سررسید از کجا بخریم|چاپخانه مجریان

سررسید تبلیغاتی از کجا بخریم؟

سررسید از کجا بخریم که از لحاظ کیفیت و قیمت مناسب باشد، سوالی است که در زمان خرید سررسید ممکن است با آن مواجه شویم. از گذشته تا به الان مورد استفاده قرار دادن تقویم در بین شرکت ها از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است. این نوع از هدایای سازمانی می‌تواند برای اقشار مختلف جامعه اعم از گروه های اداری، کسبه و حتی مخاطبین خانگی بسیار پرکاربرد باشد. در مجموعه چاپ مجریان انواع سررسید ها با بالاترین کیفیت ممکن به تولید میرسند و از دلایلی که سبب محبوبیت محصولات ما نسبت به سایر محصولات تبلیغاتی شده است می توان به مواردی از جمله رنگ، متنوع بودن جلد، کاغذ و وزن سبک اشاره کرد. در ادامه به شما توضیح می دهیم که خرید سررسید چه مزیت هایی دارد و شامل چه انواعی می باشد، پس با ما همراه باشید.

سررسید از کجا بخریم؟

سررسید از کجا بخریم؟ سوالی است که با نزدیک شدن به سال جدید و یا فرا رسیدن سال تحصیلی بسیاری از افراد با آن مواجه خواهند شد. البته توجه داشته باشید که گران شدن کاغذ به این جست و جو یعنی تهیه سررسید و نیاز به لوازم التحریر و سایر لوازم اداری دامن زده است. به طور معمول خانواده ها به دنبال سررسید هایی باید قیمت مناسب هستند تا فرزندانشان بتوانند از مزیت های برنامه ریزی برخوردار شوند. همینطور کسب و کارهای مختلفی که هر ساله با ارائه سررسید از قابلیت ها و نتایج خوب تبلیغات آن برخوردار شده اند، به دنبال راهی به منظور کم کردن هزینه های خود برای این هدیه تبلیغاتی می باشند. در هنگام خرید سررسید توجه نمایید کیفیت آن به گونه ای باشد که جلد یا برگه های آن پاره نشود، صحافی آن از هم جدا نگردد و مواردی از این دست وجود نداشته باشد. به منظور خرید سررسید قیمت مناسب و کیفیت مطلوب می توانید به مجموعه ما، چاپ مجریان مراجعه کرده و نسبت به تهیه سررسید متناسب با سلیقه خود اقدام نمایید.

 

خرید سررسید قیمت مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

شاید برایتان سوال شود که خرید سررسید قیمت مناسب چه ویژگی هایی دارد؟ در نظر داشته باشید که قیمت و کیفیت هر کالا و خدمات ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند. سررسید ها با قیمت مناسب نسبت به سایر سررسید ها دارای تفاوت هایی می باشند که در ادامه به برخی از این تفاوت ها می پردازیم. این نوع سررسید از ابعاد بزرگی برخوردار نخواهد بود، چراکه لازمه چاپ سررسید سایز بزرگ نیاز به هزینه بیشتری دارد. همچنین سررسید هایی که قیمت مناسبی دارند از تعداد صفحات کمتری برخوردار هستند و صفحه های آن‌ها به رنگ سفید و با ضخامت کمتری تولید می‌شود. البته این نکته را در نظر داشته باشید که با خرید سررسید های استاندارد دیگر با صفحات با وزن کم مشکلی نخواهید داشت. علت آن هم این است که مجموعه های معتبری از جمله مجریان برای تهیه سررسید، کاغذ های ۷۰ گرمی مورد استفاده قرار می دهند. صفحات با این ضخامت دارای قابلیت پس ندادن جوهر و عدم ایجاد سایه در پشت صفحه حین چاپ و نوشتن می باشند.

 

مزایا خرید سررسید چیست؟

در ارتباط با مزایا خرید سررسید چیست؟ باید بگوییم که امروزه به منظور انجام برنامه ریزی می توان ابزار های کمکی بسیاری را مورد استفاده قرار داد که هر کدام به نوبه خود حائز اهمیت هستند. یکی از بهترین و کاربردی ترین ابزار ها برای این مورد، می توان به خرید سررسید اشاره کرد که به طور چشمگیری به کار گرفته می شود. به طور کلی مورد استفاده قرار دادن این مورد می تواند مزیت های زیادی برای شما داشته باشد که تعدادی از مزیت ها به شرح زیر می باشد:

ادامه مطلب
کاربرد سررسید وزیری 1402در تبلیغات چیست +نکات مهم درباره قطع آن ها

 

  1. با مورد استفاده قرار دادن سررسید، زمان‌بندی برنامه ها و ترتیب دادن رویداد ها برایتان آسان تر می شود. دیگر خیالتان آسوده است که تمام موارد ثبت شده و موضوعی جا نخواهد افتد.
  2. جهت رسیدگی به کارهای اداری و شغلی می توانید سررسید را مورد استفاده قرار دهید. برخورداری از سررسید در پاسخ دادن به نامه ها، تماس های تلفنی و همینطور جواب دادن به ایمیل ها به شما کمک می کند و در صورت وجود نکته یا یادآوری می توانید در آن یادداشت کنید.
  3. سررسید ها برای حمل و جابه جایی گزینه مناسبی می باشند. سررسید ها ضمن برخورداری از سایز مناسب برای قرار دادن در کیف، از وزن کمی برخوردار هستند.

 

به منظور سفارش انواع ست مدیریتی تبلیغاتی، تقویم تبلیغاتی، خدمات تبلیغاتی و بسیاری موارد دیگر می توانید به تلفن ۲۴ ساعته ما در گروه چاپ مجریان، به شماره ۸۶۸ ۱۳۶۰ ۰۹۱۲ تماس حاصل فرمایید.

 

۳ دلیل که نشان می دهد سررسید ها می توانند هدایای تبلیغاتی مناسبی باشند

  • آنها گزینه ای بسیار کاربردی هستند

سررسید ها گزینه ای بسیار کاربردی هستند و اکثر افراد دست کم یک تقویم در محل کار یا خانه خود دارند. توجه داشته باشید که شما می توانید بسیاری محصولات تبلیغاتی را به منظور دست پیدا کردن به اهداف بازاریابی خود انتخاب نمایید اما همه آنها نمی توانند به اندازه سررسید ها مفید واقع شوند. روزانه مردم به سررسید ها نگاه می کنند و هر بار نگاه کردن می تواند به یک فرصت تبلیغاتی تبدیل گردد. دیده شدن می تواند به ثبت شدن برند شما در ذهن ها کمک کند. به این منظور بروشور، کاتالوگ، ست های تبلیغاتی و سایر موارد مشابه می توانند گزینه های مناسبی به نظر آیند اما ممکن است که آنها را خیلی زود دور اندازیم، ولی سررسید به این صورت نمی باشد به ویژه اگر رایگان باشد. هدیه دادن یک وسیله کاربردی می تواند به ایجاد یک رابطه دو طرفه منجر شود و از طرفی به ماندگار شدن برند شما نیز کمک می کند.

  • مقرون به صرفه بودن سررسیدها

سررسید ها یک محصول تبلیغاتی مقرون به صرفه به شمار می روند. ماندن بر سر بودجه مشخص شده اغلب از فاکتور های مهم و مورد توجه تیم بازاریابی است، مخصوصا زمانی که هدف یک شرکت به دست آوردن مخاطبان زیادی می باشد، این مسئله در مورد شرکت های که تازه فعالیت خود را شروع کرده اند یا کوچک هستند، صدق می کند. سررسید ها در طی روز چندین بار مورد مشاهده قرار می گیرند اما در هر بار بازدید، شما هزینه ای را تقبل نخواهید کرد. در کل می توان گفت انتخاب نوع سررسید و همینطور تعداد نسخه چاپ آن در قیمت سفارش شما تاثیر چشمگیری خواهد داشت.

  • سررسید ها به راحتی با مخاطبان ارتباط برقرار می کنند

سررسید ها به راحتی با مخاطبان ارتباط برقرار می کنند که این مورد یکی از بهترین فاکتور ها در به کارگیری از سررسید ها به عنوان هدایای تبلیغاتی ارزان می باشد. این فرصت برای مشاغل مختلف وجود دارد که پیام خود را آن‌گونه می خواهند به مخاطب خود انتقال دهند. این امر شرایط را برای آنها فراهم می کند که با مخاطبان خود ارتباط کلامی داشته باشند. یک شرکت تبلیغاتی می تواند پیام مورد نظر خود را در قالب یک سررسید ارائه دهد که می‌تواند شامل مواردی همچون حقایق مربوط به کسب و کار، تصاویر جذاب و بامزه و بسیاری موارد دیگر باشد. توجه داشته باشید که سررسید ها می توانند در مقایسه با دیگر هدایای تبلیغاتی، شخصی تر باشند. به عنوان نمونه سررسید های مخصوص مشاغل می توانند برای مخاطبان شخصی سازی شوند. مورد استفاده قرار دادن پیام ها و تصاویر مورد علاقه مخاطبان نشان دهنده ارزشی است که برای آنها قائل هستید.

ادامه مطلب
نقش چاپخانه ها در ترویج هنر چاپ چیست؟ + تاثیر تکنولوژی بر این صنعت

 

انواع مدل های سررسید تبلیغاتی

سررسید های تبلیغاتی به طور معمول در انواع مدل های متنوع و اغلب با محتوایی یکسان به تولید می رسند. اما به طور معمول همه افراد با سررسید های ساده که به طور روزانه مورد استفاده قرار می گیرند، به طور کامل آشنایی دارند. به همین منظور بهتر است بدانید که انواع مدل های سررسید و سالنامه وجود دارند که بر اساس سلیقه قشرهای مختلف جامعه طراحی و به بازار ارائه شده و یا به حرفه یا کسب و کار خاصی مربوط می شوند. در ادامه به معرفی تعدادی از انواع سررسید های تبلیغاتی می پردازیم.

  • سررسید وزیری

سررسید وزیری به این علت از لحاظ سایز با کتاب های درسی یکی هستند، توجه بسیاری را به خود جلب کرده اند. به طور معمول سررسید وزیری در ابعاد ۱۷*۲۴ سانتی‌متر به چاپ می رسد. این سررسید برای مخاطبان فضای کافی به منظور یادداشت های روزانه را فراهم می‌کند، همچنین با توجه به ابعادی که دارد به راحتی آن در کیف و یا در دست حمل و نقل کرد. سررسید روزشمار و روزشمار جعبه جدا از انواع سررسید های وزیری می باشد که معمولا با جنس های مختلفی از جمله چرم، گالینگور، سلفون به بازار ارائه می شوند.

  • سررسید رقعی

سررسید رقعی در مقایسه با سررسید وزیری از از ابعاد کوچک تری برخوردار می باشد که همین مسئله منجر به سبکتر شدن آن از لحاظ وزنی و حمل راحت تر شده است. به طور معمول این سررسید تبلیغاتی در ابعاد ۱۵*۲۱ سانتیمتر به چاپ می رسد. این سررسید تبلیغاتی را می توان به عنوان یکی از مطلوب ترین گزینه ها به منظور هدایا مدیریتی در ست هدیه مورد استفاده قرار داد.

  • سررسید رحلی

سررسید رحلی از لحاظ اندازه کمی بزرگتر از سررسید های قبلی یعنی سررسید وزیری و رقعی می باشد و به طور تقریبی به اندازه یک کاغذ A4 در نظر گرفته می شود. معمولا سایزی که برای این سررسید تبلیغاتی در نظر گرفته شده است ابعاد ۲۴*۳۴ سانتی متر می باشد. سررسید های رحلی در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ به چاپ می رسند. این سررسید در مقایسه با دیگر سالنامه ها از قیمت بالاتر برخوردار است و به همین علت است که تیراژ پایین تری چاپ می‌شود.

 

سوالات متداول:

۱.چه دلایلی نشان می دهد که سررسید ها می توانند هدایای تبلیغاتی مناسبی باشند؟

کاربردی بودن آنها، صرفه اقتصادی داشتن، برقراری راحت ارتباط با مخاطبان.

۲.انواع مدل های سررسید تبلیغاتی، چه مدل هایی می باشد؟

سررسید خشتی، سررسید وزیری، سررسید رقعی، سررسید رحلی.

۳.سررسید از کجا بخریم؟

شما میتوانید به منظور تهیه انواع سررسید از جمله اختصاصی، ارگانایزر، خشتی، وزیری، رقعی، یادداشتی و بسیاری طرح های دیگر به مجموعه ما، چاپ مجریان مراجعه نمایید.

 

نتیجه گیری

سررسید و تقویم رومیزی تبلیغاتی به عنوان وسیله ای بسیار کاربردی به شمار می روند که بعضی مواقع به منظور شمارش و حساب کردن روز های ارزشمند زندگی به وسیله مردم به کار گرفته می شوند. این محصولات تبلیغاتی به گونه ای هستند که موجب با ارزش شمردن زمان می شوند و مژده روز های خوش آینده را می دهند. امروزه ما در مجموعه چاپ مجریان با ارائه مناسب ترین و بهترین محصولات تبلیغاتی به شما در انتخاب بهترین طراحی در این محصولات کمک می کنیم. همینطور شما می توانید به منظور سفارش انواع سررسید متناسب با سلیقه مخاطبان خود با همکاران ما از طریق شماره تماس ۰۲۱۸۸۹۱۷۰۵۱ در ارتباط باشید. از همراهی شما عزیزان تا پایان مقاله  سررسید از کجا بخریم، متشکریم.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *