چاپ آرم روی سررسید وزیری جدید

چاپ آرم روی سررسید وزیری جدید

اگر می خواهید دانش خود را در مورد صنعت چاپ بالا ببرید و یا این که می خواهید برای خود یا همکارانتان سررسید وزیری تهیه کنید اما اطلاعی درباره انواع آن ها ندارید، صفحه درستی را برای مطالعه انتخاب کرده اید. در این مقاله قطعا به دانشتان افزوده خواهد شد چرا که در این مقاله درباره موضوعاتی از قبیل صنعت چاپ، تاریخچه صنعت چاپ، انواع چاپگر ها، صنعت تبلیغات و … صحبت خواهد شد در نتیجه برای یاد گیری این مطالب و در نتیجه آشنایی کامل با چاپ آرم روی سررسید وزیری جدید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

تاریخچه صنعت چاپ در جهان

بهترین چاپخانه تهران برای چاپ آرم روی سررسید وزیری جدید، شرکت مجریان است. قدمت به وجود آمدن چاپ و صنعت چاپ به چند هزار سال قبل از میلاد بر می گردد، زمانی که آسوری ها بر روی خشت هایی از جنس گل مهر می زده اند. در میان قرن های ۷ تا ۱۰ میلادی یعنی مصادف با زمان حکومت سلسه تانگ در چین، باستانی ترین نشانه های چاپ کشف شده است.

طی روشی که چینی ها اختراع کرده بودند ابتدا متن روی کاغذ نازکی نوشته می شد سپس کاغذ را روی چوب می چسباندند و نوشته ها را از دل چوب بیرون آورده و روی آن حک می کردند، بدین روش یک مهر برای هر صفحه از کتاب بوجود می آمد که فرایندی بسیار زمان بر داشت. اگر می خواهید که چاپ آرم روی سررسید وزیری جدید را بدون پیدا کردن آشنایی با صنعت چاپ انجام دهید می توانید به وب سایت مجریان مراجعه کنید.

دستگاه چاپ گوتنبرگ

بعد از گذشت قرن ها از شکل گیری صنعت چاپ در چین، گمان می رود که گتنبرگ با الهام گرفتن از دستگاه های چاپی که در کشور کره ساخته شده بود، دستگاه چاپ جدیدی اختراع کرد که بعد ها به دستگاه چاپ گتنبرگ معروف شد و نقش بسزایی در گسترش صنعت چاپ داشت. دستگاه گتنبرگ شباهت های زیادی به دستگاه های چاپ سربی داشت و او اولین کسی بود که برای هر حرف یک قطعه فلزی در نظر گرفت. این مخترع آلمانی برای ساخت قطعه مورد نظر برای هر حرف ابتدا از چوب و سپس از سرب و در نهایت از آلیاژی که ترکیبی از سرب با سایر عناصر بود استفاده کرد که حروف خیلی سفت و خیلی نرم نباشند.

ادامه مطلب
سررسید 1402 چیست و چه تاثیری در تبلیغات کسب و کار شما دارد ؟

ورود صنعت چاپ به ایران

ایرانیان که در زمان هخامنشان از مهر برای ضرب سکه ها و مدارک دولتی استفاده می کردند جزو اولین ها در دنیا در صنعت چاپ بودند با این وجود درباره زمان ورود روش چاپ سنگی به ایران می توان میرزا صالح شیرازی را نام برد که برای یادگیری هنر چاپ از طرف حکومت به اروپا رفته بود و در نهایت در سال ۱۲۲۵ این روش چاپ در ایران رونق گرفت و تا اواخر حکومت قاجار هم ادامه داشت که اولین چاپخانه تهران هم در همان سال تاسیس شد. بعد از آن در اواخر دوره قاجار استفاده از روش حروف چینی سربی رواج پیدا کرد. شرکت مجریان با سابقه چندین ساله می تواند تمامی سفارشات شما از جمله چاپ آرم روی سررسید وزیری جدید را به نحو احسن انجام دهد، پس می توانید با خیالی آسوده برای چاپ سررسید ۱۴۰۱ به این شرکت مراجعه کنید.

انواع چاپگر ها

چاپگر های ملخی جزو اولین چاپگر ها در ایران بودن که با ورود چاپگر های لیزری و سوزنی به ایران از رده خارج شدند. چرا که چاپگر های ملخی صدای بسیار زیادی تولید می کردند و فرایند حروف چینی آن ها هم بسیار طولانی و زمان بر بود اما چاپگر های لیزری صدای بسیار کمی ایجاد می کردند و برای حروف چینی هم نیازی به قطعات سربی نبود و متن ها به صورت دیجیتالی و توسط کامپیوتر به آن انتقال داده می شد. چاپگر های جوهر افشان جدیدترین نوع چاپگر ها هستند که علاوه بر اینکه می توانند به صورت رنگی عمل چاپ را انجام دهند و کیفیت بسیار بالایی برای چاپ عکس ها دارند، عملا صدایی هم ندارند .

بدین صورت بدون صدا و با بالاترین کیفیت عمل چاپ را انجام می دهند و قطعا در آینده هم تغییرات زیادی را به چشم خواهند دید. تا اینجا با مفاهیم مختلفی آشنا شدیم که ما را برای رسیدن به پاسخ سوال اینکه پروژه های چاپ آرم روی سررسید وزیری جدید را به چه شرکتی بسپاریم آماده می کنند. همچنین شما می توانید برای چاپ آرم روی سررسید ارزان ۱۴۰۱ به شرکت مجریان مراجعه کنید چرا که سابقه ای چندین ساله در این صنعت دارند.

سررسید وزیری

در طول یک سال مخصوصا در ابتدای هر سال دو سررسید اروپایی و سررسید وزیری دارای بیشترین میزان تقاضا از سوی مشتری هستند که این موضوع زیبایی و کاربردی بودن این دو سررسید را نشان می دهد. شرکت مجریان قادر است در صورتی که تمایل داشته باشید که به آن ها سفارش دهید، چاپ آرم روی سررسید اختصاصی جدید را برای شما انجام دهند البته با این اوصاف و این که به روز های پایانی سال نزدیک می شویم بدون شک شما باید سررسید ۱۴۰۲ را برای چاپ آرم به شرکت مجریان تحویل دهید.

ادامه مطلب
جعبه خودکار تبلیغاتی چیست و چرا استفاده از آن در تبلیغات موثر است ؟

ابعاد سررسید وزیری ۱۴۰۱

اندازه اصلی و استاندارد برای سررسید وزیری دارای ۱۷ سانتی متر پهنا و ۲۴ سانتی متر ارتفاع می باشد که در دو نوع پنج شنبه و جمعه در یک صفحه و پنج شنبه و جمعه در صفحات جدا تولید می شود. شرکت مجریان می تواند چاپ آرم روی سررسید وزیری جدید را در ابعاد استانداردی که در بالا گفته شد نیز انجام دهد. شرکت مجریان تنها چاپخانه تهران است که می تواند با نهایت کیفیت طرح و متن مورد نظر شما را روی سررسید ۱۴۰۱ وزیری چاپ کند.

لت گلاسه و ترام برای سررسید ۱۴۰۱

لت گلاسه یکی از صفحات سررسید است که شما در آن به توصیف و تبلیغ شرکت خود می پردازید و لازم بذکر است که این صفحه هم باید از کیفیت بیشتری نسبت به سایر صفحات برخوردار باشد و هم بهتر است در ابتدای سررسید قرار گیرد تا اولین چیزی که مخاطب با آن مواجه باشد نام و نماد شرکت شما باشد. ترام نیز این ویژگی را به سررسید می دهد که بتوان نام و طراحی لوگوی شرکتی را در تمامی صفحات سالنامه و به صورت چند رنگی و تک رنگی انجام داد.

سخن آخر

شرکت مجریان یکی از بهترین و با سابقه ترین شرکت های چاپ است که می تواند انواع چاپ های مورد نظر شما را انجام دهد. از چاپ های تبلیغاتی گرفته تا سلفون کشی با استفاده از اشعه یو وی. این شرکت این شرکت از آن جهت با سابقه است که فعالیت خودش را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرده و در این صنعت بسیار برجسته شده است. چاپ آرم روی سررسید وزیری جدید در واقع یکی از راحت ترین کارهایی است که این شرکت می تواند انجام دهد به این معنی که شما می توانید پروژ ها و کار های پیچیده تری هم به این شرکت سفارش دهید و خیالتان هم از کیفیت نهایی راحت باشد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *