مزایای شکلات تبلیغاتی|چاپخانه مجریان

مزایای استفاده از شکلات برای هدایای تبلیغاتی +نحوه تاثیر آن در جذب مشتری

مزایای شکلات تبلیغاتی چیست ؟ اکثریت افراد طرفدار شکلات هستند و این خوراکی شیرین جزو عضوی جدانشدنی از سبد خرید آن ها است .

طبق یک نظرسنجی متوجه شده ایم که :

۶۰ درصد مردم شکلات خود را آنلاین می خرند.

۱۴ درصد مردم از جشنواره ها یا نمایشگاه ها شکلات می خرند.

۱۰ درصد مردم از بازارها  شکلات می خرند.

۲۷ درصد مردم از یک مغازه شکلات  می خرند.

این اعداد ثابت می کند که شرکت شما می تواند با شکلات های تبلیغاتی تبلیغ کند ، حتی اگر کاری به آب نبات یا شیرینی نداشته باشید. استارت‌آپ‌ های فناوری ، مکانیک‌ها ، مدارس، بوتیک‌ها ، فروشگاه‌های لوازم آرایش ،  و سازمان‌های غیرانتفاعی همگی می‌توانند شکلات را بفروشند یا هدیه بدهند . این یک خلاقیت در کمپین های بازاریابی شماست . شما اگر کتاب فروشی دارید , عطر شکلات در کتابفروشی باعث می شود مشتریان ۴۰ درصد بیشتر به خرید کتاب های آشپزی یا رمان های عاشقانه و ۲۲ درصد بیشتر تمایل به خرید کتاب از هر سبکی داشته باشند!

شکلات تبلیغاتی همراه با لوگو

  • طرح چاپ شده روی شکلات با جوهر خوراکی

در این روش لوگوی شما با جوهر خوراکی بر روی شکلات چاپ میشود . لقمه بزرگی برای برند خود بگیرید ! اگر این شکلات های آرم دار را سفارش دهید ممکن است جهش بزرگی در معرفی برند کسب و کار خود داشته باشید . این شکلات‌ها با ابعاد مختلف به صورت تمام رنگی چاپ می‌شوند تا اندازه مناسب و دلخواه خود را انتخاب کنید

 

جعبه کادویی شکلاتی

  • شکلات بسته بندی شده در جعبه هدیه

با چاپ لوگوی خود بر روی جعبه های کادویی شکلات باعث میشوید که نه تنها خریدار آن بلکه شخصی که به عنوان هدیه این جعبه را میگیرد با برند شما آشنا شود .

 

 

طرح چاپ شده روی بسته بندی

اگر شما می خواهید کسب و کارتان متمایز شود، بنابراین سعی کنید با شکلات های جدید تبلیغات کنید ! این شکلات‌ها که با قالب درست می‌شوند، در اشکال منحصربه‌فردی مانند قلب، بطری یا تکه‌های پازل هستند !

ادامه مطلب
ست مدیریتی نفیس یک هدیه تبلیغاتی به مدیران ارشد

 

 

شکلات برجسته

  • طرح برجسته روی شکلات

شاید بخواهید نمادی برای نمایندگی شرکت شما مانند چکش برای یک شرکت ساختمانی یا هواپیما برای آژانس مسافرتی نشان دهد. شکلات های برجسته را امتحان کنید ! این طراحی می تواند بسیار خلاق و در حین حال بسیار پربازدهی باشد . اکنون که اشتهای شما برای شکلات تبلیغاتی است، زمان آن رسیده است که بفهمید چگونه از آن در بازاریابی خود استفاده کنید. در اینجا چند ایده وجود دارد !

 

 

چه نوع شکلات تبلیغاتی می توانم سفارش دهم ؟

می توانید لوگو یا نام خود را روی شکلات تبلیغاتی به دو صورت چاپ کنید

  1. روی بسته بندی
  2. روی خود شکلات با جوهر خوراکی.

این موضوع  فقط به ظاهری که می خواهید به آن برسید بستگی دارد.

 

 

علامت تبلیغاتی شکلات رایگان

فرض کنید یک رستوران جدید در یک منطقه شلوغ مرکز شهر هستید. یک تابلوی پیاده رو نصب کنید که به ۱۰۰ نفر اولی که رزرو می کنند وعده یک جعبه شکلات سفارشی رایگان را می دهد. وعده شکلات می تواند فشاری باشد که مشتری برای ورود به درب شما نیاز دارد.

 

  • شکلات در نمایشگاه

تصور کنید اگر مجموعه ای از شکلات ها را در یک نمایشگاه زیبا قرار دهید ، چند نفر از غرفه شما بازدید خواهند کرد .

 

  • سوغاتی

در پارک ها ، هتل ها و موزه ها که برخی از مکان هایی هستند که میزبان مسافران هستند. اگر شکلات های تبلیغاتی خود را در این مکان ها برده و عرضه کنید میتوانید مشتریانی از سایر نقاط هم به لیست مشتریان خود اضافه کنید .

 

 

محبوب ترین طعم شکلات چیست؟

شکلات باید یکی از گروه های غذایی اصلی باشد ! مردم تقریباً هر نوع شکلاتی ، از آب نبات گرفته تا کیک کوچک را می خورند . با این حال ، برخی از طعم ها بین افراد مورد علاقه هستند.

طبق نظرسنجی ، مردم طعم های شکلاتی زیر را ترجیح می دهند :

۳۲ درصد مردم شکلات شیری دوست دارند

۳۱ درصد مردم شکلات تلخ را دوست دارند

۵ درصد از مردم شکلات سفید دوست دارند

۲۷ درصد مردم هر نوع شکلاتی را دوست دارند

حالا بیایید در مورد موارد اضافی خوشمزه صحبت کنیم. همان نظرسنجی نشان داد که اینها پنج ماده اولیه برای مخلوط کردن با شکلات هستند:

کره بادام زمینی

کارامل

بادام ها

نعناع

فندق/نارگیل

به طور کلی ، بیش از ۶۰۰ ترکیب طعم مختلف برای شکلات وجود دارد . آن طعم هایی که مد نظرتان است را ترکیب کنید ، و وقتی افراد بیشتری به کسب و کار شما علاقه مند می‌شوند، تعجب نکنید.

ادامه مطلب
سفارش و چاپ ست مدیریتی

 

 

 

چرا مردم شکلات را دوست دارند؟

شکلات یک خوراکی دوست داشتنی است زیرا برای هر پنج حواس جذاب است . همچنین باعث ترشح دوپامین در بدن و سروتونین در مغز می شود. این ترکیب قدرتمند باعث می شود در طول روز احساس بهتری داشته باشیم. ۸۰٪ از بزرگسالان از خوردن شکلات لذت می برند و ۵۰٪ آنها شکلات خوار هستند و ادعا می کنند که نمی توانند بدون آن زندگی کنند . نمی توان انکار کرد … قلب ما هم برای شکلات آب می شود! به همه این دلایل است که بازاریابی با شکلات ایده خوبی است. می‌توانید لوگوی خود را روی بسته‌بندی‌های سفارشی چاپ کنید یا از جوهر خوراکی استفاده کنید و آن را مستقیماً روی شکلات چاپ کنید.  آن را با یک کمپین بازاریابی سرگرم کننده جفت کنید ، و دستوری برای موفقیت بسازید !

 

 

مزایای شکلات تبلیغاتی

طبق تمامی موارد گفته شده شکلات تبلیغاتی میتواند یک ایده ی بسیار موثر به عنوان هدایای تبلیغاتی برای کسب و کار شما باشد . با استفاده از این شکلات ها در سمینار ها جشن ها و یا حتی به عنوان سوغاتی میتوانید با طعم شکلات در ذهن مخاطب خود ماندگار شوید .

 

 

سخن آخر

زندگی ممکن است مانند یک جعبه شکلات باشد ، اما مردم باید بدانند که اگر با شرکت شما کار کنند ، چه چیزی به دست خواهند آورد. آنها را با چیزی که می دانید دوست دارند مانند شکلات سفارشی پذیرایی کنید . مردم نمی توانند به همان شیوه از پست های رسانه های اجتماعی یا تبلیغات گوگل ازشما برندتان لذت ببرند . شکلات تبلیغاتی را امتحان کنید !بهتر است بدانیم که آیا هدف ما از خرید شکلات تبلیغاتی استفاده شخصی است یا اهدای آن به صورت یک هدیه تبلیغاتی است؟ بله مانند یک سررسید که در تبلیغات موثر است چرا که معیار های خرید در این دو هدف با یکدیگر متفاوت هستند. علاوه بر ارائه هدیه تبلیغاتی شکلات تبلیغاتی،  در این مجموعه خدمات مشاوره برای تهیه و انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی نظیر : پاوربانک تبلیغاتی، ست مدیریتی تبلیغاتی ،سالنامه و …  هم به مشتریان ارائه می‌شود.همچنین خدمات  طراحی لوگو و دریافت تمام اطلاعات از مشتری قبل از اقدام به سفارش از دیگر خدمات مجریان در زمینه تبلیغات و بازاریابی کسب و کار شما عزیزان است.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *