تقویم رومیزی 1400

چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۲

اگر صاحب یک کسب و کار هستید، بهتر است از همین حالا اقدام به سفارش تقویم رومیزی مختص برند و کسب و کار خوتان نمایید.

با داشتن یک تقویم اداری و یا رومیزی روی میز کارمندان سازمان و یا اداره تان، به نوعی بیش از پیش نام تجاری تان را به مخاطبین بازگو میکنید. شما با ارائه تقویم رومیزی تبلیغاتی خود به مشتریانتان، نوعی بازاریابی دائمی و همیشگی را آغاز مینمایید.

در واقع میتوان گفت که این یک استراتژی تبلیغاتی و بازاریابی است. بنابراین به عنوان یک مدیر باید به فکر اجرای انواع تبلیغات ها و روش های جذب مشتری یا وفادار کردن مشتری های قبلتان باشید.

تقویم رومیزی 1400

بهترین زمان سفارش تقویم رومیزی ۱۴۰۲

طبق نظر کارشناسان فروش و همچنین کارشناسان تبلیغات و بازاریابی، بهترین زمان برای چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۲، از اواسط آبان ماه تا اواخر اسفند است.

که البته توصیه میشود نسبت به سفارش انواع تقویم ها اعم از تقویم های رومیزی، تقویم زیردستی، تقویم پایه دار اداری، تقویم های یادداشت دار و… هر چه زودتر اقدام نمایید به نفع تان خواهد بود.

چرا که با توجه به سفارشات زیاد در اواخر سال ممکن است از نظر پیگیری ها و زمان آماده شدن سفارشات، با مشکلات جدی برخورد نمایید.

شما میتوانید از همین حالا نسبت به سفارش تقویم رومیزی از طریق سایت WWW.MOJRIAN.NET اقدام نمایید. و یا از طریق تلفن های تماس و یا چت آنلاین سایت قبل از ثبتع سفارش با کارشناسان فروش مجموعه مجریان ارتباط برقرار کنید، و اطلاعات لازم را در این زمینه دریافت نمایید.

ادامه مطلب
آفتابگیر تبلیغاتی چیست ؟ انواع و مزایای آفتابگیر ماشین

انواع تقویم های تبلیغاتی

تقویم های تبلیغاتی از نظر نوع استفاده، به انواع زیر تقسیم میشوند.

  • تقویم رومیزی پایه دار و اداری
  • تقویم بایادداشت
  • تقویم زیردستی
  • تقویم دیواری
  • تقویم اختصاصی

این پنج نوع از اصلی ترین انواع تقویم های تبلیغاتی هستند.

تقویم رومیزی اختصاصی

از انواع تقویم ها میتوان به مهمترین آنها که تقویم رومیزی اختصاصی است اشاره نمود.

منظور از اختصاصی بودن تقویم، طراحی تک تک برگه ها و صفحات آن با توجه به یک کسب و کار و همچنین همراه با نام و لوگو تجاری یک کسب و کار است. این نوع تقویم ها میتوانند تقویم های رومیزی اختصاصی باشند، تقویم های زیردستی اختصاصی، تقویم های یادداشتی اختصاصی و یا تقویم های دیواری اختصاصی!

تبلیغات با استفاده از تقویم رومیزی

شما میتوانید با تقویم رومیزی ۱۴۰۲ یک تبلیغات قدرتمند به مدت یکسال را برای کسب و کار خود شروع کنید.

به این صورت که با طراحی یک تقویم سفارشی، اعم از برگه ها و پایه و رنگ سفارشی و همچنین درج نام و برند کسب  و کارتان روی آن، و درنهایت چاپ آن، آن را به یک هدیه تبلیغاتی کاربردی تبدیل نمایید.

با ارائه این تقویم ها به کارمندان خود و یا مشتری هایتان میتوانید علاوه بر نگهداری مشتری های سابق ، مشتری های جدیدی را نیز جذب نمایید.

در این امر تنها دو فاکتور مهم وجود دارد؛

فاکتور اول انتخاب شرکت تبلیغاتی مناسب جهت تهیه و طراحی تقویم، و فاکتور دوم، انتخاب یک چاپخانه باسبقه و بروز جهت تقویم ها است.

شم میتوانید تمامی امور تبلیغات و چاپ خود را به شرکت تبلیغاتی مجریان و چاپخانه با سابقه مجریان بسپارید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *