سررسید وزیری چیست |چاپخانه مجریان

سررسید وزیری چیست و چرا پرطرفدار است ؟

سررسید وزیری چیست ؟

سررسید وزیری چیست ؟ سررسید ۱۴۰۲  یا سالنامه ۱۴۰۲ یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی به حساب می آید ، سررسید شامل صفحات تقویم همراه با مناسبت ها که می تواند شامل خصوصیت و تبلیغات شخص سفارش دهنده باشد. سررسید یا سالنامه در سایز ها و طرح های مختلفی تولید می شوند. هر کدام از این طرح و اندازه ها ممکن است مناسب یک کسب و کار شغلی باشد. سررسید وزیری یکی از هدایای تبلیغاتی پرطرفدار و پرکاربرد است که در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را جهت معرفی آن ارائه دهیم.

سررسید وزیری چیست |چاپخانه مجریان

انواع سایز سررسید وزیری چیست ؟

اندازه این نوع سررسید ۲۴*۱۷ این نوع سررسید از رایج ترین سررسید های تولید شده می باشد. سررسید ها وزیری بخاطر اندازه بزرگی که دارند می توانند جهت یادداشت های روزانه و امور کاری مورد استفاده قرار بگیرند. صحافی ای نوع سررسید به صورت ته چسب و دوخت ، فنری از داخل و فنری از بیرون بوده به همین علت است که این نوع سررسید بسیار محکم و مقاوم است.

سررسید وزیری چیست |چاپخانه مجریان

انواع سررسید وزیری از نظر نوع جلد

جلد این نوع سررسید از نوع ترمو ، چرم ، جلد گلاسه ، و جلد نرم  ، سلفون و گالینگور می باشد. سررسید های وزیری با جبد گلاسه به مراتب ارزان تر از سررسید های وزیری ترمو و چرم هستند. سررسید های وزیری گلاسه این قابلیت را دارند تا طرح روی جلد را طراحی و چاپ بزنید تا طرحی تمام اختصاصی بر روی جلد سررسید داشته باشید. سررسید چرم و ترمو وزیری این قابلیت را ندارند تا چاپی بر روی آنها صورت بگیرد ،سفارش سازی این نوع جلد بایدبه صورت حک لوگو روی جلد سررسید به صورت داغ کوب ، لیزر و طلاکوب باشد. اما خود سررسید وزیری نیز به نوع های مختلفی تقسیم بندی می شوند که این مسئله باعث افزایش محبوبیت این محصول خواهد شد حال این محصول شامل چه انواعی می باشد.

ادامه مطلب
انواع کتاب های هدیه تبلیغاتی را بشناسید + کاربرده ها

سررسید وزیری چیست |چاپخانه مجریان

سفارش سررسید وزیری

همینطور که گفته شد سررسید های وزیری از نظر صحافی و نوع جلد دارای انواع مختلفی می باشندا ما به طور کلی اموری که جهت سفارش سازی این محصول پیاده سازی می شود شامل :

  • حک لوگو روی جلد
  • گلاسه ( عکس پوستری بین صفحات یا اول و آخر سررسید)
  • ترام روی صفحات

تقسیم بندی های سررسید وزیری چیست ؟

تقسیم بندی ایام در سررسید وزیری به صورت یک روزه ، دوروزه ، هفتگی است که در یکروزه به این صورت است که در هر صفحه از سررسید وزیری دارای یک روز از ایام هفته است . در دوروزه ، در هر صفحه دوروز از هفته در صفحات سررسید قرار دارد . و در هفتگی به صورت یک هفته بر خلاف تصور در دو صفحه قرار میگیرند ، نه در یک صفحه و دیگر صفحات این سررسید به صورت یادداشت می توان استفاده کرد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *