سررسید پالتویی چیست|چاپخانه مجریان

سررسید پالتویی چیست ؟ انواع سالنامه پالتویی ۱۴۰۲

سررسید پالتویی ۱۴۰۲ چیست ؟ 

سررسید چیست ؟ سررسید پالتویی چیست ؟ نوعی از سررسید می باشد که دارای ابعاد کوچکتر نسبت به بقیه سررسید ها میباشد . در سفارش و خرید سررسید حتماً باید از سایز دقیق سررسید اطلاع داشته باشید. ابعاد رایج برای قطع  پالتویی در حدود ۱۷در۱۰یا ۱۷در۱۲سانتیمتر است. این سررسید نسبت به بقیه سررسید ها و سالنامه ها دارای ابعاد کوچکتر است و جای کمتری برای نوشتن دارد.اما از مزیت های مهم این سررسید اینست که دارای قیمت کمتری نسبت به قطع ‌های بزرگ ‌تر می باشد. این سررسید مناسب کسانی است که مدام با خود سررسید حمل می کنند.در کل سررسید پالتویی گزینه خوبی برای انتخاب همه می باشد برای اینکه  هم خوش دست و زیبا می باشد. سررسید پالتویی۱۴۰۲ یکی از انواع سررسید های موجود در بازار است. این سررسید تفاوت خاصی با سایر سررسید ها ندارد. تنها تفاوت آن در اندازه آن است. سررسید های پالتویی دارای قطع ۱۲ در ۱۷ سانتی متر هستند و در مقایسه با سایر سررسید ها سایز کوچکتری دارند. در نتیجه قیمت آن ها نیز کمتر از سایر سررسید های موجود در بازار است. این محصولات به دلیل اندازه کوچکی که دارند بسیار پرطرفدار هستند. به راحتی قابل جا  به جایی هستند و بسیاری از افراد این سررسید ها را در کیف خود حمل می کنند.

سررسید ها از جمله بهترین هدایای تبلیغاتی هستند و طرفداران زیادی در دنیا دارند. با استفاده از این محصولات می توانید کسب و کار خود را به بهترین شکل به مخاطب معرفی کنید. برای سفارش انواع سررسید ها  در قطع های بزرگ و کوچک در خدمت شما مشتریان عزیز هستیم. ابتدا تمام محصولات را مشاهده کرده، آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید و سپس بهترین و مناسب ترین محصول را انتخاب و خریداری کنید. بر اساس قوانین صنعت چاپ، در صحافی سررسید نیز از اصطلاح قطع برای تفکیک ابعاد مختلف این لوازم نوشت افزاری استفاده می‌شود و از آنجا که افراد با اهداف متفاوت از سررسید ها استفاده می‌کنند، لازم است  این دفاتر در ابعاد متنوعی چاپ و طراحی شوند. اما انتخاب نوع قطع سررسید یا سالنامه به دلخواه شما انجام می‌شود، یعنی شما با هر هدفی میتوانید از انواع مدل ‌های سررسید استفاده کنید و اجباری در انتخاب مدل برای شما وجود ندارد.در هر حال اگر به دنبال یک سررسید جیبی با ابعاد کوچک و در عین حال کارآمد هستید، ‌ سررسید پالتویی ۸/۱ می‌تواند ایده بهتری برای شما باشد، شاید این سوال پیش بیاید با وجود سررسید های جیبی متنوع چرا از‌ سررسید پالتویی ۸/۱ استفاده کنیم. در پاسخ باید بگوییم سررسید های جیبی از نظر ابعاد به گونه ‌ای طراحی شده‌اند که تنها در جیب جا شوند و از نظر کارایی چندان جای مناسبی برای نوشتن ندارند، اما سررسید های پالتویی با ابعاد کمی بزرگتر به نظر ایده بهتری برای نوشتن کارهای مهم روزانه میباشند، چرا که به راحتی در کیف جا می‌شوند، خوش دست هستند و در عین حال فضای مناسبی برای نوشتن دارند. بدین ترتیب بر حسب تمایل میتوانید از انواع سررسید ها استفاده کنید.

 

کاربرد سررسید پالتویی ۱۴۰۲ چیست ؟

  1. این نوع سررسید یا سالنامه قابل حمل و مناسب حال کسانی است که مدام باید سررسید شان  همراه شان باشد.
  2. داشتن سررسید پالتویی برای زمان ‌بندی کارهای روزانه و برنامه ریزی ها، ثبت کارهای مالی و نوشتن برخی خاطرات خاص بسیار مناسب می باشد.
  3. سررسید پالتویی مناسب است برای برخی از کارمندان که می خواهند کارهای روزانه خود را در تقویم  یادداشت کنند و همیشه مقابل چشم آنها باشد.
  4. سررسید پالتویی مناسب  افرادی است که دنبال یک تقویم قابل حمل هستند و یا زمان زیادی را در رفت و آمد می گذرانند.
  5. این سررسید مناسب کسانی است که برای تهیه آن  بودجه کمی در اختیار دارند.
  6. از سررسید پالتویی مانند دیگر سررسید ها می توان به عنوان هدایای تبلیغاتی مناسب استفاده نمود.

 

مزایای سررسید پالتویی در تبلیغات

یکی از ایده های جذابی که همواره در اواخر سال توسط کارشناسان صنعت بازاریابی به شرکت‌ها  و کسب و کارها توصیه می‌شود، اجرای کمپین های تبلیغاتی است که عموماً با ارائه انواع تقویم، سالنامه و سررسید به عنوان هدیه، انجام می‌شوند. با استفاده از خدمات طراحی اختصاصی شرکت‌های تولیدی و کارگاه‌ های صحافی، شما میتوانید سررسید اختصاصی برند خود را چاپ کنید که در اینجا منظور از برند مخصوص یعنی  طراحی سررسید هایی است که مطابق نظر شما چاپ شده‌اند و همواره آرم و لوگوی برند شما روی طراحی سررسید ها به کار رفته است. که با این تفسیر  چاپ سررسید اختصاصی نوعی بنر تبلیغاتی است که می‌تواند در طول  سال معرف برند شما باشد، اما به شرط آنکه در شرایط خاص  به عنوان یک هدیه مناسب و جذاب به مخاطبین کسب و کار شما ارائه گردد. سررسید پالتویی با توجه به ابعاد مناسبی که دارند، همواره مورد توجه افراد زیادی هستند و این یعنی طرفداران زیادی در بازار دارند، اما نکته اصلی اینجاست، که  این سررسید ها  نسبت به سایر سررسید ها ی دیگر ارزان ‌تر میباشند.

بنابراین به عنوان یک هدیه تبلیغاتی و خرید رایگان  سررسید پالتویی می‌تواند ایده خوبی باشد که با هزینه مناسب انجام شده و همچنین بسیار برای مخاطب کارآمد دارد. همچنین لازم است یادآوری کنیم که سررسید های پالتویی با هر جلدی قابل طراحی هستند و در واقع انتخاب طرح و رنگ در طراحی این سررسید ها بسیار زیاد به چشم میخورد  و از این رو میتوانید با هر طیف رنگی، و هدیه ی جذابی برای تبلیغات کار خود باشید. همانطور که گفته شد دلیل نامگذاری این نوع سررسید ها به سالنامه پالتویی،  کوچک بودن آن و راحتی استفاده از آن و جابجایی ساده آن می باشد . حتماً در هنگام سفارش سررسید پالتویی به سایز آن توجه کنید. یکی از مهمترین دلایل استفاده از این نوع سررسید ها شیک و باکلاس بودن آن و رساندن  حس خوب و مطلوبی از برند شما به مخاطب خود می باشد. اگر ازجمله افرادی هستید که دوست دارید  سررسید شیک و خاصی برای برند خود انتخاب کنید، حتما سررسید پالتویی ۱۴۰۲ را انتخاب کنید. همانطور که از اسم این نوع سررسید پیدا است برای راحتی بیشتر در جا به جایی ها و به همراه داشتن آن برای تمامی افراد و تبلیغ برند خود می تواند به دفعات در نظر مخاطبان شما جلب توجه کند.

ادامه مطلب
بهترین مرکز فروش تقویم رومیزی 1402

۱. سررسید پالتویی سبک و قابل حمل می‌باشد

همانطور که گفتیم این نوع سررسیدها بسیار سبک هستند و در واقع وقتی سررسید پالتویی را حمل می‌کنید اصلا احساس نمی‌کنید که چیزی همراهتان است. و همه جا می‌توانید با خود ببرید. بعضی از این سررسیدها در جلد خود امکانی دارند که شما می‌توانید خودکار یا مداد خود را نیز به سررسید وصل کنید و همراه خود داشته باشید. سررسید بدون خودکار تنها برای چک کردن برنامه‌ها و تاریخ مناسب است و شما بدون خودکار یا مداد امکان نوشتن ندارید. البته این نوع سررسیدها هم امکان نوشتن زیادی به شما نمی‌دهند.

۲. سررسید پالتویی قیمت مناسب دارد

این نوع سررسیدها بسیار قیمت مناسبی دارند و هرکسی می‌تواند آن را خریداری کرده و استفاده کند. اگر شما نمی‌خواهید برای سررسیدهای بزرگتر و کلاسیک تر هزینه کنید و به نظرتان قیمت این محصولات زیاد است، این نوع سررسیدها بسیار برای شما مناسب است. خرید این نوع سررسیدها به کسی فشار مالی نمی‌آورد و حتی می‌تواند به عنوان کادو یا هدیه‌ای کوچک به دوستان آشنایان یا همکاران در نظر گرفته شود و در مناسبت‌های خاص و غیر خاص با سررسید پالتویی آن‌ها را خوشحال کرد.

۳. سررسید پالتویی مناسب برای برنامه ریزی

به عنوان دانشجو، کارمند یا کسی که برای روز خود برنامه‌های مختلفی در نظر دارد و حتی برنامه‌های تفریحی خود را با نظم انجام می‌دهد این نوع سررسیدها بسیار مناسب است. چرا که با همراه داشتن این نوع سررسیدها شما می‌توانید برنامه‌های روزانه خود را مختصر بنویسید یاتیک بزنید  که انجام شده یا نشده اند. برای نوشتن کارهای مالی، ایونت‌ها، مهمانی‌ها و تولد دوستان، همکاران و عزیزانمان هم می‌توانیم از این نوع سررسیدها استفاده کنیم. این نوع سررسیدها برای افراد شاغل بسیار مفید و مهم محسوب می‌شود چرا که مدام برنامه‌ها جلوی چشمشان قرار میگیرد و امکان فراموش کردن و از یاد بردن کارها را بسیار کم می‌کند. در عین حال ممکن است به عنوان یک فرد شاغل یا دانشجو مدام در رفت و آمد باشید، بهتر است که برنامه‌هایتان را در سررسیدی بنویسید که بتوانید همه جا با خودتان ببرید و این موضوع شما را اذیت نکند. سررسیدهای پالتویی بسیار برای این موضوع مناسب می‌باشند.

۴. سررسید پالتویی می‌تواند محصولی تبلیغاتی باشد

یکی از مهم ترین مزیت‌های سررسید پالتویی ۱۴۰۲ این است که میتواند در سبد محصولات تبلیغاتی قرار بگیرد. و درواقع یکی از بهترین محصولات تبلیغاتی باشد. مزیت‌های دیگر این سررسید مانند سبک بودن و کم هزینه بودن آن، این محصول را محصولی بسیار مناسب و پر بازده برای صنعت  تبلیغات کرده است. برخلاف سررسیدهای دیگر این سررسید به لحاظ مالی سازمان را به چالش نمی‌کشد و هر سازمان بزرگ و کوچیکی می‌تواند از این محصول تبلیغاتی برای تبلیغ و گسترش برند تجاری خود استفاده کند. و حتی لازم نیست برای مخاطب سررسیدهای پالتویی محدودیت خاصی گذاشته بشود. با توجه به قیمت پایین سررسیدها، این محصول ممکن است حتی از یک ماگ برای شرکت هزینه کمتری داشته باشد. در نتیجه این محصول تبلیغاتی را به تمام مخاطبان سازمان می‌شود هدیه داد. یکی از مهم ترین ایده‌هایی که توسط متخصصان تبلیغات هر سازمانی به سازمان مربوطه پیشنهاد می‌کنند، برنامه تبلیغاتی است که سررسیدهای پالتویی هم داخل این برنامه‌ها برای سازمان انجام می‌شود. طراحی و اجرای این نوع سررسیدها بسیار مهم می‌باشند. برای استفاده از سررسیدهای پالتویی به عنوان هدیه‌ای تبلیغاتی مهم است که برای آن طراحی خلاقانه‌ای داشته باشید. خلاقیت و ابتکار برای بازدهی بیشتر ای محصول تبلیغاتی بسیار حائز اهمیت است.

شما می‌توانید روی سررسید تبلیغاتی با طراحیی مناسب، لوگو و آرم خود به همراه اطلاعات مهم سررسید خود را آماده کنید. و این نوع تبلیغ همواره در دسترس مخاطب ما می‌باشد و هربارکه به آن نگاه می‌کند برند شما را نیز می‌بیند و شما را به خاطر می‌سپارد. این هدیه به نوعی گزینه‌ای برد، برد می‌باشد چرا که هم سازمان شما بازدهی خدمات و محصولاتش بالا می‌رود و هم سررسید پالتویی کاربرد بسیاری برای مخاطب شما دارد و امکان استفاده از آن بسیار بالاست. همچنین شما میتوانید چند عدد از این نوع سررسیدها را به مخاطب هدیه بدهید تا او نیز محصول شما را به دوستان، خانواده و همکاران خود بدهد تا اشخاص بیشتری برند تجاری شما را بشناسند و تبلیغ مناسبی برای شما نیز باشد تا مخاطبان بیشتری را به سمت سازمان خود کشانده باشید. سررسیدهای پالتویی می‌تواند تنوع، رنگ و طراحی‌های متفاوت داشته باشد. و هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد. به همین خاطر سازمان شما می‌تواند با توجه به محتوا و محصولات و خدماتی که دارید طبق استراتژی مشخص، سررسیدها را به صورت فانتزی و کلاسیک طراحی کنید. استراتژی شما متانسب با محدوده‌ی مخاطب شما انجام می‌گیرد. اگر سازمانی هستید که به ورزشکاران خدمات یا محصولاتی را ارائه می‌دهید یا سازمانی هستید که مخاطب شما کودکان هستند، می‌توانید سررسیدهای خود را به شکل فانتزی طراحی کنید تا آن‌ها حس خوشایند و خوبی از برند شما دریافت کنند و از هدیه تبلیغاتی شما استفاده کنند. اما اگر سازمانی هستید که مرتبط با بانک یا محصولات شیک و کلکسیونی هستید ،سررسیدهای پالتویی با طراحی کلاسیک برای شما مناسب‌تر است. پس تمام این تصمیمات، مربوط به اتاق فکر تبلیغاتی سازمان شما می‌شود، که چه شیوه‌ای برای تبلیغات در نظر گرفته است.

 

سرررسید پالتویی سازمان ما چگونه می‌تواند بازدهی بیشتری نسبت به سازمان‌های دیگر داشته باشد؟

این نکته به قدری مهم است که با در نظر نگرفتن آن می‌تواند تمام برنامه‌هایی که برای تبلیغات داریم را خراب کند و بازدهی ما را نیز پایین بیاورد.  بخاطر بیاورید که سررسید پالتویی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد. همانطور که گفتیم قیمت پایین و سبک بودن این نوع سررسیدها باعث شده است که همه از آن استفاده بکنند و حتما در سبد محصولات تبلیغاتی خود این محصول را داشته باشند. پس صرفا بودن این محصول در سبد هدایای تبلیغاتی شما ویژگی محسوب نمی‌شود و حتما برای اینکه  سررسید پالتویی شما به چشم بیاید باید برنامه‌های دیگری برای آن در نظر بگیرید.

ادامه مطلب
چاپ جعبه دارویی و نکات مهم آن

۱. از محتوای نوشتاری اضافه در سررسیدهای پالتویی خوداری کنید:

در نظر داشته باشید که نوشتن داخل سررسیدهای پالتویی به صورت خیلی محدود امکان پذیر است و در واقع این نوع سررسیدها به عنوان تقویم و سرتیتر کارها مورد استفاده قرار می‌گیرند. محتوای نوشتاری خود را داخل این نوع سررسیدها تا جایی که ممکن است پایین بیاورید تا مخاطب بتواند از فضای محدودی که داخل سررسید پالتویی وجود دارد استفاده کند و محتوای شما را مزاحم کار و برنامه ریزی خود نبیند.

۲. در سررسیدهای پالتویی از گذاشتن تصویر و عکس خودداری کنید.

نکته‌ی دیگری که در این نوع سررسیدهای پالتویی مهم است طراحی آن است. شما در طراحی این نوع سررسیدها نمی‌توانید عکس یا محتوای تصویری استفاه کنید یا اگر بشود به مقدار بسیار محدود می‌توانید اینکار را انجام بدهید. پس این نوع سررسیدها بر خلاف سررسیدهای دیگر مکان مناسبی برای معرفی خدمات و محصولات شما نیستند و اطلاعات سازمانی را فقط به صورت خیلی محدود وارد کنید مانند لوگو، آرم یا آدرس سازمان، سایت و شبکه های اجتماعی. بیشتر از این ممکن است جای بیشتری بگیرد و مخاطب را اذیت کند.

۳. در طراحی سررسیدهای پالتویی خلاق باشید.

خلاقیت و ابتکار مهم‌ترین بخش تبلیغات می‌باشند. شما می‌توانید با خلاقیت بهترین استفاده را از سررسیدهای پالتویی بکنید و بازدهی سازمان خود را بالا ببرید. بهترین جایی که برای خلاقیت در سررسیدهای پالتویی وجود دارد، طراحی کلی، استفاده از رنگ و هویت بصری سررسیدهای پالتویی است. سعی کنید از این امکان در جهت خاص نگه داشتن سررسیدهای پالتویی خود استفاده کنید. از طرح‌های تکراری پرهیز کنید و هویت مخصوص به خودتان را در سررسیدهای پالتویی پیاده کنید. طراحی خاص باعث می‌شود مخاطب شما با دیدن این سررسیدها به یاد شما بیوفتد و همیشه شما را با این طرح در ذهن نگه دارد. و ممکن است با دیدن خدمات و محصولات دیگر شما، این هویت بصری و ترکیب رنگی سازمان، برند شما را ناخودآگاه در ذهن بیاورد و موقع خرید حس خوشایندی نسبت به سازمان شما داشته باشد.

 

نحوه سفارش سررسید پالتویی

نکاتی که باید در سفارش یک سالنامه پالتویی ۱۴۰۲ به آن توجه باید داشت عبارت اند از:

  • انتخاب پیمانکار مناسب

اولین قدم در سفارش یک سررسید و یا هدایای تبلیغاتی ارزان یافتن یک پیمانکار منصف، حرفه ای، خوش نام و کاربلد است. شما باید به دنبال یک آژانس تبلیغاتی ای باشید که وقتی کار را به دستش سپردید مطمئن باشید که سرمایه تان را اتلاف نکرده اید و خیالتان از بابت اینکه یک محصول بی عیب و نقص را به شما تحویل دهد راحت باشد.

  • انتخاب سررسید دلخواه

 همان طور که گفتیم سررسیدهای پالتویی از حیث جنس دارای چندین مدل هستند، که با توجه به سلیقه و برحسب نیاز خود می توان اقدام به سفارش محصول دلخواهتان کنید.

  • نحوه سفارش تعداد

برای سفارش سررسید پالتویی نیاز است تعداد تیراژ سررسیدهای پالتویی مدنظر خود را به تولیدکننده سررسید سفارش دهید تا با همکاری چاپخانه تولید سررسید، محصول مورد نظر شما را در اسرع وقت آماده کنند.

  • زمان سفارش سررسید

 نکته مهم در سفارش سالنامه ها این است که به دلیل اینکه سالنامه ها دارای تقویم اند، بنابراین باید برای سفارش آنها از چند ماه قبل از شروع سال جدید اقدام به سفارش کرد.

 

انواع سررسید پالتویی

  • سررسید چرم پالتویی

چرم به علت محبوبیت و زیبایی که نزد مردم دارد، باعث شده تا این نوع از سررسید پالتویی به یکی از محبوب ترین های خودش تبدیل شود. در تولید این سررسید از چرم مصنوعی استفاده می شود، چرا که باید با این روش قیمت پایین خود را حفظ کند تا مشتریان بیشتری به سوی آن جذب شوند.

  • سررسید سلفون پالتویی

در چاپخانه ها هم پس از کامل شدن پروسه ی تولید سررسید، تولیدکنندگان یک پوشش نازک که امثر اوقات از جنس پلاستیک است بر روی جلد آن می کشند. این عمل معمولا به دو دلیل انجام می شود. این مهم در نوع زیبایی خاصی به سررسید می بخشد که با سلیقه خیلی از مشتریان هم خوانی دارد. علت دیگر این کار، مربوط به افرادی است که نسبت به جنس و کارایی محصولاتی که استفاده می کنند، ارزش خاصی قائل می شوند. هنگامی که سلفون بر روی جلد سررسید کشیده می شود، به آن دوام و کارایی بیشتری می بخشد و از نفوذ رطوبت جلوگیری می کند و علاوه بر تمامی این موارد، سررسید را در برابر ضربه مقاوم تر می کند.

  • سررسید گالینگور پالتویی

شاید در مرحله اول این سؤال برایتان به وجود بیاید که اصلا گالینگور یعنی چه؟ گالینگور به مقواهایی سخت و ضخیم گفته می شود که در تولیدات خود به کار می برند. گالینگور حتی در صنعت تولید سالنامه هم کابردهای مختص به خود را دارد. اگر می خواهید سررسیدتان در طول یکسال هم چنان مقاوم و نو بماند، بهتر است تا گالینگور را انتخاب کنید. مقواهای ضخیم یک آراستگی مشخص و کاملی را به سررسید می بخشند و شما از نظر و مقاومت محصولی که استفاده می کنید، خیالتان راحت و آسوده است. معمولا سررسیدهای گالینگور پالتویی را، بخشی از سررسیدهای نفیس به شمار می آورند.

  • سررسید ترمو پالتویی

برای درک بهتر ترمو بهتر است تا لحظه ای چشمانمان را ببندیم و چرم مصنوعی را تصور کنیم. ترمو کمی از چرم مصنوعی لطیف تر است و حتی از ظاهر زیباتری هم برخوردار است. هنگامی که چاپ داغکوب بر روی جلد سررسید ترمو پالتویی ۱۴۰۲ انجام می شود میتوان هنر را به وضوح مشاهده کرد. به طوری که حالت سوختگی به جلد می بخشد و با تغییر رنگ آن تلفیقی از هنر و کیفیت را به ارمغان می آورد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *