طراحی بسته بندی مواد غذایی, طراحی بسته بندی بهداشتی, طراحی بسته بندی موارد خوراکی

چرا طراحی بسته بندی مهم است؟

یکی از مهمترین اقدامات برای رشد برند و فروش بالای یک کسب و کار یا برند دلیل اهمیت طراحی بسته بندی ، طراحی بسته بندی آن است. بسته بندی یکی از فاکتورهایی است که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید. از این رو برای شروع این امر و داشتن یک جعبه محصولات و خدمات خلاقانه و حرفه ای باید ابتدا یک طراح مناسب را برای این کار انتخاب نمایید.

طراحی بسته بندی

طراحی بسته بندی محصول

طبق گفته های کارشناسان بازاریابی و امور تبلیغاتی، بهترین راه برای داشتن طرح های حرفه ای و خلاقانه، بویژه بسته بندی محصول، انتخاب یک تیم طراحی حرفه ای زیرنظر یک شرکت باسابقه است.

اما این گفته چقدر میتواند صحت داشته باشد؟ یک طراح حرفه ای نمیتواند برای این کار کافی باشد؟ پاسخ تمام سوالات احتمالی را با کمی بررسی بیشتر میتوان پیدا کرد. ممکن است یک طراح حرفه ای و باسابقه بتواند برای این کار کافی باشد و طرح های خلاقانه و جذابی را برای بسته بندی های شما و یا دیگر خدمات طراحی به ارمغان آورد، اما نکته مهمتر از این موارد نیز وجود دارد. یک شرکت با تجربه همیشه از یک فرد با تجربه بسیار حرفه ای تر عمل میکنند.

اگر یک تیم طراحی زیر نظر یک شرکت تبلیغاتی را برای انجام این امر انتخاب نمایید، فاکتور ها و مزایای زیادی را برای شما به همراه دارد، از جمله این فاکتور ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد؛

خلاقیت در طراحی

داشتن خلاقیت در طراحی بسته بندی کالا یکی از فاکترو ها حائز اهمیت است، از این رو یک شرکت تبلیغاتی با داشتن اتاق فکر جهت خلق ایده ها و خلاقیت ها میتواند بهترین گزینه انتخاب برای شما باشد. اتودهای متنوع و طراحی های که در طول دوران فعالیت شرکت زده شده باعث میشود تا همیشه ایده ناب در ذهن داشته باشند.

ادامه مطلب
چاپ سالنامه اروپایی سال 1401

تنوع در ایده پردازی

با توجه به اینکه یک نفر طراحی نمیتواند به تنهایی ایده های متنوعی را خلق نماید و ممکن است نوع تفکر و خلاقیت او جوابگوی اهمیت طراحی جعبه محصول نباشد. از این رو یک تیم میتواند ایده های متنوع تری را خلق نمایند. طراحی بسته بندی یک محصول جداگانه است که باید به اندازه محصول اصلی در طراحی آن حساسیت به خرج دهید.

انتخاب طراح با توجه به سلایق مشتری و ایده های طراح

برخی از مشتریان خود برای بسته بندی ها و یا دیگر خدمات طراحی ایده ها و یا طرح هایی دارند، ممکن است یک طراح با مشتری هم فکر و نظر نباشد و نتواند خواسته های مشتری را به طور کامل و دقیق برآورده نماید، بنایراین با ارائه کار به دیگر طراحها میتوان یک طراح هم فکر و هم سلیقه مشتری را پیدا کرد و همان طرح و نتیجه دلخواه مشتری را به او ارائه نمود. پیدا کردن طراحی که بتواند ذهن مشتری را پیاده سازی کند کار بسیار دشواری است ولی شرکت های تبلیغاتی با داشتن چندین طراح میتوانند تمام ایده های شما برای بسته بندی را پیاده سازی کنند.

گرفتن نتیجه مطمئن تر از طراحی بسته بندی

با داشتن یک تیم طراحی حرفه ای و خلاق و ایده پردازی های تیمی میتوان نتایج بهتری از کارها گرفت همچنین اینکه در نهایت نتیجه چاپ نیز میتواند بهتر شود، چرا که برخی از شرکت های تبلیغاتی علاوه بر داشتن تیم حرفه ای گرافیک و طراحی، دارا یک چاپخانه بروز و مجهز نیز هستند.

ادامه مطلب
آفتابگیر تبلیغاتی چیست

شرکت طراحی بسته بندی محصول

انتخاب بهترین شرکت طراحی بسته بندی محصول میتواند به فاکتورهایی وابسته باشد که با در نظر گرفتن این فاکتور ها و بررسی های لازم در این مورد میتوانید به نتایج خوب و در نهایت بهترین انتخاب برسید.

شما باید شرکت تبلیغاتی را انتخاب نمایید که بهترین تیم طراحی را داشته باشد. یک شرکت تبلیغاتی خوب شرکتی است که دارای یک چاپخانه مستقل باشد. چاپخانه ای که تجهیزات بروز داشته باشد و دارای سابقه ای بالا در زمینه چاپ باشد.

طراحی بسته بندی

شرکت تبلیغاتی مجریان با داشتن سابقه ای بیست ساله در زمینه طراحی و چاپ بسته بندی کالا توانسته است در این زمینه و دیگر زمینه های طراحی و چاپ رضایتمندی مشتریان را به همراه داشته باشد. چاپخانه مجریان نیز زیر نظر همین شرکت توانسته است همکاری های مهمی را با برند ها و سازمان های شناخته شده و موفق داشته باشد.

دلیل اهمیت طراحی بسته بندی

بررسی های که در این مقاله انجام شد و سایر مقالات دیگر میتوان چنین نتیجه رسید که بسته بندی خود یک محصول جدا از محصول محصول اصلی است که باید در طراحی آن حساسیت به خرج داد.

بسته بندی میتواند یک فروشنده خاموش باشد که میزان فروش محصول اصلی شما را ارتقاء دهد و شما بجای جمع آوری یک تیم بازاریابی قوی میتوانید با یک طراحی خلاقانه و مخاطب پسند باعث فروش عالی محصولاتان باشید.

برای مشاوره با کارشناسان مجریان کافیه با شماره های مندرج در سایت تماس گرفته یا میتوانید با کارشناسان فروش مجریان از طریق واتس اپ در ارتباط باشید

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *