سالنامه , سالنامه اروپایی , سالنامه اروپایی چیست ,سالنامه قطع اروپایی , سررسید اروپایی

سررسید اروپایی ۱۴۰۲ و چاپ آن

یکی از روش های بازاریابی دائمی استفاده از سررسید است، چاپ سررسید میتواند جهشی چشم گیر را در زمینه تبلیغات و بازاریابی کسب و کار شما بوجود آورد. بنابراین باید در این زمینه اطلاعاتی را کسب نمایید تا بتوانید آغازگر یک تبلیغات موفق برای برند، سازمان و یا کسب و کار خود باشید. در این مطلب میخواهیم به شرح بیشتر سررسید ها و از جمله آن سررسید اروپایی بپردازیم. علاوه بر این به فاکتورهایی جهت سفارش و چاپ آگاهانه این هدیه تبلیغاتی مناسبتی نیز خواهیم پرداخت.

سررسید اروپایی ۱۴۰۲

سررسید تبلیغاتی نیز مانند دیگر سررسید ها از نظر قطع و نوع از سایرین متمایز میشود. این سررسید ها معمولا در سایز ۱۴*۲۲ سانتیمتر به تولید و چاپ میرسند. از محبوبترین و پرطرفدار ترین سررسید اروپایی ها، سررسید های با نوع کاغذ کرم یا ۷۰ گرم کرم، و با برش کاغذ لب گرد هستند. این سررسید ها با اندازه ای کشیده و دارای کاغذ های کرم میتوانند یکی از گزینه های قدرتمند بازاریابی و تبلیغات باشند. از این رو باید در انتخاب نوع سررسید و چاپ آن دقت های لازم را لحاظ و اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایید.

چاپ سررسید اختصاصی اروپایی یکی از بهترین گزینش ها جهت تبلیغات است. شما با طراحی لت سررسید ۱۴۰۰ و معرفی کسب و کار، محصولات و خدمات خود در این برگه ها میتوانید پلی محکم جهت گذر از راهِ رسیدن به برندینگ را بسازید.

ناگفته نماند که علاوه بر تقاضای زیاد برای کاغذ تحریر کرم ۷۰ گرم و یا دیگر کاغذ های کرم، کاغذ ۷۰ گرم تحریر سفید نیز میتواند جلوه ای متفاوت در طراحی . چاپ یک سررسید ایجاد نماید.

ادامه مطلب
اصول طراحی بیلبورد خلاقانه و عوامل تاثیر گذار بر آن

تبلیغات با استفاده از سررسید اروپایی

سررسید یک ابزار کابردی و برای عموم مردم در هر شغل و سطحی در دسترس و قابل استفاده است. بنابراین میتوان به این نتیجه رسید که با در دست داشتن یک سررسید تبلیغاتی حاوی نام و لوگی شما توسط مشتری و استفاده کننده سررسید چقدر میتواند در ماندگاری نام و برند شما در ذهن مخاطب موثر باشد.

نکته هایی که در این بین وجود دارند، میتوانند به شما در انتخاب یک شرکت تبلیغاتی خوب و یک چاپخانه باسابقه جهت سفارش و چاپ سالنامه کمک نماید را نیز در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

با توجه به اهمیت کیفیت تولید سررسید ۱۴۰۰ ها، طراحی و چاپ آن و میزان تاثیر این کیفیت بر ذهن مخاطب شما باید در انتخاب یک شرکت تبلیغاتی معتبر نهایت دقت و بررسی را داشته باشید. برای انتخاب یک شرکت تبلیغاتی بهترین کار این است که نمونه های چاپ شده و طراحی شده توسط چاپخانه و شرکت تبلیغاتی مورد نظر را ببینید. مورد بعد اینکه نحوه پاسخگویی کارشناسان امور تبلیغاتی و کارشناسان فروش را ارزیابی نمایید.

چاپخانه مجریان

چاپخانه باسابقه مجریان با توجه به میزان رضایتمندی بالایی که در زمینه چاپ از نظر مشتریان دارد، یکی از بهترین چاپخانه ها در تهران شناخته شده است. بنابراین میتواند انتخاب مناسبی نیز جهت انواع امور چاپی از جمله چاپ سررسید اروپایی نیز باشد. این چاپخانه زیر نظر مجموعه تبلیغاتی مجریان مدیریتی میشود و دارای کاشین آلات و امکانات بروز است. شما میتوانید با دیدن نمونه کارهای سالنامه ها و یا دریافت کاتالوگ سررسید ۱۴۰۰ و یا دیگر هدایا به این میزان حرفه ای بودن پی ببرید و با دیدن نمون ها کیفیت و اعتماد را  لمس نمایید.

ادامه مطلب
چاپ پرچم تبلیغاتی برای شرکت

 

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *