ویژگی های پاور بانک تبلیغاتی | چاپخانه مجریان

ویژگی های پاور بانک تبلیغاتی 😍و راهنمای جامع خرید

ویژگی های پاور بانک تبلیغاتی چیست ؟ امروزه تبلیغات بخشی جدانشدنی از مسیر موفقیت است. اگر کسب و کاری دارید و می خواهید که در حوزه فعالیتتان به موفقیت های قابل توجهی دست پیدا کنید باید از تبلیغات استفاده کنید. اگر برند خود را در معرض دید قرار ندهید مطمئن باشید که به موفقیت نخواهید رسید! هر کسب و کاری برای فروش بیشتر باید دست به دامان تبلیغات شود چرا که مخاطب تا چیزی را نبیند، قصد خرید آن را نیز نخواهد داشت.

شما باید به انواع روش های زیرکانه و درست در امر تبلیغات فعالیت کنید تا نه تنها مخاطب محصول شما را ببیند، بلکه برای خریداری آن برنامه ریزی کند، مانند بسیاری از شرکت های بزرگ و مهم دنیا!

در این مقاله به ویژگی های پاور بانک تبلیغاتی خواهیم پرداخت و شما را با انواع گارانتی پاور بانک آشنا خواهیم کرد، به گونه ای که پس از مطالعه این مقاله قادر خواهید بود که پاور بانک ارزان و با کیفیت را از میان دیگر محصولات موجود در بازار شناسایی کنید و بتوانید با بهره گیری از آن برند خودتان را در معرض دید قرار دهید و مخاطب را به خرید کردن وادارید.

 

 

هدایای تبلیغاتی و انواع آن :

قبل از آن که به موضوع اصلی یعنی ویژگی های پاور بانک تبلیغاتی بپردازیم،  باید با انواع هدیه های تبلیغاتی آشنا شویم. یکی از بهترین روش های تبلیغ، بهره گرفتن از هدایای تبلیغاتی برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطبانتان است. شما می توانید از هر چیزی بعنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید مانند بلیط های سینما، اشتراک وب سایت ها و … اما در این مقاله ما قصد داریم که به شما یکی از انواع هدایای تبلیغاتی را معرفی کنیم که بیشترین تاثیر را روی مخاطبتان می گذارد. و آن چیزی نیست جز، ست مدیریتی. این ست ها در دو نوع کلاسیک و مدرن رایج است، که به ترتیب برای دو گروه از افراد یعنی مدیران یا سرمایه گذاران و کارمندان یا فرزندان آن ها مناسب هستند.

ادامه مطلب
سفارش هدیه تبلیغاتی عید نوروز

اقلام موجود در ست مدیریتی کلاسیک معمولا از اقلامی که در ست مدیریتی مدرن قرار داده می شوند، تعداد کمتری دارند. در هر دو نوع ست، باید به این موضوع توجه داشته باشید که ترکیب رنگ اقلام موجود در جعبه و رنگ و بسته بندی آن با یکدیگر همخوانی داشته باشند. برای ست کلاسیک ترکیب رنگ قهوه ای – طلایی بسیار مناسب است. اما برای ست مدرن ترکیب رنگ های ساده و مینیمال مناسب تر هستند. مانند استفاده از رنگ ها به صورت تکی از جمله مشکی، سفید و خاکستری.

 

 

ویژگی های پاور بانک تبلیغاتی :

پاور بانک ها در ست مدیریتی مدرن قرار داده می شوند و به خاطر آن که با دیگر محصولات موجود در جعبه همخوانی داشته باشند معمولا در رنگ های سفید و مشکی تهیه می شوند. توجه داشته باشید که برای متاثر کردن مخاطب مورد نظرتان باید از معیار ها و ویژگی های پاور بانک ها اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید پاور بانک مناسبی را جهت تبلیغات تهیه کنید. باید این نکته را در خرید پاور بانک در نظر داشته باشید که اگر پاور بانک ارزان تهیه می کنید دست کم گارانتی پاور بانک، معتبر باشد. در ادامه برخی از ویژگی های پاور بانک تبلیغاتی توضیح داده خواهند شد.

 

 

ظرفیت پاور بانک

تعداد دفعاتی که یک پاور بانک می تواند گوشی شما را کاملا شارژ کند، ظرفیت آن را مشخص می کند. واحد اندازی گیری ظرفیت باتری میلی آمپر ساعت است که همه ظرفیت های که در این مقاله بیان خواهند شد بر اساس این واحد هستند. پاور بانک ها در ظرفیت های مختلف از ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت تولید می شوند که ظرفیت های بیشتر از ۱۰۰۰۰ سنگین هستند و نمی توان آن ها را جیبتان حمل کنید بیشتر برای سفر و گردش در طبیعت مناسب هستند. برای تبلیغات باید ظرفیت های بین ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ را انتخاب کنید چرا که بیشترین کاربرد را دارند. بیان این نکته هم مفید است که ظرفیت یکی از ویژگی های پاور بانک تبلیغاتی است که از اهمیت بیشتری نسبت به باقی ویژگی هایی برخوردار است.

ادامه مطلب
بهترین هدیه ارزان تبلیغاتی

 

 

درگاه ها در پاور بانک

تعداد درگاه هایی که هر پاور بانک بر روی خودش دارد و با استفاده از آن ها می تواند هم خودش و هم سایر دستگاه را شارژ کند بسیار حائز اهمیت است. پاور بانک ها معمولا دارای ۳ درگاه هستند که دو تا آن ها برای شارژ کردن سایر دستگاه ها و یکی از آن ها هم برای این است که خود پاور بانک را شارژ کنید. این تعداد درگاه قابل قبول است اما اگر پاور بانکی با ۴ درگاه برای تبلیغات تهیه کنید بسیار عالی است و یک مزیت محسوب می شود. نوع درگاه های پاور بانک معمولا ۲ عدد یو اس بی ۲ و یک عدد یو اس بی تیپ سی است که دوتای اول خروجی و بعدی ورودی جریان برق است. یکی دیگر از ویژگی های پاور بانک تبلیغاتی  تعداد درگاه ها در آن است که اگر بیشتر از ۳ عدد باشد گزینه معقولی بنظر خواهد رسید.

 

 

نشانگر میزان شارژ

مدل نشانگر میزان شارژ یکی از ویژگی های پاور بانک تبلیغاتی است که بیشتر جنبه اختیاری دارد پس می توان از نوع معمولی آن استفاده کرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. پاور بانک ها به طور معمول دارای ۴ یا ۵ چراغ کوچک بر روی بدنه شان هستند که میزان شارژ باقی مانده را نشان می دهد. اما مدل های دیگری نیز در بازار موجود هستند که نشانگر های دیجیتال دارند و میزان دقیق شارژ باقی مانده را به صورت یک عدد کوچک تر از صد، به عنوان درصد نشان می دهند. تهیه پاور بانکی که نشانگر دیجیتال داشته باشد ضرورتی ندارد ولی به میزان کاربردی بودن دستگاهتان می افزاید.

 

 

سخن آخر

در این مقاله ویژگی های پاور بانک تبلیغاتی خوب بیان شد که شما با توجه به آن ها می توانید تصمیم گیری کنید و یک پاور بانک ارزان تهیه کنید. اما باید به این نکته هم توجه داشته باشید که از هر شرکتی که خرید می کنید باید گارانتی پاور بانک را همراه با آن به شما ارائه نماید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۴.۷]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *