چاپ تقویم دیواری سفارشی 1401

چاپ تقویم دیواری سفارشی ۱۴۰۱

مقدمه: در این روز ها و ماه های پایانی سال، میزان چاپ تقویم دیواری سفارشی ۱۴۰۱ افزایش یافته است. دلیل اصلی این پیشوازی برای چاپ تقویم این است که همه مردم این روز ها به دنبال پیدا کردن تقویم سال بعد هستند تا برای لحظه تحویل سال، و دیگر روز های سال برنامه ریزی کنند. به همین دلیل اکثر چاپخانه ها در این روز ها اقدام به چاپ تقویم دیواری سفارشی ۱۴۰۱ کرده اند.

بنابراین اگر اخیرا به بازار مراجعه کرده باشید احتمالا با حجم زیادی از سررسید ها و تقویم رومیزی مواجه شده باشید و یا شاید خریده باشید. پس با توجه به مطالب گفته شده میتوان فهمید این روز ها تقویم جز محصولات پر فروش و پر طرفدار است‌. حال با رسیدن به این نتیجه، ادامه مقاله را با دقت بخوانید.

هدایای تبلیغاتی

یک بیزینس یا کسب و کار برای پیشرفت خود باید اقداماتی انجام دهد. یکی از مهم ترین ترفند ها برای پیشرفت و دیده شدن، تبلیغ است. در واقع تبلیغ اولین و مهم ترین راه برای گسترش کسب و کار است. شاید وقتی واژه تبلیغ را میشنویم فقط تبلیغات صدا و سیما را به خاطر بیاوریم که خیلی واضح یک محصول یا کسب و کار را تبلیغ میکنند. اما جالب است بدانید گاهی تبلیغات خیلی آرام و بی سرو صدا وارد منزل ما میشوند و مستقیما روی ناخوداگاه ما تاثیر میگذارند، بدون اینکه خودمان بدانیم. یکی از این روش ها محصولات و هدایای تبلیغاتی هستند.

گاهی ماه ها یک تقویم، ماگ یا خودکار را در منزل داریم و از آن استفاده کرده ایم ولی متوجه نشدیم که لوگو یا متن روی محصول کاملا تبلیغاتی است و روز ها جلوی چشممان بوده و در ذهنمان نقش بسته است‌‌. بله این است تاثیر هدیه تبلیغاتی. حال با دانستن این مطالب به موضوع چاپ تقویم دیواری سفارشی ۱۴۰۱ میپردازیم:

ادامه مطلب
بهترین آیتم ها و هدایای تبلیغاتی برای روز دانشجو امسال + راهنمای خرید

چاپ تقویم دیواری سفارشی ۱۴۰۱

بنابر سخنان گفته شده به اهمیت خرید هدایای تبلیغاتی پی بردیم. همچنین توضیح دادیم که تقویم ها یکی از محصولات پر طرفدار و پر فروش است. حال این دو نکته کلیدی را در کنار هم قرار دهید تا متوجه اهمیت چاپ تقویم دیواری سفارشی ۱۴۰۱ شوید.

یعنی اگر یک بیزینس از تقویم به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کند میتواند به نتیجه دلخواه برسد. بخصوص تقویم های دیواری که در هر فضا و مکان عمومی مورد استفاده قرار میگیرند و تعداد افرادی که با آن مواجه میشوند بسیار زیاد است، میتواند تاثیر شگفت انگیزی در پیشرفت و معرفی شما داشته باشد‌. پس اگر صاحب یک بیزینس هستید سریعا اقدام به چاپ تقویم دیواری سفارشی ۱۴۰۱ کنید.

تقویم رو میزی

تقویم رومیزی هم یک محصول بسیار مناسب و کاربردی است. همه ما روی میز کار یا مطالعه خود یک تقویم رومیزی داریم ‌که به صورت مستمر و روزانه از آن استفاده میکنیم. اگر دقت کرده باشید تقویم های پایه دار پایه ثابت میز اکثر کارمندان، مدیران، دانشجویان و دانش آموزان هستند.

دلیل حضور این تقویم ها این است که در طول روز همه ما به برنامه ریزی نیازمند هستیم در کنار این برنامه ریزی داشتن یک تقویم مناسب هم میتوانند بسیار کمک کننده باشد. از این رو تقویم ها میتوانند یک هدیه تبلیغاتی بسیار مناسب باشند و همین امر اهمیت چاپ تقویم اداری پایه دار ۱۴۰۱ را مشخص میکند.

سررسید  ۱۴۰۱

در حال حاظر اکثر سفارشاتی که چاپخانه ها دریافت میکنند مربوط به سررسید ۱۴۰۲ هستند. این بدان معناست که تمامی موسسات و کمپانی ها برای هدایای تبلیغاتی خود تقویم  را برگزیده اند چرا که این روزها تقویم جز محصولات پر فروش و چر طرفدار است. بله این است نتیجه یک مدیر هوشمند است که با کمترین هزینه و بهترین ایده، بیشترین پیشرفت را داشته باشد. پس اگر شما هم به عنوان یک کارفرما قصد سفارش چاپ تقویم دیواری سفارشی ۱۴۰۱ را دارید سریعا اقدام کنید چرا که ممکن است حجم سفارشات چاپخانه ها زیاد شود و کار شما به طول بینجامد.

ادامه مطلب
طراحی بسته بندی خلاقانه

چاپخانه مجریان

یکی از معتبر ترین چاپخانه هایی که در تهران وجود دارد چاپخانه مجریان است. این چاپخانه دارای بروز ترین و متنوع ترین ابزارآلات چاپ است که امکان چاپ روی هر وسیله ای را دارند‌. پس میتوان انواع اجناس را برای چاپ سفارشی، سفارش داد. مثلا اجناسی مشابه: ماگ، سالنامه، سررسید، تقویم، خودکار، جاکلیدی، جاکارتی و غیره در چاپخانه مجریان قابل سفارش به عنوان هدیه تبلیغاتی هستند.

همچنین این چاپخانه دارای کادری مجرب و حرفه ای است که بهترین و با کیفیت ترین کالاها را با قیمت مناسب و در کمترین زمان به دست مشتری میرسانند. از این رو پیشنهاد ما این است در صورتی که قصد چاپ تقویم دیواری سفارشی ۱۴۰۱ را دارید، چاپخانه مجریان را فراموش نکنید. این چاپخانه تا تاریخ ۲۸ اسفند سفارشات شما را میپذیرد و به موقع به دستتان میرساند.

چاپخانه تهران

بنابراین اگر به دنبال بهترین چاپخانه تهران میگردید با توجه به مطالب گفته شده چاپخانه مجریان یکی از بهترین های این مجموعه است که شما مشتریان عزیز میتوانید محصول مورد نظر خود را از سایت فروشگاهی مجریان مشاهده کرده و انتخاب کنید و سفارش دهید. در صورتی که نیاز به دریافت توضیحات بیشتر داشتید میتوانید با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرید و حتی به صورت تلفنی اقدام به سفارش چاپ تقویم دیواری سفارشی ۱۴۰۱ کنید. علاوه یر آن میتوانید دیگر محصولات این سایت فروشگاهی را نیز به صورت اختصاصی با برند و لوگوی بیزینس خودتان سفارش دهید و از آن در جهت دادن هدایای تبلیغاتی استفاده نمایید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *