طراحی بسته بندی چیست, طراحی بسته بندی

طراحی بسته بندی چیست ؟

طراحی بسته بندی چیست ؟

طراحی بسته بندی چیست ؟ این سوالی است که برای خیلی از برند ها و کارفرمایان کسب و کارها ممکن است پیش بیاید. همه میدانیم بسته بندی چیست، منظور از این سوال کسب  اطلاعات بیشتر در مورد نحوه طراحی بسته بندی و یا تاثیر طراحی بسته بندی حرفه ای در فروش محصولات و از این قبیل سوالات است.  طراحی بسته بندی خود به تنهایی میتواند روش بازاریابی بسیار قوی و برای هر نوع کسب و کاری باشد.

در ادامه به شرح بیشتر این موضوع پرداخته ایم.

 

 

تاثیر طراحی بسته بندی در فروش

بسته بندی محصولات از آیتم هایی است که در نگاه اول میتواند نظر و توجه مشتری را به خودش جلب نماید، از این رو باید به گونه ای حرفه ای طراح کرد، حرفه ای از این جهت که بتواند در یک نگاه نظر و توجه مشتری را به خود جلب نماید. از این رو میتوان گفت که یکی از مهمترین کارهایی که باید به دقت و حساسیت و البته خلاقیت بالا انجام شود، طراحی بسته بندی محصول است. استفاده از روش های تبلیغاتی متعدد مانند هدایای تبلیغاتی، تبلیغات چاپی، استفاده از چاپ سررسید و… میتواند به بیشتر دیده شدن و شناخته شدن یک محصول یا برند کمک زیادی کند، اما در بحث محصولات و فروش کالا، بااهمیت ترین مسئله، طراحی بسته بندی خلاقانه محصول است. بنابراین باید در انتخاب شرکتی که خدمات طراحی و چاپ انجام میدهد دقت بسیاری داشته باشد.

ادامه مطلب
چاپ لوگو روی جدیدترین ست مدیریتی

 

 

شرکت طراحی بسته بندی

پس از پاسخ به سوال طراحی بسته بندی چیست ؛ باید به موضوعات مهم دیگری نیز پرداخت. یکی از دغدغه های کسب و کارها در هنگام شروع  هر گونه از امور تبلیغاتی یا چاپ و یا طراحی کیفیت و نتیجه کار است، این دغدغه ها قابل کنترل هستند اگر و فقط اگر در انتخاب شرکت طراحی و همچنین تولید کننده انواع هدایای تبلیغاتی ارزان و یا انواع سالنامه و در نهایت در انتخاب چاپخانه درست تصمیم بگیرید و نهایت دقت را به خرج دهید. شرکت هایی که خدمات طراحی و گرافیک ارائه میدهند، معمولا دارای اتاق فکر برای تیم های طراحی هستند، اتاقی که در آن بتوان ایده پردازی کرد و خلاقیت به خرج داد! وجود این چنین فضایی در یک شرکت، و داشتن یک چاپخانه مستقل در کنار آن میتواند از فاکتورهایی باشد که به یک انتخاب خوب برای همکاری منجر شود!

 

 

سفارش طراحی بسته بندی

شما به عنوان یک مدیر یا کارفرما یا صاحب یک برند، برای سفارش طراحی بسته بندی، باید یک لوگو و اطلاعات مربوط به محصول خود را آماده کنید، پس از این امر این طراح و گرافیست شرکت همکار است که باید ایده ها و طرح های خود را در قالب اتد و طرح اولیه به شما ارائه دهد، و پس از نهایی شدن طرح آن را اجرا کنند. پس از اجرای طرح نهایی، طرح بسته بندی برای چاپ به صورت زینک آماده میشود، و برای چاپخانه همکار ارسال میگردد، چاپخانه نیز که قطعا باید خدمات چاپ افست ارائه دهد، با استفاده از چاپ افست اقدام به چاپ بسته بندی های محصولات شما در تیراژ مشخص شده مینماید. وجود چاپخانه مستقل در کنار یک شرکت تبلیغاتی میتواند یکی از بزرگترین حسن هایی باشد که یک شرکت باید داشته باشد، چرا که دیگر نگرانی ها و دغدغه های مشکللات ناشی از چاپ کار را نخواهید داشت و از نتیجه نهایی سفارشات خود مطمئن میشوید.

ادامه مطلب
طراحی کاتالوگ دیجیتال یا هوشمند چیست و چگونه انجام می شود ؟

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *