طراحی بسته بندی مواد غذایی, طراحی بسته بندی بهداشتی, طراحی بسته بندی موارد خوراکی

طراحی بسته بندی خلاقانه

با توجه به اهمیت موضوع طراحی بسته بندی محصولات ، در این مقاله تصمیم بر پرداختن به این موضوع را داریم.

در زمینه های مختلف کسب و کار، چه تولید محصول و چه واردات آن، نیاز به بسته بندی کالا ها نیز هست. بنابراین اهمیت طراحی بسته بندی خلاقانه با توجه به در معرض دید بودن بسته بندی ها بر هیچکس پوشیده نیست.

در واقع جعبه یک محصول و یا خدمات، به نوع معرف آن محصول در نگاه اول به مخاطبان است.

شما با وارد شدن به مراکز خرید، و یا فروشگاه ها و… اولید چیزی که از یک کالا میبینید، جعبه و یا بسته بندی آن است. اگر آن جعبه بتواند نظر شما را به سمت خود جلب نماید و معرف خوبی برای آن کالا باشد به نوعی در آن خلاقیت های نو وجود داشته باشد، آن برند و یا کسب و کار در این زمینه موفق بوده و یک نوع تبلیغات و بازاریابی هدفمند و قدرتمند را برای محصولات خود رقم زده است.

در مقالات مختلفی به اهمیت بسته بندی اشاره کردیم ولی این یک موضوع ساده نیست باید بارها به این موضوع مهم اشاره کرد. موضوعی که کمتر شرکتی به آن اهمیت میدهد ولی شرکت های که به بسته بندی خود توجه میکنند و بسته بندی منحصر بفرد خود را طراحی و تولید میکنند تاثیر آن را بر روی فروش خود دیده اند. شما هم با تحقیقاتی که بر روی بسته بندی محصول خود انجام میدهید میتوانید به این نتیجه مهم که طراحی باعث فروش بیشتر محصول شما میشود برسید.

ادامه مطلب
سررسید دستیار مهندسی چیست؟چه کاربردی دارد

طراحی بسته بندی لوازم خانگی

طراحی بسته بندی محصول

برای داشتن یک بسته بندی خلاقانه و حرفه ای باید یک تیم گرافیک و طراحی حرفه ای در کنار شما باشد.

اگر در شرکت، کارخانه و یا تولیدی های خود این چنین تیمی ندارید و یا مدیریت یک تیم طراحی نیز برای شرکت شما هزینه بر و یا وقت گیر است، میتوانید یک شرکت تبلیغاتی دارای تیم طراحی حرفه ای را برگزینید و امور طراحی خود را اعم از طراحی بسته بندی حرفه ای، به آن بسپارید.

شرکت تبلیغاتی مجریان دارای تیم حرفه ای گرافیک است که با داشتن یک اتاق فکر مجزا، ایده های خلاقانه و جدیدی را خلق کرده و به نبوغ و رشد یک کسب و کار در زمینه های مختلف از جمله طراحی بسته بندی حرفه ای کمک میکنند.

شاید در نگاهی سطحی به این موضوع به اهمیت و عمق ضرورت موضوع طراحی جعبه محصول پی نبرید اما کافی است چند برند معروف در دنیا را با برند ها و محصولاتی که چندان طرفداری ندارد مقایسه کنید. اولین و بصری ترین تفاوت آنها را که افراد غیر کارشناس و مردم نیز میتوانند لمس و احساس کنند، طراحی جعبه و بسته بندی آنهاست.

از این رو شما باید با داشتن حرفه ای ترین طراحی های جعبه محصولات خود، معرف قدرتمند و جذابی را برای آنها خلق کنید، تا با این امر بتوانید مخاطبان و مشتری ها را در نگاه اول از بین برند های مختلف به سمت خود بکشانید.

به همین دلیل است که شما باید یک تیم حرفه ای را برای این کار برگزینید.

ادامه مطلب
آفتابگیر تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی قدرتمند

طراحی بسته بندی

انواع طراحی جعبه محصولات

در زمینه طراحی جعبه محصولات و کالا ها، انواع مختلفی وجود دارد، البته این انواع هدیچکدام دلیل بر کم شدن اهمیت موضوع طراحی جعبه کالا آنها نیست!

طراحی بسته بندی مواد غذایی، طراحی جعبه لوازم خانگی، طراحی بسته بندی ل.ازم آرایشی و بهداشتی، طراحی بسته بندی لوازم التحریر و… میتوانند جزئی از این خانواده بزرگ باشند.

طراحی جعبه مناسب میتواند محصول شما را در برابر ضربات و آسیب های که ممکن است در حمل و نقل به محصول و یا بسته بندی اولیه برسد جلوگیری میکند.

طراحی بسته بندی

چاپ بسته بندی محصولات

پس از راحتی جعبه های محصولات نوبت به موضوع چاپ بسته بندی محصول و کالا ها میرسد.

بنابراین باید در انتخاب یک چاپخانه مطمئن و باسابقه نیز تمام تلاش خود را بکنید، و تمامی فاکتور های موثر در این گزینش را بررسی نمایید.

در کنار شرکت تبلیغاتی مجریان میتوانید امور چاپی خود را نیز به چاپخانه مجریان بسپارید و در نهایت از نتایج این کار لذت ببرسید!

لطفا از تحقیقات یا تجربیات خود در رابطه با طراحی بسته بندی منحصر بفرد برای محصولات خود را با دیگران در میان بگذراید

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *