فلش مموری تبلیغاتی اختصاصی|چاپخانه مجریان

فلش مموری تبلیغاتی اختصاصی چیست و چه تاثیری در برندسازی دارد ؟

فلش مموری تبلیغاتی اختصاصی چیست ؟ با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن تبلیغات هدایای تبلیغاتی نیز دچار تغییر و تحول بسیار زیادی شدند. و محصولات جدیدی به هدایای تبلیغاتی اضافه شدند. هدایای تبلیغاتی محصولاتی کاربردی و پر استفاده هستند که افراد در طول زندگی خود به وفور از آن ها استفاده می کنند. محصولاتی مانند ست مدیریتی چرم ، ماگ، سررسید، خودکار و … . اما این محصولات به وفور در تبلیغات استفاده شدند و لازم بود که یا در ساختار آن ها تغییراتی ایجاد شود و یا محصولات دیگری به سبد هدایای تبلیغاتی اضافه شود. یکی از محصولاتی که در دنیای مدرن و با پیشرفت تکنولوژی به هدایای تبلیغاتی اضافه شد فلش مموری تبلیغاتی می باشد. فلش مموری تبلیغاتی اختصاصی یکی از محصولات مهمی است که افراد در طول زندگی بسیار از آن استفاده می کنند و یکی از مهم ترین محصولاتی است که هر فردی در دنیای مدرن امروزی به آن  نیاز دارد. در نتیجه همین مساله این محصول را به عنوان هدیه ای تبلیغاتی بسیار تاثیرگذار و مهم کرده است.

شرکت ها و سازمان های مختلف برای استراتژی تبلیغاتی خود از هدایای تبلیغاتی به عنوان روشی مهم برای بازدهی بیشتر و برند سازی استفاده می کنند. در نتیجه آن ها می توانند با طراحی فلش تبلیغاتی با مدل ها و شکل های مختلفی که مدنظر دارند و استفاده از لوگو و اسم سازمان خود، فلش مموری تبلیغاتی اختصاصی خود را به عنوان هدیه‌ای ویژه به مخاطب خود بدهند. واژه اختصاصی نیز برای همین در کنار فلش مموری تبلیغاتی می آید. چرا که این قابلیت برای فلش مموری وجود دارد که اختصاصا برای مخاطبان و مشتریان خاص طراحی بشوند. فلش تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی منحصر به فردی است که بسیار مفید و کاربردی می باشد. فلش وظیفه انتقال داده به کامپیوتر و انتقال داده ها را به عهده دارد. و هر فلشی با توجه به برند و ساختار خود قابلیت ذخیره سازی متفاوتی دارد. خیلی از سازمان ها این محصول تبلیغاتی را در پکیجی از هدایای تبلیغاتی قرار می دهند و به مخاطب و مشتری خاص خود به عنوان هدیه ای لاکچری هدیه می دهند. امکان این که فلش تبلیغاتی توسط مخاطب استفاده نشود بسیار پایین است و عموما مخاطبان از آن در طول زندگی کاری و شخصی خود استفاده می کنند.

چرا فلش مموری تبلیغاتی اختصاصی مهم است؟

فلش مموری تبلیغاتی اختصاصی، فضای زیادی برای ذخیره و جابه جایی داده دارد. و برای افرادی که امروزه با تکنولوژی سر و کله می زنند ابزاری بسیار مهم و حیاتی محسوب می شود. تمامی افراد امروزه برای زندگی شخصی و کاری خود نیاز به فلش  مموری دارند و بدون این محصول زندگی در دنیای مدرن بسیار سخت است. حتی اگر فردی بخواهد فیلم و عکس تولد را جا به جا کند و به اعضای خانواده‌ی خود بدهد نیاز دارد که فلش مموری داشته باشد. این موضوع باعث شده که سازمان ها توجه ویژه ای به این محصول تبلیغاتی داشته باشند. آن ها می توانند با توجه به هویت سازمان و هدفی که در نظر دارند نسبت به مخاطب خود فلش مموری تبلیغاتی اختصاصی خود را تولید کنند.

ادامه مطلب
کاتالوگ چگونه می تواند کسب و کار شما را نابود کند ؟

مثلا یک شرکت تولید لوازم آرایشی بهداشتی می تواند فلشی تولید کند که شبیه به یک رژ لب باشد یا مثلا شرکتی که محصولات و خدماتی را به کودکان و نوجوانان ارائه می دهد، می تواند از فلش مموری با کاراکتر انیمیشن ها و کارتون ها ارائه بدهد. دست سازمان ها برای فرم و شکل یک فلش مموری بسیار باز است و همین ویژگی می تواند بسیار به آن ها کمک کند. عموم فلش مموری ها از مواد مختلفی مانند چرم یا فلز یا پلاستیک تولید می شوند. از نکات دیگری که در ارتباط با فلش مموری تبلیغاتی اختصاصی مهم است این است که این محصول تبلیغاتی می تواند سالیان سال توسط مخاطب و مشتری سازمان استفاده شود. هیچ کس فلش مموری خود را دور نمی اندازد. هر چقدر هم که فلش تازه ای به مجموعه خود اضافه شود باز هم کاربردی خواهد بود. و در نهایت صرفا ممکن است که از فردی به فرد دیگر داده شود که باز هم به عنوان محصولی تبلیغاتی این جابه جایی به نفع تبلیغات تمام می شود.

مطلب پیشنهادی: فلش تبلیغاتی چیست ؟

فلش مموری تبلیغاتی چه تاثیری در برندینگ دارد؟

  • بازگشت بودجه و سرمایه سازمان:

وقتی در سازمان برای تبلیغات سرمایه گذاری می شود و هزینه‌ای به عنوان بودجه برای آن در نظر گرفته می شود هدایای تبلیغاتی مانند فلش مموری تبلیغاتی میتواند این اطمینان را ایجاد کند که سرمایه باز میگردد و حتی سود مضاعفی را نیز برای سازمان ایجاد می کند. چرا که این محصول تبلیغاتی برندسازی خوبی ایجاد می کند و بسیار محصول کاربردی‌ای محسوب می شود.

  • لاکچری و خاص بودن:

فلش مموری تبلیغاتی اختصاصی جز هدایای تبلیغاتی محسوب می شود که کلاس سازمان را بسیار بالا نشان می دهد و به عنوان هدیه ای لوکس و لاکچری به حساب می آید. با این حال هزینه سفارش فلش مموری تبلیغاتی بالا نیست و بودجه‌ی کمی را از سازمان به خود اختصاص می دهد. در نتیجه انتخاب فلش موری تبلیغاتی به عنوان هدیه‌ای تبلیغاتی بسیار هوشمندانه و خلاق محسوب می شود. در طول تحقیقات و نظرسنجی های مختلف به این نتیجه رسیدند که فلش مموری تبلیغاتی اختصاصی، بین هدایایی قرار می گیرد که یک تاجر، مدیر، و صاحب کسب و کار دوست دارد این هدیه را دریافت کند.

  • تنوع طرح و خلاقیت در فلش مموری:

یکی از دلایلی که تاثیر این محصول تبلیغاتی را در کسب و کار بسیار بالا می برد این مساله است که فلش قابلیت تغییر شکل و تنوع بسیار زیادی دارد. همین مساله باعث می شود که بتوان با مدل ها و شکل های مختلف این محصول را سفارش داد و مخاطب نیز تحت تاثیر خلاق بودن سازمان قرار می گیرد. طرح یک فلش می تواند دو بعدی مسطح باشد یا سه بعدی کامل. هر سازمانی با توجه به اهداف و استراتژی های خود مدل مورد نظر خود را انتخاب می کند. علاوه بر کارایی، فلش مموری تبلیغاتی اختصاصی به خاطر تنوع در شکل و طرح به چشم مخاطب می آید. هر چقدر که هوشمندانه تر طرح آن انتخاب شود مخاطب نیز بهتر با آن ارتباط برقرار می کند و تاثیر این محصول تبلیغاتی بالاتر می رود. فلش مموری تبلیغاتی خلاقانه در یاد مشتری و مخاطب می ماند و دامنه‌ی گسترش برند را با تاثیر خود بین اطرافیان مخاطب گسترش می دهد.

  • بازدهی بالا در فروش و برند سازی:

یک فلش مموری تبلیغاتی اختصاصی می تواند بازدهی بالایی را برای سازمان ایجاد کند. مخاطب یا مشتری‌ای که این هدیه را دریافت می کند آن را به عنوان هدیه ای خاص و ارزشمند می بیند. در نتیجه اگر زمانی نیاز به خدمات و محصولاتی داشت که سازمان ارائه می دهد حتما به سراغ سازمان برای خرید خواهد آمد. در کنار آن، فلش مموری این پتانسیل را ایجاد می کند که مخاطبان در ارتباط با این هدیه تبلیغاتی با افراد خانوده دوست یا همکار خود راجع به آن صحبت کنند. حتما در برابر یک فلش مموری خلاق این سوال پرسیده می شود که این فلش را از کجا تهیه کردی؟ و جواب به این سوال، موجب برندسازی سازمان می شود و به همین شکل اسم برند به مخاطبان بیشتری خواهد رسید.

ادامه مطلب
نکات مهم در انتخاب طراحی مناسب برای کیف چرم تبلیغاتی به عنوان هدیه

در نتیجه به هیچ عنوان نمی شود از تاثیر این هدیه‌ی تبلیغاتی ویژه گذشت. این محصول تبلیغاتی پتانسیل ایجاد یک رابطه‌ی حسی و زیبا بین مخاطب و محصول تبلیغاتی را دارد. از آن دست وسایلی که مخاطب دوست دارد همیشه همراه خود داشته باشد و از آن استفاده کند. مثلا یک مهماندار با گرفتن یک فلش به شکل یک هواپیما بسیار احساس خوبی خواهد داشت و حتما ترجیح می دهد همیشه همچین فلشی را با خود جا به جا کند. در واقع فلش را نزدیک به هویت خودش می بیند. اگر سازمانی این هدیه تبلیغاتی جذاب  و زیبا را به او هدیه بدهد حتما نسبت به آن برند احساس دین می کند و آن سازمان را به عنوان سازمانی حرفه ای و خلاق به دیگران معرفی خواهد کرد.

جهت دریافت خدمات مشاور تبلیغاتی، خدمات دیگر مجموعه مجریان نظیر هدایای تبلیغاتی مانند : خودکار تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، لیوان حرارتی، خرید تقویم رومیزی، ست مدیریتی زنانه و … می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما، با مشاوران و کارشناسان مجموعه مجریان در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *