پاوربانک تبلیغاتی

پاوربانک در تبلیغات چگونه تاثیرگذار است ؟

پاوربانک تبلیغاتی چیست؟ مزایای استفاده از پاوربانک برای تبلیغات چیست؟ پاوربانک مناسب کدام نوع از ست‌های تبلیغاتی است؟ استفاده از پاوربانک در تبلیغات چقدر هزینه دارد؟ مراحل چاپ تبلیغ روی پاوربانک به چه صورت است؟ پاوربانک در تبلیغات چگونه تاثیرگذار است؟ پاوربانک یکی از جدیدترین و کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی است که نسبت به دیگر کالاها تاثیر بیشتری در تبلیغات دارد. در این مطلب از مجریان قصد معرفی این محصول تبلیغاتی و بررسی کاربردهای آن در تبلیغ کسب و کارها را داریم. با ما همراه باشید تا با تاثیر و چگونگی استفاده از پاوربانک برای تبلیغات موثر آشنا شوید.

پاوربانک تبلیغاتی چیست؟

پاوربانک یکی از انواع وسایل الکترونیکی است که به دلیل کاربرد زیادی که در دنیای امروز دارد جز وسایل پرطرفدار نیز هست. این وسیله برای شارژ کردن انواع تلفن‌های همراه استفاده می‌شود و در مواردی حتی برای شارژ اسپیکرهای قابل حمل و دستگاه‌هایی مانند لپ‌تاپ‌ هم کاربرد دارد. این روزها کمتر کسی را پیدا می‌کنید که پاوربانک را نشناسد و به آن نیاز نداشته باشد، بنابراین همه ما می‌دانیم که پاوربانک چیست اما آیا می‌دانید که پاوربانک تبلیغاتی چیست؟ با توجه به آشنایی با پاوربانک پاسخ به این سوال اصلا سخت نیست. پاوربانک تبلیغاتی، از انواع این وسیله است که با هدف استفاده در تبلیغات آماده‌سازی شده است. برای استفاده از این محصول در تبلیغات روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه آن‌ها رو توضیح می‌دهیم.

روش‌های تبلیغ با پاوربانک

پاوربانک به عنوان یک هدیه یا کالای تبلیغاتی امروزه کاربرد زیادی دارد و بیشتر کسب و کارهایی که به دنبال محصولی خاص، کاربردی و مورد پسند همه مخاطبان هستند، این وسیله را به عنوان کالای تبلیغاتی خود انتخاب می‌کنند. با استفاده از این وسیله می‌توان تبلیغ را به شیوه‌های مختلفی انجام داد و این مسئله یکی از ده‌ها دلیلی است که پاوربانک را به محصولی موثر در تبلیغات تبدیل می‌کند، همچنین از روش‌های تبلیغ با پاوربانک می‌توان به چاپ مستقیم تبلیغ روی آن اشاره کرد. بدنه بعضی از انواع پاوربانک به گونه‌ای است که می‌توان تصویر لوگو برند، نام آن و پیام تبلیغاتی را روی آن چاپ کرد و از طریق اهدای آن به افراد مورد نظر، برند را تبلیغ کرد.

از دیگر روش‌های تبلیغ با پاوربانک می‌توان به استفاده از آن در ست‌های تبلیغاتی اشاره کرد. یک ست ساده تبلیغاتی شامل سررسید، خودکار و دیگر وسایل این چنینی با استفاده از محصولی مانند پاوربانک به ستی خاص و کاربردی تبدیل می‌شود که با کمی دقت در طراحی می‌توان آن را به ستی لوکس هم تبدیل کرد. البته کسب و کارها بسته به هدف و نوع خدمات می‌توانند به شکل‌های مختلف دیگری مانند چاپ تبلیغ روی بسته پاوربانک، ارائه با سایر محصولات دیجیتالی و دیگر روش‌ها هم از این محصول برای تبلیغ برند خود استفاده کنند.

 

مزایای استفاده از پاوربانک تبلیغاتی

مزایای استفاده از پاوربانک تبلیغاتی با توجه به کاربردهای متنوع این محصول بسیار زیاد است. پاوربانک یک وسیله در دسترس و مهم برای همه افراد است و هر شخصی در هر جایگاهی و شغلی به این وسیله نیاز دارد. دانشجویان برای شارژ کردن موبایل یا لپ تاپ خود در دانشگاه، مدیران برای دسترسی به تلفن همراه در طول جلسات کاری و سایر افراد برای روشن نگه داشتن گوشی موبایل زمانی که به برق دسترسی ندارند به پاوربانک نیاز دارند. بنابراین تبلیغاتی که روی این محصول چاپ می شود بیشتر از سایر کالاها دیده می‌شود.

۱. هدیه خاص و ارزشمند

به علاوه پاوربانک یک هدیه خاص و ارزشمند از لحاظ مادی است. علیرغم اینکه مدت زمان زیادی است که این محصول در میان کالاهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد اما هنوز هم بسیاری از کسب و کارها به سراغ آن نرفته اند. همین موضوع باعث می‌شود که پاوربانک یک شیوه مدرن و خاص تبلیغاتی و هدیه منحصر به فرد باشد که احتمال دریافت آن از سایر افراد به شدت پایین باشد. در نتیجه کسب و کار هایی که از پاوربانک برای تبلیغات خود استفاده می کنند برند را در ذهن مشتریان ماندگارتر می‌کنند.

ادامه مطلب
چگونه هندزفری خوب و ارزان خریداری کنیم؟

۲. مفید و کارآمد

برای همه ما پیش آمده که محصولی را به عنوان هدیه تبلیغاتی دریافت کنیم اما به دلیل غیرقابل استفاده بودن، خیلی زود آن را فراموش کنیم. پاوربانک‌ها این مشکل را ندارند و به دلیل مفید و کارآمد بودن همواره استفاده می‌شوند و تبلیغی که روی آن‌ها انجام می‌شود نیز بیشتر دیده می‌شود.

۳. بادوام

پاوربانک طول عمر زیادی دارد و نسبت به خرید هدایای تبلیغاتی دیگر ، بادوام‌تر است. همین مسئله موجب می‌شود که مخاطبان یا مشتریان شما تا زمانی که از پاوربانک تبلیغاتی شما استفاده می‌کنند، برند را به خاطر داشته و تا آن زمان شانس خرید مجدد آن‌ها نیز وجود خواهد داشت.

۴. جدید و به روز

جدید و به روز بودن از دیگر امتیازات پاوربانک تبلیغاتی است که این مورد هم پاوربانک را به محصولی خاص و ماندگار تبدیل می‌کند. در شرایطی که همه شرکت‌ها از خودکار، لیوان، کیف یا کلاه برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند شما با آماده‌سازی پاوربانک‌های تبلیغاتی حتی از نوع ارزان یا برای مشتریان و مخاطبان خاص خود می‌توانید ارزش هدیه تبلیغاتی ارائه شده را چندین برابر کنید.

 

نحوه آماده‌سازی پاوربانک برای تبلیغات

به منظور استفاده از این کالای پرطرفدار برای تبلیغات ابتدا باید با نحوه آماده‌سازی آن آشنایی داشته باشید و به این منظور هم باید از نکاتی که پاوربانک را برای تبلیغات آماده و کاربردی می‌کنند اطلاع داشته باشید. نحوه آماده‌سازی پاوربانک برای تبلیغات به این صورت است که ابتدا باید نوع پاوربانک‌ خود را انتخاب کنید. از انواع پاوربانک می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • پاوربانک موبایل : این نوع پاوربانک‌ها مخصوص گوشی موبایل و تبلت هستند و ظرفیت باتری آن‌ها به گونه‌ای است که دیگر وسایل الکترونیکی را شارژ یا روشن نمی‌کنند.
  • پاوربانک لپ تاپ : پاوربانک‌های لپ تاپ مخصوص این ابزار هستند و از نظر ظرفیت باتری و نحوه استفاده با پاوربانک‌های گوشی موبایل و تبلت تفاوت دارند. این پاوربانک‌ها قدرت بیشتری دارند و گران‌تر از پاوربانک موبایل هستند.
  • پاوربانک خورشیدی : این پاوربانک با انرژی خورشید شارژ می‌شود و معمولا مناسب موبایل یا تبلت است و قدرت شارژ ابزارهای بزرگ‌تر را ندارد.

هر کدام از پاوربانک‌های گفته شده را می‌توان به عنوان هدیه تهیه و آماده‌سازی کرد اما پاوربانک موبایل برای استفاده به عنوان هدیه تبلیغاتی کاربردی‌تر است زیرا موبایل وسیله‌ای در دسترس همه است. در مرحله بعد باید نوع ارائه تبلیغ با پاوربانک را مشخص کرد. تبلیغات با پاوربانک را می توان مستقیم روی بدنه دستگاه انجام داد یا تبلیغ مورد نظر روی جعبه پاوربانک چاپ کرد و سپس پاوربانک مورد نظر برای هدیه را داخل آن قرار داد. در مرحله بعد باید سایر اقلام هدیه تبلیغاتی را در صورتی که قصد آماده سازی یک ست تبلیغاتی دارید مشخص کنید، در غیر این‌صورت کافی است پاوربانک را بسته بندی کرده و برای ارائه به افراد مورد نظر خود آماده کنید.

 

مهم‌ترین نکات در آماده‌سازی پاوربانک تبلیغاتی

پاوربانک از هر نوع و با هر ویژگی ظاهری کالایی موثر در تبلیغات است اما توجه به برخی نکات جزئی اما مهم در آماده‌سازی این وسیله ارزش مادی و معنوی آن برای تبلیغ را بیشتر می‌کنند. از مهم‌ترین نکات در آماده‌سازی پاوربانک تبلیغاتی می‌توان به نوع چاپ روی آن اشاره کرد. هر چند بدنه بیشتر پاوربانک‌ها پلاستیکی یا چرمی است و قابلیت چاپ تبلیغ روی آن وجود دارد اما بهتر است که این کار مستقیما روی بدنه انجام نشود یا حداقل بخش کوچکی از بدنه به چاپ لوگو یا تصویر تبلیغاتی اختصاص داده شود. به خصوص اگر پاوربانک را در ست تبلیغاتی اشخاص خاص مانند مدیران قرار می‌دهید، اهمیت چاپ مناسب در حجم و جای درست بسیار بیشتر خواهد بود.

نحوه ارائه پاوربانک از دیگر مسائلی است که به عنوان مهم‌ترین نکات در آماده‌سازی پاوربانک تبلیغاتی باید به آن توجه کرد. برای مثال اگر قصد ارائه این هدیه به یکی از همکاران مدیر خود را دارید بهتر است آن را در ستی مدیریتی همراه با اقلامی مانند کیف پول، روان‌نویس نفیس یا فلش مموری آماده کنید و به طور کل آن را با اقلامی همراه کنید که در کنار ارزش معنوی و تاثیر در انتقال مفهوم تبلیغات، ارزش مادی هم داشته باشند. نوع بسته‌بندی پاوربانک برای استفاده آن در تبلیغات هم اهمیت زیادی دارد. اگر بودجه مناسبی در اختیار دارید یک کیف مخصوص هم برای پاوربانک تهیه کنید، در غیر اینصورت جعبه اصلی محصول که اقلام جانبی مانند سیم در آن قرار دارد را داخل جعبه‌ای شکیل، با آرم مجموعه خود قرار دهید و از جعبه اصلی محصول برای هدیه استفاده نکنید.

ادامه مطلب
حقایق جالبی که باید درباره طراحی جلد کتاب بدانید!?

 

هزینه آماده‌سازی پاوربانک تبلیغاتی

هزینه آماده‌سازی پاوربانک تبلیغاتی علی‌رغم تصور بیشتر افراد چندان زیاد نیست و در مقایسه با محصولاتی مانند ست‌های لاکچری مدیریتی، ست‌های ماگ تبلیغاتی یا صنایع دستی هم از نظر ارزش مادی و هم از نظر ارزش معنوی برابری می‌کند با این حال نکاتی هم وجود دارند که مدیریت هزینه استفاده از این محصول را ساده‌تر می‌کنند. از جمله نکاتی که در تعیین هزینه آماده‌سازی پاوربانک تبلیغاتی موثر هستند، نوع و ظرفیت باتری پاوربانک را می‌توان نام برد، برند پاوربانک و نوع کارایی آن هم در تعیین قیمت این محصول موثر است. برای مثال بعضی از انواع پاوربانک در کنار شارژ موبایل، چراغ قوه هم دارند که طبیعتا ارزش مادی این نوع پاوربانک بیشتر است. نحوه چاپ محصول و چاپ مستقیم روی پاوربانک یا استفاده از برچسب‌های تبلیغاتی، تعداد آماده‌سازی این وسیله و زمان آماده‌سازی آن از دیگر مسائل موثر در هزینه آماده‌سازی پاوربانک تبلیغاتی است. برای مثال نزدیک به عید نوروز به دلیل ترافیک کار شرکت‌های تبلیغاتی، هزینه آماده‌سازی کلیه محصولات تبلیغاتی بیشتر می‌شود.

 

نتیجه گیری

حالا که می‌دانید پاوربانک تبلیغاتی چیست و نحوه استفاده از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی به چه صورت است، به شکل راحت‌تری آن را آماده خواهید کرد. این هدیه برای معرفی کسب و کار شما به مشتریان و ماندگار کردن آن در ذهن مخاطبین استفاده می‌شود اما تنها ابزاری که برای تبلیغات می‌توان از آن استفاده کرد، نیست. انواع دیگر محصولات و کالاهای تبلیغاتی را می‌توان در کنار پاوربانک مورد استفاده قرار داد یا در صورت کمبود بودجه، جایگزین پاوربانک کرد، تنها کافی است با لیستی از این اقلام آشنا باشید تا بر حسب سلیقه و توان مالی خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. برای مشاهده لیست محصولات تبلیغاتی و انواع تبلیغات آماده شده براساس آن‌ها می‌توانید از نمونه‌های آماده سایت ما استفاده کنید. ما در مجموعه مجریان انواع هدایا و محصولات تبلیغاتی را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت آماده می‌کنیم تا هر کدام از مشتریان، این امکان را داشته باشند که بر اساس توانایی و سلیقه خود، نوع هدیه مناسب را انتخاب کنند.جهت دریافت خدمات مشاور تبلیغاتی، خدمات دیگر مجموعه مجریان نظیر هدایای تبلیغاتی مانند : خودکار تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، لیوان حرارتی، خرید تقویم رومیزی، ست مدیریتی زنانه و … می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما، با مشاوران و کارشناسان مجموعه مجریان در ارتباط باشید.

 

سوالات متداول 

۱. پاوربانک تبلیغاتی چیست؟

پاوربانک تبلیغاتی، نوعی پاوربانک است که ویژگی‌های ظاهری آن مناسب امر تبلیغات، آماده‌سازی شده‌ است. تبلیغات مورد نظر مستقیما روی بدنه این پاوربانک‌ها یا روی جعبه و بسته‌بندی آن‌ها چاپ می‌شوند.

۲. مزایای استفاده از پاوربانک‌های تبلیغاتی چیست؟

با توجه به اینکه پاوربانک عمدتا برای گوشی موبایل استفاده می‌شود و موبایل وسیله‌ای در دسترس و پرکاربرد است، تبلیغاتی که روی این وسیله انجام می‌شود بیشتر و بهتر از دیگر کالاها دیده می‌شود.

۳. نحوه آماده‌سازی پاوربانک برای تبلیغات به چه صورت است؟

به منظور آماده‌سازی یک پاوربانک تبلیغاتی ابتدا باید نوع مناسب آن را انتخاب کنید و سپس نحوه چاپ تبلیغ روی آن را مشخص کنید و سپس با آماده‌سازی ست یا بسته‌بندی هدیه، آن را برای ارائه به افراد مورد نظر آماده کنید.

۴. در میان انواع پاوربانک کدامیک برای تبلیغات مناسب‌تر است؟

پاوربانک‌های موبایل به دلیل استفاده انبوه از موبایل و تبلت، کاربرد بیشتری نسبت به دیگر پاوربانک‌ها دارند و در نتیجه کاربردی‌تر هستند.

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *