لیوان کاغذی تبلیغاتی

لیوان کاغذی تبلیغاتی و مزایای آن

لیوان کاغذی تبلیغاتی یکی از کالا هایی هستند که به طور گسترده در کل جهان از آن ها برای مصارف مختلف استفاده می کنند، به طور مثال : به منظور نوشیدن آب ، چای، قهوه، نسکافه، و انواع آب میوه ها، و این چند سال اخیر از لیوان یک بار مصرف برای سرو ذرت مکزیکی نیز کاربرد دارد و برای مخلوط ها و معجون هایی  که کافه بستنی ها از آن استفاده می کنند، و با برای نجات از ظرف شستن در مراسمات بهترین گزینه را استفاده از ظروف یک بار مصرف می بینیم. اما استفاده از لیوان یک بار مصرف تبلیغاتی بسیار کاربرد و استفاده زیادی در مجامع مختلف دارد .

موارد مصرف لیوان کاغذی تبلیغاتی

در دنیای ظروف یک بار مصرف که چند دهه است که در بازار یافت می شوند و کمک زیادی را نیز به تمام اقشار مختلف داشته است ، در مجالس بسیار پر جمعیت و عمومی استفاده از ظروف یک بار مصرف بسیار ارزشمند است به این جهت که پس از پایان مراسم به راحتی ظروف را در سطل ها و کیسه های زباله ریخته و به شعبه های باز یافت انتقال می دهید ، و نگرانی شکسته شدن ظروف و مراحل طاقت فرسای جمع کردن و شستن خشک کردن ظروف و مرتب کردن آن ها را نداریم ، اما در این مقاله می خواهیم به موارد مصرف لیوان کاغذی تبلیغاتی بپردازیم ، که شرکت های مختلف و برند های مختلف برای سفارش این نوع لیوان اقدام نموده و در تیتراژ های بالا تهیه و تولید می شود.

ادامه مطلب
اهمیت ابزارهای تبلیغاتی چیست؟ دلایل استفاده از هدایای تبلیغاتی

چاپ لوگو روی لیوان کاغذی تبلیغاتی

لیوان های یک بار مصرف که در هر زمان و مکانی به وجود آن ها احساس نیاز می شود، و مقدار مصرف آن ها در طول روز برای هر فرد به چندین لیوان می رسد ، از این رو  شرکت های تبلیغاتی به دلیل مصرف بالای این لیوان های یک بار مصرف تصمیم به چاپ لوگو و برند های مختلف بر روی انواع آن ها گرفتن و این که با این روش تبلیغ  به دلیل تیراژ بالای لیوان تبلیغ گسترده تر می شود و از بازدید و باز خورد بالایی هم رو به رو می شود و این همه بازدید قطعا در خاطر مخاطب برند و لوگوی چاپ شده بر روی لیوان حک خواهد شد . و این گونه تبلیغات جز دسته ی تبلیغات آفلاین به حساب می آیند و در سکوت خیلی آرام چاپ لوگو روی لیوان یک بار مصرف پلاستیکی غوغا خواهد کرد.

انواع لیوان های یک بار مصرف

ما انسان ها بیشتر به دنبال راحتی و تسریع در انجام هر کاری در هر زمانی و مکانی هستیم ، و برای هر کار و مسئله یک راه برای انجام راحت تر کار ابداع کرده ایم ، اما در زمینه خوردن و آشامیدن نیز راه کار هایی طرح و پردازش شده است که با خیال راحت از خوردن غذا های مختلف و نوشیدنی های مختلف لذت ببرید . بدون آن که دغدغه و نگرانی برای شستن طرف ها و لیوان های کثیف داشته باشید بخصوص در جمع های بزرگ و مهمانی بزرگ، و با روی کار امدن  انواع ظروف یک بار مصرف کار راحت تر شده است و در جشن های بزرگ شما می توانید از لیوان های یک بار مصرف کاغذی و پلاستیکی استفاده کنید.

ادامه مطلب
چاپ افست چیست + مزایا و معایب و کاربرد آن

استفاده از لیوان یکبار مصرف برای جنبه تبلیغاتی

از این لیوان ها علاوه بر نوشیدن انواع نوشیدنی هم زمان یک استفاده دیگری مانند تبلیغات دارد.

با چاپ انواع لوگو بر روی لیوان یک بار مصرف پلاستیکی تبلیغاتی جایگاه این لیوان ها بهتر شناخته شده و هر ارگانی برای کار و محصول و شرکت خود یک لوگو طراحی کرده و برای کارکنان خود در مجالس مختلف از لیوان یک بار مصرف پلاستیکی تبلیغاتی مختص شرکت و برند خود چاپ کرده و استفاده می کند.

برای مثال انواع بانک ها با چاپ آرم بانک بر روی لیوان های یک بار مصرف کنار آب سرد کن داخل بانک یک خلاقیت نیز علاوه تبلیغ به حساب می آید و در جلسات خود می توانند از لیوان های مخصوص بانک خود استفاده کند.
اگر از لحاظ هزینه بخواهیم لیوان تبلیغاتی یک بار مصرف کاغذی و پلاستیکی را مقایسه کنیم باید در نظر داشته باشم که هر کدام چه مزیت هایی دارند برای مثال لیوان های کاغذی یک بار مصرف از آن جهت قیمت بالا تری دارند که موارد مصرف آن ها بیشتر است و برای نوشیدنی های گرم بیشتر استفاده می شود،  اما لیوان یک بار مصرف پلاستیکی برای نوشدنی سرد و اب بسیار مناسب تر از نوشیدنی های گرم است و در نتیجه در تمام مجالس که نوشیدنی های سرد و یا گرم را برای پذیرایی انتخاب کرده اند لیوان یکبار مصرف کاغذی بهترین گزینه است.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *