نکات سررسید رقعی تبلیغاتی|چاپخانه مجریان

نکات مهم در ابعاد و طراحی سررسید رقعی تبلیغاتی

سررسید چیست ؟ در این مقاله میخواهیم به نکات سررسید رقعی تبلیغاتی بپردازیم . ابعاد سررسید رقعی، ۱۵ در ۲۱ سانتی متر است. در دنیای امروز با وجود گسترش تکنولوژی‌ و گوشی‌های همراه، هنوز هم افراد زیادی ارتباط خود را با کاغذ قطع نکرده‌اند و از سررسیدها برای یادداشت‌های روزانه خود استفاده می‌کنند. سررسیدها در شرکت‌های بزرگ و کوچک بسیار پرکاربردند و برای اهداف مختلفی استفاده می‌شوند. سررسید رقعی در میان انواع سررسیدهای بزرگ و کوچک موجود در بازار، اندازه مناسب‌تری دارد. علاوه بر اندازه مناسب، قیمت پایین‌، خوش دستی و حمل و نقل آسان، از جمله مزایای سررسید رقعی به شمار می‌روند. سررسید رقعی یکی از رایج‌ترین هدایای تبلیغاتی است که در شرکت‌های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. کیفیت چاپ و طرح روی سررسید بسیار مهم است به طوری که می‌تواند بر روی مخاطب تاثیر زیادی بگذارد و حس خوبی را القا کند. بنابراین بهتر است برای سفارش سررسید رقعی مدنظرتان به آژانس تبلیغاتی و چاپخانه معتبر مراجعه کنید. مجریان، بیش از ۲۰ سال است که خدمات حرفه‌ای در حوزه تبلیغات ارائه می‌دهد و چاپخانه‌ای مجهز و مستقل دارد. در ادامه مقاله با چاپخانه مجریان همراه باشید تا شما را با نکات مهم سررسید رقعی براساس ابعاد آن آشنا کنیم.

 

آشنایی با ابعاد سررسید رقعی

سررسید یا سالنامه دفتری است دارای تقویم که در انواع گوناگون و مدل‌های متنوع در بازار موجود است. سررسید رقعی یکی از انواع سررسیدهای موجود در بازار است. برای آشنایی با ابعاد سررسید رقعی ابتدا باید با تعریف قطع سررسید آشنا شویم. هر یک از محصولات این چنینی مانند سررسید، کتاب، دفتر و بسیاری موارد دیگر دارای قطع مناسب و استاندارد خود هستند. قطع سررسید همان اندازه سررسید یا ابعاد طول و عرض سررسید است که باید طبق استاندارد جهانی باشد. انتخاب قطع سررسید یا ابعاد سررسید به نوع کاربرد سررسید و سلیقه مشتریان بستگی دارد. در ادامه مقاله با مجریان همراه باشید تا با ۸ نوع سررسید در ابعاد مختلف آشنا شویم:

سررسید رقعی مانند سررسید وزیری یکی از قدیمی‌ترین و متداول‌ترین اندازه‌های سررسید است. ابعاد سررسید رقعی از سررسید وزیری تقریبا ۲ سانتی متر از طول و عرض کوچکتر است. طول و عرض این سررسید حدود ۱۵ در ۲۱ سانتی متر می‌باشد. با توجه به اندازه مناسب این سررسید، حمل و نقل آن راحت‌تر است. تعداد صفحات در هر فرم سررسید رقعی ۱۶ صفحه می‌باشد. اندازه کاغذ آن ۶۰ در ۴۵ سانتی متر است. اندازه قبل از برش سررسید رقعی ۱۵ در ۲۲ و بعد از برش ۱۴.۵ در ۲۱ سانتی متر می‌باشد. در حقیقت سررسید رقعی برای افرادی که به سررسید کوچکتری از سررسید وزیری نیاز دارند و می‌خواهند فضای نوشتن آن از سررسید اروپایی بیشتر باشد، مناسب است.

ادامه مطلب
ماگ حرارتی چگونه کار می کند ؟ + راهنمای خرید

 

 

 

سررسید رقعی به عنوان هدایای تبلیغاتی

تبلیغات تاثیر زیادی بر شناخته شدن یک برند دارد به همین دلیل شرکت‌های کوچک و بزرگ برای معرفی محصولات و خدمات خود از انواع راهکارهای تبلیغاتی استفاده می‌کنند. یکی از بهترین و قدیمی‌ترین راه‌های تبلیغات، خرید هدایای تبلیغاتی است. این هدایا تنوع بسیار زیادی دارند و معمولا از انواع محصولات کاربردی و ارزان قیمت استفاده می‌شوند. سررسیدها یکی از هدایای تبلیغاتی محبوب هستند و سال‌های زیادی است که مورد استقبال قرار گرفته‌اند. مدت زیادی است که سررسید رقعی به عنوان هدایای تبلیغاتی در شرکت‎‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. ابعاد سررسید رقعی نسبت به ابعاد سایر سررسیدها طرفداران بیشتری دارد. سررسید رقعی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف موجود است. تنوع در طرح و رنگ سررسید رقعی به اندازه‌ای است که پاسخگوی تمامی سلیقه‌ها می‌باشد. یکی دیگر از موضوعات مهم در هدایای تبلیغاتی، طراحی لوگو و قرارگیری درست آن در سررسید است، چرا‌که در جذب مشتری و بر ذهن مخاطب بسیار تاثیر دارد، بنابراین طراحی لوگوی موفق میتواند در این زمینه بسیار موثر واقع شود.

 

 

 

مزایای ابعاد سررسید رقعی

سررسید رقعی یکی از متداول‌ترین و قدیمی‌ترین اندازه‌های سررسید است. سررسید رقعی ابعاد مناسبی دارد و به راحتی قابل حمل و نقل است. فضای یادداشت کافی در سررسید رقعی وجود دارد. سررسید رقعی انتخابی مناسب برای افرادی است که به سررسیدی کوچکتر از ابعاد سررسید وزیری نیاز دارند اما فضای مناسبی جهت یادداشت می‌خواهند. ابعاد کوچکتر باعث شده است سررسید رقعی قیمت پایین‌تری نسبت به سررسید رایج وزیری داشته باشد. ابعاد سررسید رقعی از سررسید وزیری کوچکتر است ولی فضای نوشتن آن از سررسید اروپایی بیشتر می‌باشد.

 

 

 

سفارش و چاپ سررسید رقعی

سررسید رقعی یکی از انواع سررسیدهای موجود در بازار است که نسبت به سررسید وزیری خوش دست‌تر و حمل و نقل آن نیز آسان‌تر است. سررسیدهای رقعی در انواع جلد سخت و نرم موجود هستند و با توجه به کاربردی که مدنظرتان است می‌توانید بهترین نوع جلد را انتخاب کنید. همچنین سررسیدهای رقعی در جنس‌های چرم و ترمو طراحی می‌شوند که افراد طبق سلیقه‌‌شان جنس موردنظرشان‌ را انتخاب کنند. یکی از دغدغه‌های مشتریان در سفارش سررسید رقعی، تاریخ تحویل سررسیدها است. بهتر است برای تیراژهای بالاتر از ۱۰۰۰ از چند ماه قبل سفارش خود را ثبت کنید، همانطور که می‌دانید تولید سررسیدهای دارای تقویم نزدیک به سال جدید به اوج می‌رسد و ممکن است تولیدکنندگان برای تحویل سفارشات شما زمان کم بیاورند. کیفیت سررسید نیز یکی دیگر از موضوعات مهم در ثبت سفارش می‌باشد. برای اطمینان از کیفیت سررسید لازم است سفارش خود را به مجموعه‌ای معتبر بسپارید. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و بر حسب نیازتان سررسید رقعی دلخواه و اختصاصی خود را انتخاب کنید و به آژانس تبلیغاتی مجریان سفارش دهید. برای ارتباط با مجریان می‌توانید با شماره‌های ۸۸۹۱۷۰۵۱ و ۰۹۳۵۱۳۶۰۸۶۸ تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلب
چاپ سالنامه اختصاصی 1401 آغاز شد

 

 

 

نتیجه گیری

ابعاد سررسید رقعی بسیار مناسب و کاربردی است. هر فرد یا شرکتی بسته به نوع کاربردی که می‌خواهد سررسید دلخواه خود را در ابعاد مناسب انتخاب می‌کند. سررسید رقعی یکی از مناسب‌ترین و متداول‌ترین سررسیدها است که در مدل‌های مختلف در بازار موجود می‌باشد. نوع کاربرد، سلیقه افراد، فضای کافی صفحات، اندازه مناسب، سبک بودن، خوش دست بودن، راحتی حمل و نقل و قیمت تمام شده از مواردی هستند که در انتخاب سررسید حائز اهمیت می‌باشند. شرکت‌ها برای هدایای تبلیغاتی خود به وفور از سررسید رقعی استفاده می‌کنند تا برند خود را معرفی کنند. برای سفارش طراحی و چاپ سررسید رقعی تبلیغاتی دلخواهتان به آژانس تبلیغاتی مجریان مراجعه کنید. وظیفه مجریان، ایده پردازی، خلاقیت، طراحی در امور تبلیغات و برندسازی است. اگر می‌خواهید اثری ماندگار و تبلیغی تاثیرگذار داشته باشید، با تیم متخصص طراحی و ایده پردازی مجریان همراه شوید.

 

 

 

سوالات متداول

۱. ابعاد سررسید رقعی چقدر است؟

۱۵ در ۲۱ سانتی متر

۲. چرا بهتر است از سررسید رقعی استفاده کنیم؟

ابعاد مناسب، قیمت مناسب، حمل و نقل راحت، خوش دست بودن، فضای کافی برای نوشتن

۳. کوچکترین ابعاد سررسید کدام است؟

سررسید جیبی با ابعاد ۸ در ۱۶ سانتی متر به خوبی در جیب و کیف دستی جای می‌گیرد اما به علت کوچکی کاربرد کمی دارد.

۴. چه مواردی در انتخاب سررسید مهم است؟

نوع کاربرد سررسید، سلیقه افراد، فضای کافی صفحات، اندازه مناسب، سبک بودن، خوش دستی، راحتی در حمل و نقل و قیمت تمام شده سررسید

۵. گران‌ترین و نفیس‌ترین سررسید کدام است؟

سررسیدهای رحلی بیشتر به صورت نفیس چاپ می‌شوند و به دلیل گران بودن، در تیراژ پایین تولید و عرضه می‌شوند.

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *