سررسید یادداشتی TH720

سررسید یادداشتی های ۱۴۰۲ رسید

یه خبر خوب! سررسید یادداشتی های ۱۴۰۲ هم رسید. باید بگم که مدت هاست خیلی از کسب و کارها و برندها منتظر آغاز چاپ انواع سررسید ها هستن. پس بهتره این موضوع رو در برنامه های تبلیغاتی خودتون قرار بدین و حسابی در این مورد تحقیق کنید. چاپ سررسید بخصوص سالنامه های اختصاصی و سفارشی از سالهای پیش تا الان یکی از قویترین و بهترین روش های تبلیغاتی هستن. خب در ادامه این بحث قراره به همین موضوع بپردازیم، بویژه به معرفی سررسید یادداشت دار و یا به اصلاح نوت ها.

سررسید یادداشتی ۱۴۰۲

سالنامه های یادداشت دار در قطع های مختلفی به تولید میرسن، سالنامه یادداشتی رقعی یک  از متداول ترین این نوع سالنامه هاست. اما قطع معمول در سررسید های دارای یادداشت  قطع های اروپایی و یا رقعی هست. اینکه کدوم یکی از این نوع سررسید ها بدرد بخور تر هست مسئله مهمی نیت، ولی نوع جنس جلد، صحافی، نوع کاغذ و کیفیت چاپه که این وسط اهمیت داره و باید حسابی درموردش اطلاعات داشته باشین و تحقیق کنید.

خُب موضوعِ چاپ سررسید های ۱۴۰۰ رو باید مورد بررسی بیشتر قرار بدیم، هم از نظر کیفیتِ چاپ و هم از نظر طراحی و جانمایی آرم و لوگوی تجاری روی پلاک سررسید! البته اگر سررسید اختصاصی باشه که مراحل دیگه ای هم وجود داره وه دونستن اونا نیازه و باید در اون زمینه هم اطلاعاتی رو قبل از انجام یه سفارش بدیت بیارید. نیازی نیست خیلی بگردین همینجا جواب خیلی از سوالهاتون پیدا میشه!

ادامه مطلب
تبلیغات دائمی با سررسید 1402

فرق سررسید اختصاصی با معمولی توی همون لت هایی هست که اول سررسید اختصاصی قرار میگیره و باید به نوعی برای معرفی محصولات، خدمات و رزومه کسب و کارها، برند وسازمان ها طراحی بشه. قطعا سفارش سررسید های اختصاصی چه از نوع یادداشتی و یا انواعدیگه زمان برتر و به همون اندازه هزینه بر تر هم هست، بنابراین حداقل تعداد سفارش این نوع سررسید ها به مراتب بیشتر از سررسید های معمولیه.

چاپ سالنامه یادداشت دار

برای چاپ انواع سررسید ها باید اول از همه به فکر همکاری با یک چاپخانه با سابقه باشید. چاپخانه مجریان سابقه ای بیست و چند ساله در زمینه چاپ انواع سررسید، تقویم و انواع دیگ تبلیغات و.. داره، پس میتونید توی زمینه چاپ و تبلیغات روی شرکت تبلیغاتی مجریان و در کنار اون چاپخانه مجریان حساب باز کنید.

سفارش سررسید یادداشت دار

برای سفارش انواع سررسید های یادداشت دار میتونید از طریق سایت mojrian.net اقدام کنید و یا سفارشتون رو از طریق ارتباط تلفنی و یا چت آنلاین با کارشناس های فروش به ثبت برسونید. البته قبل از سفارش باید با توجه به بودجه ای که برای تبلیغات با سررسید اختصاصی دادین تعداد سفارش و نوع سررسید از نظر ججلد، کاغذ، قطع و نوع صحافی و چاپ مشخص کنید. اگه توی این زمینه ها هم اطلاعاتی ندارین میتونید با ارتباط گرفتن با کارشناس های فروش مشاوره های رایگان دریافت کنید.

بهترین نوع ارتباط گرفتن با کارشناس های فروش و تبلیغات شرکت تبلیغاتی مجریان از طریق چت انلاین هست که این امکان از طریق وبسایت این مجموعه فراهمه! بعد از اون طی مراحل سفارش میتونید کارهاتون رو از طریق چت و یا ارتباط تلفنی انجام بدین.

ادامه مطلب
3 تا از بهترین برنامه ها برای طراحی و ساخت لوگو + نکات کلیدی طراحی

 

 

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *