قیمت سررسید های جدید

قیمت سررسید های جدید

قیمت سررسید های جدید در سال ۱۴۰۰ تا اوایل آبان ماه مشخص میشود. قیمت سررسید ۱۴۰۲ را میتوان بر اساس فاکتورهایی در نظر گرفت، که البته این قیمت ها نیز در اوایل نیمه دوم سال مشخص میشوند. در ادامه به شرح و معرفی هر یک از این فاکتورها خواهیم پرداخت. برای سفارش انواع سررسید ها و سالنامه ها نیز باید فاکتورهایی را در نظر داشته باشید که به معرفی هریک خواهیم پرداخت.

بهترین زمان چاپ سررسید

بهترین زمان چاپ سررسید در واقع نیمه دوم هر سال است. که البته هر چه زودتر اقدام به چاپ نمایید به نفع شماست چرا که هر چه به پایان سال نزدیک تر میشویم، با افزایش قیمت و همچنین شلوغی چاپخانه ها مواجه میشویم.

برای اطلاع از قیمت سررسید های جدید باید یک تولید کننده معتبر انواع سررسید و هدایای تبلیغاتی را انتخاب کرده و با انتخاب نوع سررسید و تیراژ سفارشی تان قیمت و هزینه چاپ آنها مشخص میشود. در ادامه به شرح بیشتر هریک خواهیم پرداخت.

نحوه ثبت سفارش سررسید ۱۴۰۲

برای ثبت سفارش و مشخص نمودن قیمت سررسید های جدید باید ابتدا نوع سررسید خود را انتخاب نمایید. نوع سررسید میتواند از نظر نوع کاغذ، نوع جنس جلد، قطع و اندازه، نوع پلاک و صحافی و… باشد. قیمت نهایی سفارش شما وابسته به تیراژ سفارش نیز هست. اینکه چه تعداد سررسید را میخواهید به عنوان سررسید تبلیغاتی به چاپ برسانید به بودجه اختصاصی شما برای این امر وابسته است.

ادامه مطلب
هدایای تبلیغاتی سنتی (انواع صنایع دستی اصیل ایرانی)

نکته دیگری نیز که در ارتباط با سفارش سررسید های تبلیغاتی و قیمت سررسید های جدید وجود دارد، اختصاصی و یا عمومی بودن سررسید های تبلیغاتی است که این موضوع را نیز شرح خواهیم داد.

چرا سررسید اختصاصی ؟

تفاوت اصلی یک سررسید اختصاصی با یک سررسید عمومی در چاپ لت های سررسید است. نحوه چاپ تبلیغات در سررسید عمومی ها بصورت چاپ لوگو روی جلد سررسید یا پلاک استیل روی جلد آن است، اما این چاپ تبلیغات در سررسید های اختصاصی علاوه بر چاپ لوگو و برند روی جلد، بصورت چاپ رزومه و معرفی محصولات و خدمات در لت های سفارشی و صحافی آنها در ابتدای برگه های سررسید است. این نوع لت ها عموما از جنس گلاسه بوده و طراحی آنها نیز سفارشی است.

با استفاده از سررسید های تبلیغاتی میتوانید یک استراتژی تبلیغاتی قدرتمند را راه اندازی کرده و نتایج مثبتی را از این روش تبلیغاتی دریافت نمایید. بنابراین میتوان گفت که کیفیت طراحی و همچنین کیفیت چاپ در این نوع سررسید ها از مهمترین فاکتورهای این مهم است.

بهترین چاپخانه در تهران

یکی از بهترین چاپخانه ها برای چاپ انواع سررسید ها و تقویم ها و دیگر انواع هدیه های تبلیغاتی چاپخانه مجریان با بیست سال سابقه فعالیت در این زمینه است. از این رو میتوانید جهت همکاری با این چاپخانه و مجموعه تبلیغاتی با خیالی آسوده اقدام نمایید.

چاپخانه مجریان طی سالهای پیاپی و ممتد یکی از بهترین چاپخانه ها از دیدگاه مشتریان بوده و موفق به دریافت نشان رضایتمندی مشتری از سال ۹۲ تا اکنون شده است. بهترین مزیت این چاپخانه وجود شرکت تبلیغاتی و تولید کننده انواع هدیه های تبلیغاتی در کنار آن است، که شرایط همکاری ها را برای مشتریان بهتر و مطمئن تر میسازد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *