ست مدیریتی

سفارش و چاپ ست مدیریتی

یکی از قدرتمندترین هدیه های تبلیغاتی مدیریتی استفاده از ست مدیریتی نفیس تبلیغاتی است. به همین دلیل این هدیه ارزشمند به جهت مناسب بودن مدیران از آیتم های نفیسی تشکیل شده است.

قطعا هر کسب و کار یا برندی به اینکه به مدیران ارشد یا کارمندان خاص خود و یا حتی به شرکا و یا مدیران شرکت های همکارشان هدیه های تبلیغاتی به جهت ایجاد حس اعتماد و همکاری بیشتر و همچنین ماندگاری همکاری ها ارائه نمایند سالانه برنامه هایی دارند. پس بنابراین میتوان گفت که این کار از حساسیت های مختلفی برخوردار  است. بدین جهت است که باید برای سفارش این هدیه تبلیغاتی نهایت دقت و بررسی را داشته و این هدیه مدیریتی را از یک شرکت تبلیغاتی که خود تولید کننده و یا واردکننده انواع هدایای تبلیغاتی ارزان است تهیه نمایید.

ست مدیریتی تبلیغاتی

استفاده از پک هدیه مدیریتی میتواند یکی از مناسب ترین گزینش ها جهت ارائه هدیه به مدیران باشد. این پک ها دارای آیتم ها مختلفی هستند که در ادامه به معرفی هر یک خواهیم پرداخت.

یکی از بهترین شرکت های تبلیغاتی که میتوانید این نوع هدیه ها را از آنجا تهیه کنید شرکت های تبلیغاتی تولید کننده و یا وارد کننده مستقیم انواع هدایا هستند. این نوع فاکتور به این دلیل حائز اهمیت است چرا که واسطه های خرید و فروش هدایا از این بین حذف شده و شما میتوانید با قیمت واقعی بازار و با مالیات های کمتری تهیه نمایید. از فاکتور های دیگر این گزینش میتوان به دارا بودن چاپخانه مستقل اشاره نمود. در کنار کیفیت اجناس و هدایا، کیفیت چاپ نیز جزو آیتم های موثر و مهم در نتیجه ارائه هدیه های تبلیغاتی است.

ادامه مطلب
چاپ پاوربانک تبلیغاتی

علاوه بر این موارد، بهتر است با شرکت های تبلیغاتی همکاری نمایید که دارای تیم اجرایی و کارشناسان فروش و امور تبلیغاتی باشند. این گزینه نیز میتواند در نتیجه نهایی سفارش شما تاثییرات مثبتی داشته باشد.

ست مدیریتی 4 تیکه

آیتم ها ست مدیریتی

یک پک هدیه مدیریتی میتواند یا از نوع ست هدیه معمولی باشد، ست مدیریتی سررسید و یا سته های الکترونیکی باشد.

ست های معمولی ممکن است از یک هدیه مهمندسی مانند ماشین حساب یا ساعت، خود نویس نفیس یا کیف پول یا جاکارتی، جاکلیدی یا جاسوئیچی و… تشکیل شوند. سصت های الکترونیکی معمولا از لوازم الکترونیکی مانند اسپیکر تبلیغاتی، پاوربانک، هدفون یا هندزفری، شارژر فندکی، فلش یا otg و… تشکیل میشود.

و اما ست های مدیریتی سررسید از یک نوع سررسید نفیس، روان نویس، یکی از آیتم های الکترونیکی، در برخی موارد از لوازمی همچون کیف پول یا جاکارتی و یا جاسوئیچی تشکیل میشود.

علاوه بر این موارد ست های نفیسی نیز وجود دارند که به نوعی از یک کیف مدیریتی که حاوی یک کیف سمینار، کیف پول چرم، جاسوئیچی چرم و یا سررسید یا دیگر ابزار های چرم یا الکترونیکی است تشکیل شده اند. این نوع پک ها دارای ارزش مادی بالاتری نسبت به سایر بوده و اغل از چرم های پوست ماری و یا کروکودیلی یا چرم های با کیفیت بالا ساخته میشوند.

ست هدیه مدیریتی

این کار یکی از نمونه های ست های مدیریتی نفیس است که میتواند در آیتم های مختلفی نیز به تولید برسد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *