طراحی بسته بندی

طراحی بسته بندی کالاهای خاص

قوی ترین روش تبلیغات یک برند یا محصول، ابتدا بسته بندی آن است. از این رو طراحی بسته بندی به امری مهم و حیاتی برای هر نوع کسب و کاری تبدیل شده است.

با توجه به  اینکه جذب مخاطب برای هر محصول و یا برندی هائز اهمیت است، باید توجه داشته باشید که یکی از بهترین راه های رسیدن به این هدف طراحی بسته بندی کالاهای خاص است.

به گونه ای که بتواند در نگاه اول نظر هر نوع مخاطبی را به سمت خود جلب کند و در گام دوم بتواند معرف خوب و درستی برای محتویات آن باشد. در واقع یک بسته بندی حرفه ای و خلاقانه باید به گونه ای باشد که بتواند معرف خوب و شفافی نیز برای آن برند

باشد.

فکر کردن به ابعاد مختلف بسته بندی بسیار مهم است. شاید بسته بندی را به عنوان یک ابزار کمکی برای آن محصول بتوان طراحی کرد یا یک ظرف که محصول شما را در آن بتوان استفاده کرد. یا بگونه ای طراحی شود که بعد از استفاده مشتری بتواند بازهم از بسته بندی آن استفاده شود. بسته بندی کالاها در کنار نگهداری محصول در مدت استفاده اگر در خانه مشتری نگهداری شود میتواند یک تبلیغات برای سایر افرادی که در آن خانه یا محل کار رفت آمد دارند باشد.

درست طراحی کردن بسته بندی بسیار مهم است. یک ساختار خوب طراحی شود تا یک اسباب بازی برای کودکان باشد یا یک گلدان برای کاشت گل یا یک ظرف برای نگهداری میوه و سبزیجات یا خیلی استفاده های دیگر که شما میتوانید بسته بندی خود را تا مدت های زیادی در خانه مشتری خود داشته باشید و اگر دیگر تبلیغاتی در رسانه نداشته باشید در مقابل دیدگان مشتریان باشید.

ادامه مطلب
اصول غرفه سازی نمایشگاه + نکات کلیدی برای هزینه ارزان

طراحی بسته بندی

طراحی بسته بندی حرفه ای

در مطلب قبل در مورد ” طراحی بسته بندی مواد غذایی ” صحبت نمودیم.

حال با توجه به اهمیت این موضوع شما به عنوان کارشناس تبلیغات و یا امور اجرایی یک برند و یا حتی یک مدیر، باید در انتخاب افرادی که این مهم را عهده دار میشوند بررسی های لازم را انجام دهید.

برای انجام طراحی بسته بندی کالاهای خاص بررسی ها شما به فاکتور هایی در این زمینه نیاز دارید که در ادامه هر یک را مورد بررسی قرار میدهیم. البته این نکته را نیز خاطر نشان شویم که شما تا حد امکان باید سعی داشته باشید با یک شرکت تبلیغاتی همکاری داشته باشید نه یک فرد! چرا که یک شرکت با داشتن تیم طراحی راحت تر میتواند شما را به مقصودتان برساند!

انتخاب شرکت تبلیغاتی حرفه ای

در انتخاب یک شرکت تبلیغاتی حرفه ای باید فاکتور هایی را در نظر بگیرید و به عنوان فیلترینگِ این گزینش این موارد را همواره در نظر داشته باشید.

اول از همه داشتن تیم حرفه ای گرافیک و طراحی است. تیمی که بتواند نیاز های مشتریان مختلف را در زمینه ها و سلایق گوناگون به راحتی برطرف نماید. و در کنار آن نیز یک اتاق فکر برای ظهور خلاقیت ها وجود داشته باشد.

بعد از این موارد و دیدن نمونه کارهای پیشین و بررسی نمودن میزان رضایتمندی مشتری ها از همکاری با یک شرکت باید ببینید تیم فروش آن شرکت چقدر آنلاین و پاسخگو هستند. در دسترس بودن کارشناسان فروش همواره از ابتدا تا نهایی شدن و تحویل پروژه دارای اهمیت بوده و شما باید این فاکتور را جزو فاکتور های با اهمیت بالا ببینید.

ادامه مطلب
نیم ست مدیریتی بهتر است یا ست کامل ؟ مزایا و معایب هر یک را بشناسید

فاکتور بعدی میتواند کارشناس اجرایی یک شرکت باشد. کارشناس اجرایی با پیگیری های منظم و طبق برنامه یک پروژه را تا نهایی شدن و تحویل به موقع دنبال میکند.

انتخاب چاپخانه

فاکتور دارا بودن چاپخانه نیز میتواند یکی از فاکتور های مهم باشد اما به نوعی همه شرکت های تبلیغاتی این مزیت را ندارند. داشتن یک چاپخانه مستقل میتواند در امر طراحی و همچنین چاپ به موقع و بهینه تر به یک خدمت و پروژه کمک کند.

شرکت تبلیغاتی مجریان با داشتن بیست سال سابقه در زمینه طراحی و چاپ انواع تبلیغات و امور تبلیغاتی، توانسته است بالاترین نرخ میزان رضایتمندی مشتری ها را طی سال های اخیر و پیاپی نسبت به رقیبان خود کسب نماید.

این شرکت تبلیغاتی با دارا بودن چاپخانه ای مستقل در جاده مخصوص تهران نیز به نوعی توانسته است در این روند  رضایتمندی مشتری ها برای مجریان بی تاثیر نباشد.

بنابراین انتخاب شرکت تبلیغاتی مجریان به عنوان یک شرکت جهت طراحی انواع بسته بندی ها و یا چاپ انواع بسته بندی و یا دیگر تبلیغات ها یک گزینش مناسب باشد.

از دیگر مزیت های همکاری با این شرکت، این است که تمامی پیگیری های مربوط به چاپ نیز از بار فعالیتی شما کم شده و این کار را میتوانید از طریق بخش شرکت و تبلیغاتی با کارشناسان امور اجرایی هماهنگ نمایید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *