چاپ آرم روی سررسید تبلیغاتی

چاپ آرم روی سررسید تبلیغاتی

طبق گزارش ها، اگر کسی تصمیم به اهدای هدیه به مشتریان خود در سال ۱۴۰۱ دارد، سررسید ۱۴۰۱ و چاپ آرم روی سررسید تبلیغاتی همچنان گزینه‌ ای خوب و تاثیرگذار است؛ به طوری که سررسید تنها هدیه ‌ای است که یک سال به همراه مشتری می ‌ماند و برند و خدمات آن  را در ذهن او ماندگار می ‌کند.

پس فکر کردن به چاپ آرم روی سررسید تبلیغاتی و سررسید ۱۴۰۱ را باید از اکنون آغاز کرد که می ‌تواند بهترین گزینه از لحاظ هزینه و ماندگاری بعد تبلیغاتی باشد.

چاپ سررسید  ۱۴۰۱ را در انواع مختلف سررسید وزیری، سررسید اروپایی، سررسید رقعی و… انجام می ‌دهند؛ در واقع سالنامه تبلیغاتی را می ‌توان برحسب جنس جلد، نوع صفحات، نوع چاپ، قطع چاپ و نوع صحافی دسته ‌بندی کرد.

سررسید ۱۴۰۲ برای مدیران و مسئولان در طرح های لوکس و شکیل می تواند منحصر به فرد بودن یک مجموعه را به نمایش بگذارد.

از طرف دیگر برای سررسید رقعی در مقیاس و تیراژ بالا، زمانی که وسعت مخاطب در نظر گرفته می شود، یک سررسید رقعی با ویژگی‌ های استاندارد، بهترین انتخاب است؛ اما منظور از سررسید رقعی استاندارد، مدل های تکراری و بدون خلاقیت در طراحی سررسید و سالنامه نیست بلکه  ظاهر این سالنامه بنابر نوع انتخاب می تواند از جذابیت فوق العاده ای برخوردار باشد و به عنوان یک سررسید خاص جلوه کند؛ اما از نظر نوع کاغذ و جنس جلد، متریالی انتخاب می‌شود که هزینه سررسید را به حداقل برساند تا در تیراژ بالای چاپ، جنبه ی  اقتصادی را در نظر بگیرد.

سالنامه تبلیغاتی

سالنامه یا سررسید دفتری ست دارای تقویم که در انواع گوناگون و مدل های متنوع در بازار موجود است.

ادامه مطلب
سررسید تبلیغاتی از کجا بخریم؟

سررسید یا سالنامه، دفترچه یادداشتی است در سایزهای مختلف که اطلاعاتی مانند تاریخ، مناسبت ها، اعیاد و تعطیلات را دارا می باشد و به واسطه این ویژگی، شما می توانید کارهای روزانه، اطلاعات و برنامه ریزی ها را داخل صفحات آن یادداشت نمایید.

شما می توانید سالنامه را در تیراژ های مختلف سفارش داده و به مشتریان و پرسنل خود ارائه دهید.

در این میان اگر تیراژ مد نظر شما از حدی بیشتر باشد، می توانید با اضافه نمودن اطلاعات کاربردی و تبلیغات خود، سررسید انتخابی تان را سفارشی کنید.

برای اختصاصی کردن سالنامه ، گزینه های زیادی را در اختیار دارید که عبارتند از اضافه نمودن لت تبلیغاتی داخل سررسید، چاپ لوگو یا شعار تبلیغاتی در تمامی صفحات داخلی ، حک نام یا لوگو برروی سررسید، چاپ آستر اختصاصی و…

مدت هاست که استفاده از سررسید و سالنامه به عنوان یک هدیه کاربردی، انتخاب مناسبی به شمار می آید.

با توجه به افزایش قیمت دلار و بالا رفتن قیمت هدایای تبلیغاتی ارزان مانند خودکار، فلش، لیوان، خرید سالنامه و سررسید می تواند یکی از گزینه های مقرون به صرفه برای خرید باشد.

در ادامه این مقاله با تمام نکات ضروری در مورد سفارش و خرید سررسید و سالنامه آشنا خواهید شد.

یکی از اصلی ترین و متداول ترین روش های مورد استفاده شرکت ها و ادارات، حک لوگو روی جلد سررسید است.

در واقع به بیانی دیگر می توان گفت کمتر سررسید تبلیغاتی را می توانید پیدا کنید که لوگوی شرکت مربوطه، روی جلد آن وجود نداشته باشد. برای درج لوگو روی سالنامه، روش های متفاوتی وجود دارد؛ این روش ها کاملا به نوع جلد سررسید و سلیقه مشتری بستگی دارد.

ادامه مطلب
معرفی شرکت های برتر چاپ و بسته بندی در دنیا

ویژگی چاپخانه خوب

چاپخانه خوب مانند چاپخانه تهران باید ویژگی ‌هایی داشته باشد که در اینجا بیان می ‌کنیم :

سرعت: یکی از موارد مهم برای چاپخانه خوب سرعت عمل داشتن در کار است، جدید و بروز بودن دستگاه های یک چاپخانه موجب بالا رفتن سرعت در کار چاپ شده و سفارش مشتریان در زمان کوتاهی انجام می‌گیرد که چاپخانه تهران این ویژگی را دارد.

کیفیت چاپ: همزمان با پیشرفت علم تکنولوژی شاهد پیشرفت‌ هایی در زمینه دستگاه‌ چاپ افست بوده ایم.

دستگاه‌ های جدید چاپ به دلیل کیفیت بالایی که دارند موجب رضایت بیشتر شده اند نمونه آن را میتوان در چاپ آرم روی سررسید تبلیغاتی دید.

هزینه: با توجه به میزان جوهری که در چاپ استفاده می‌شود هزینه چاپ محاسبه می‌شود، با توجه به رقابتی که در این حوزه وجود دارد بسیاری از چاپخانه‌ ها هزینه را کاهش می‌ دهند تا جلب مشتری کنند.

چاپ از جمله صنایعی است که وابستگی زیادی به واردات دارد، با چنین موقعیتی باید آگاهانه تر وارد این عرصه شد. و ملاحظاتی را در مورد آن داشت.

بی توجهی به چنین مقدمه ای می تواند شما را در روند کار با مشکلات متعددی روبه رو کند و شما را پشیمان کند.

صنعت چاپ سرمایه اولیه بالایی میخواهد  و در ادامه راه توسعه نیز سرمایه زیاد در گردشی را می طلبد که مجموعه های حرفه ای باید از قبل برنامه ای از پیش تعیین شده برای افزایش مستمر آن در نظر داشته باشند، چاپخانه تهران یکی از بهترین گزینه ها برای چاپ آرم روی سررسید تبلیغاتی است.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *