نیروی اینفورمیشن نمایشگاه|چاپخانه مجریان

ضرورت استفاده از نیروی اینفورمیشن نمایشگاهی

نیروی اینفورمیشن نمایشگاه

منظور از نیروی اینفورمیشن نمایشگاه چیست ؟ امروزه شرکت های بزرگ جهت استفاده از فرصت های معاملاتی و فرصت های بزرگ دیگر در زمان نمایشگاه های خود اقدام به بکارگیری نیروی نمایشگاهی و پرسنل نمایشگاهی میکنند تا استرس و دغدغه را از خود دور و با خیال راحت به معاملات بزرگ خود بپردازند.امروزه حضور غرفه داران تخصصی در برپائی نمایشگاهها به امری متداول تبدیل شده است . استفاده از نیروهای نمایشگاهی (Informtion) برای پشت کانتر و همچنین مهماندار نمایشگاهی مسلط به کار در کنار مترجم نمایشگاهی مسلط به ادبیات نمایشگاهی امری بدیهی و لازم برای حضوری موفق در نمایشگاهها می باشد.کلیه نیروهای غرفه دار با پوشش متناسب و استاندارد نمایشگاهی و منطبق با دستور العملهای صادره از حراست نمایشگاه و همچنین تجربه و تخصص کافی در جذب مشتریان بالقوه و تبدیل آنها به مشتریان بالفعل در خدمت اهداف شرکت شما خواهند بود. شرکت های تامین نیروی نمایشگاهی کلیه ضمانت های لازم را از بابت نیروهای انسانی خود اخذ می کند تا شرکت کنندگان با اعتماد کافی برای دوره نمایشگاهی از تخصص آنها استفاده کنند.

تامین نیروی انسانی نمایشگاه

ضرورت وجود نیروی اینفورمیشن در نمایشگاه

اگر دقت کنید متوجه میشوید مردمی که در حال عبور از جلوی غرفه شما هستند این سوال در ذهنشان ایجاد میشود که شما در غرفه خودتان در حال انجام چه فعالیتی هستید ، در همین حین تنها یک دعوت و خوش رویی کوچک باعث جدب آنها به غرفه شما خواهد شد.این کار را میتوانید به نیرو های غرفه دار خود بسپارید چرا که قطعا شما وقت انجام بسیاری از کارها را ندارید . شما میتوانید برای انجام کلیه کارهای نمایشگاه خود از نیروی نمایشگاهی پروموشن ، اینفورمیشن ، مترجم نمایشگاه ، نیروی کانتر و مهماندار نمایشگاه و… استفاده کنید تا خودتان بتوانید بهتر و دقیق تر به انجام کارهایتان بپردازید. به این نکته توجه داشته باشید که باید در انتخاب نیرو جهت غرفه نمایشگاه بسیار با دقت عمل کنید و نیروی ماهر و کاربلد را جذب کنید چرا که این گزینش نتیجه مهمی برای کسب و کار شما خواهد داشت.

ادامه مطلب
هزینه چاپ ماسک تبلیغاتی

نیروی نمایشگاه

نحوه آموزش نیروی اینفورمیشن نمایشگاه

در کلاس‌های آموزشی باید اطلاعات کافی در زمینه کالا و نحوه استفاده از آن را به نیروها آموزش دهید تا بتوانند به تمامی سوالات مخاطبان پاسخ دهند . دوره‌های بازرگانی که می‌تواند نیروهای شما را با اصطلاحات و کلیات روابط بین الملل آشنا کند از مهم‌ترین مواردی است که باید در کلاس‌ها وجود داشته باشد .برگزاری دوره‌های آداب معاشرت تجاری، روابط عمومی و روانشناسی می‌تواند به نیروهای شما در یافتن مخاطبان حرفه ای و برقراری ارتباط درست با مدیران، کارشناسان و خبرنگاران کمک کند . در روزهای نزدیک به نمایشگاه می‌توانید آخرین تغییرات قوانین غرفه سازی نمایشگاهی را بررسی کنید و تمامی قوانین اعم از استفاده درست از وسایل، قوانین عبور و مرور و… را با نیروهای خود در میان بگذارید.

نیروی غرفه دار نمایشگاه

نتیجه گیری: 

برای جذب نیروی انسانی برای ایام نمایشگاهی به هیچ عنوان به افراد متفرقه ای که به صورت حضوری نسبت به معرفی خود به عنوان غرفه دار یا مترجم به غرفه شما مراجعه میکنند اعتماد نکنید. بارها مشاهده شده شرکت کنندگان نمایشگاهی با اعتماد بی جا به این دسته از افراد دچار خسارات مادی زیادی شده و به هیچ عنوان هم امکان پیگیری و رسیدگی قضائی به موضوع را نداشته اند. تنها از طریق شرکت ها تامین نیروی نمایشگاهی و تامین غرفه دار نمایشگاه برای استفاده از پرسنل نمایشگاه اقدام کنید

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *