ساعت تبلیغاتی

معرفی ساعت دیواری تبلیغاتی

ساعت دیواری تبلیغاتی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی کاربردی است، وسیله ای است که روی دیوار بیشتر خانه ها و ادارات صرفا نه به دلیل تبلیغات بلکه برای تنظیم زمان نصب شده است. شرکت ها برای اینکه بتوانند بیشتر با کاربران خود ارتباط برقرار کنند لوگو خود را بر روی ساعت دیواری چاپ زده و به مشتریان و مخاطبان خود می دهند تا با نصب روی دیوار خانه یا شرکت، هر روز و هر ساعت به یاد آن شرکت باشند.

مراحل تولید ساعت دیواری تبلیغاتی

ساخت ساعت دیواری تبلیغاتی ، توسط سازندگان مجرب و تولید کنندگان حرفه ای صورت می گیرد. ساخت ساعت دیواری تبلیغاتی با توجه به سلیقه مشتریان، دارای طرح ها، رنگ ها، مدل ها، جنس ها، اندازه ها و ویژگی های متفاوتی می باشد. جنس ساعت دیواری در فرآیند ساخت ساعت دیواری تبلیغاتی شامل جنس فلزی، چوبی، پلاستیکی و یا ترکیبی از جنس های مختلف است. معمولاً در ساخت ساعت دیواری تبلیغاتی، صفحه ساعت تبلیغاتی با رنگ سفید و بدون چاپ در نظر گرفته می شود تا نام برند و کالای خاص در آن چاپ گردد. موتور ساعت دیواری که در مراحل ساخت ساعت دیواری تبلیغاتی، مورد استفاده قرار می گیرد، از شرکت های مختلفی می باشد که شامل کشورهای تایوان و چین است. با توجه به اینکه ساعت دیواری تبلیغاتی یکی از کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می آید، ساخت ساعت دیواری تبلیغاتی بسیار حائز اهمیت می باشد.

ادامه مطلب
سررسید وزیری 1402 و انواع و ویژگی های آن

با وجود در دسترس بودن موبایل و ساعت مچی و امکان آگاهی سریع از زمان , ساعت دیواری هم چنان جایگاه ثابتی دارد و از ملزومات هر مکانی ست حتی برای تکمیل دکوراسیون محیط نیز ضروری ست.

وقتی به مشتری خود چنین هدیه با ارزشی مانند ساعت دیواری تبلیغاتی می دهید باعث می شوید هر لحظه نام برند یا مجموعه تان در ذهن او تداعی شود و علاوه بر ان به صورت ناخودآگاه شما را فردی منظم و مقید به زمان تصور کند , غیر از این نیست که هدایای تبلیغاتی ما به دیگران از مجموعه وسایلی انتخاب می شود که خودمان دوستشان داریم و آنها را ارزشمند می دانیم . پس با این هدیه وقت شناس بودن شما به مشتری نشان داده می شود که این امتیاز بزرگی ست و او تشویق به سپردن کار خود به شما یا دریافت خدمات تان می گردد.

چاپ ساعت دیواری تبلیغاتی

با توجه به اهمیت کیفیت چاپ و جنس هدایای تبلیغاتی شما به عنوان تهیه کننده و ارائه دهنده هدایای تبلیغاتی به مخاطبان و مشتریان خود باید در انتخاب یک آژانس تبلیغاتی باسابقه و مطمئن و همچنین در کنار آن یک چاپخانه باسابقه و بروز نهایت دقت و بررسی را داشته باشید تا با ارائه یک هدیه تبلیغاتی باکیفیت بتوانید اعتماد مشتری ها و مخاطبان بسیاری را به برند خود جلب کنید.

قیمت ساعت دیواری تبلیغاتی

ساعت دیواری تبلیغاتی ارزان ، همانطور که از نامش پیداست، دارای قیمت های پایین و البته کارکردهای بالا می باشد. از مزایای ساعت دیواری تبلیغاتی، هزینه های کم این مدل از ساعت ها است. امروزه کاربرد ساعت دیواری تبلیغاتی ارزان بسیار زیاد بوده و به وفور، مورد استفاده صاحبان برند قرار می گیرد. ساعت دیواری تبلیغاتی، با توجه به سلیقه مشتریان، در اندازه ها، مدل ها، رنگ ها، شکل ها، جنس ها و ویژگی های مختلف تولید و عرضه می شود. قیمت ساعت دیواری تبلیغاتی، با توجه به نوع و جنس ساعت دیواری مشخص و معین می شود. کارشناسان تبلیغاتی با توجه به مدل، نوع موتور، جنس بدنه ساعت، اندازه و طرح ساعت، قیمت های مشخصی را در لیست قیمت ساعت دیواری تبلیغاتی درج می نمایند. این نوع هدیه تبلیغاتی از انواع هدایای تبلیغاتی ارزان به شمار می آید.

ادامه مطلب
تقویم رومیزی یادداشتی ۱۴۰۲ چیست؟و چه کاربردی دارد؟

جهت دریافت خدمات مشاور تبلیغاتی، خدمات دیگر مجموعه مجریان نظیر هدایای تبلیغاتی مانند : خودکار تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، لیوان حرارتی، خرید تقویم رومیزی، ست مدیریتی زنانه و … می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما، با مشاوران و کارشناسان مجموعه مجریان در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *