ست مدیریتی 5 تکه

ست هدیه الکترونیکی شامل چه اقلامی است؟

ست هدیه الکترونیکی یکی از بهترین هدیه های تبلیغاتی محسوب میشود. علت آن است که امروزه نیاز و استفاده مردم از ابزار های الکترونیکی بسیار زیاد شده است. ابزار های الکترونیکی در زندگی امروز بشر بسیار پر کاربرد هستند. به طوری که همه افراد جامعه از زن و مرد و پیر و جوان از این ابزار استفاده میکنند. درواقع استفاده از ابزار های الکترونیکی باعث افزایش رفاه افراد و آسان کردن برخی از کارها و رفع برخی از نیاز های ضروری شده است. یکی از ملموس ترین این ابزارها، گوشی موبایل است که امروزه همه ما از آن استفاده میکنیم. ولی بحث امروز ما بیشتر در راستای ابزارهای الکترونیکی ارزان تر و ساده تر است که در ادامه بدان میپردازیم.

 

 

هدیه تبلیغاتی چیست؟

ست هدیه الکترونیکی یکی از بهترین و کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی محسوب میشود. اما هدیه تبلیعاتی چیست؟ هدیه تبلیغاتی یکی از روش های بسیارر مفید و موثر تبلیغات محسوب میشود. در این روش کارفرما یک سری وسایل کاربردی را انتخاب و سفارش میدهد. این کالاها به صورت کاملا تخصصی طراحی شده اند. به گونه ای که نام، لوگو یا علامت تجاری شرکت یا بیزینس برروی این محصولات حک میشوند. حال این محصولات میتوانند هر چیزی باشند. محصولاتی نظیر سررسید ارزان، جاکلیدی، ماگ، جاکارتی، انواع خودکار فلزی و پلاستیکی تبلیغاتی ، سالنامه، و ست هدیه الکترونیکی و غیره میتوانند به عنوان هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار بگیرند. سپس کارفرما این هدایا را به مشتریان هدیه میدهد تا هم این هدیه بتواند باعث ایجاد احساس خوب در مشتری باشد و هم به نوعی تبلیغات صورت گرفته باشد.

 

 

تاثیر هدیه تبلیغاتی

با استفاده از هدایای تبلیغاتی میتوان با یک تیر دو نشان زد: اولا احتمال اینکه مشتری شما به یک مشتری ثابت تبدیل شود بسیار زیاد است و دوما تبلیغ کسب و کار شما از طریق هدیه به خانه مشتریان میرود و دوستان و خانواده فرد را نیز تحت تاثیر قرار میدهد. حال هر چه قدر هدایای تبلیغاتی شما کاربردی تر و با کیفیت تر باشند این تاثیرات نیز بیشتر خواهند بود. برای مثال یک خودکار پلاستیکی ساده را می توان با چاپ لوگو بر آن به یک محصول تبلیغاتی کاربردی تبدیل کرد چراکه خودکار به خودی خود یک وسیله کاربردی است حال اگر آرم برند مورد نظر بر آن چاپ شود با هر بار استفاده آن توسط افراد آن برند دیده شده و تبلیغ می شود.

ادامه مطلب
4 دلیل سرد شدن چای در فلاسک استیل + راه حل

در واقع میتوان گفت یک هدیه تبلیغاتی اصالت و اعتبار کسب و کار شما را فراهم می آورد. زیرا هر چقدر هدیه از کیفیت بالاتری برخوردار باشد از نظر مشتریان کسب و کار شما معتبر تر است. از این رو ما به شما پیشنهاد میکنیم دراین راستا از ست هدیه الکترونیکی استفاده کنید. این ست علاوه بر اینکه کاربرد بسیاری در زندگی روزمره افراد دارد میتواند یک هدیه بسیار شیک و زیبا از طرف بیزینس شما باشد. پس در هنگام انتخاب هدیه تبلیغاتی از این ست غافل نشوید.

 

 

ست هدیه الکترونیکی شامل چه مواردی است؟

ست هدیه الکترونیکی میتواند شامل اقلامی مانند هندزفری، هدست، پاوربانگ، فلش، اسپیکرساعت دیجیتال، هدفون، موس و غیره باشد. اما لازم نیست در یک ست از همه این اقلام استفاده شود. مثلا یک ست میتواند شامل هدفون و فلش مموری باشد. ست دیگر شامل هندزفری و پاوربانک باشد. یا حتی یک ست شامل هدفون و موس باشد. به هر حال بسته به نیاز خود و نیاز و سلیقه افراد میتوان این ست ها را بسته بندی کرد. لازم به ذکر است که امکان حک لوگو یا نام برند ببر روی تمامی این اقلام ممکن است. یعنی میتوانید از چاپخانه ها بخواهید که لوگوی شما را برروی این قطعات حک کنند.

 

 

ست هدیه الکترونیکی را به چه کسانی هدیه دهیم؟

از ست هدیه الکترونیکی برای هدیه به کارمندان و کارکنان شرکت میتوان استفاده کرد. همچنین میتوان این ست را به مشتریان مهم خود، یا طی برگزاری یک سری مسابقات به شرکت کنندگان و برندگان و غیره هدیه داد. حال بسته به کسب و کار و بیزینس خود میتوانید از این ست استفاده کنید. در واقع این ست به دلیل کاربردی بودن میتواند درهر شرایطی مورد استفاده قرار گیرد و قطعا دریافت کنندگان آن بسیار خوشحال خواهند شد.

 

 

ست هدیه الکترونیکی را از کجا تهیه کنیم؟

دو راه برای تهیه ست هدیه الکترونیکی وجود دارد:

الف) شما میتوانید اقلام مدیریتی را از فروشگاه ها تهیه کنید سپس به یک چاپخانه معتبر مراجعه کنید تا لوگوی شما را برروی این قطعات حک کند.

ادامه مطلب
لوگو امبلم (Emblem) چیست؟چه برند هایی از امبلم میتوانند استفاده کنند؟

ب) میتوانید به یک چاپخانه معتبر مراجعه کنید که علاوه بر چاپ، دارای ست های الکترونیکی و سایر هدایای تبلیغاتی باشد. این قبیل چاپخانه ها در زمینه طراحی و ایده پردازی نیز فعالیت دارند و شما میتوانید تمامی کارهای طراحی و چاپ هدایای تبلیغاتی، اوراق اداری و غیره را نیز به آن ها بسپارید.

 

 

برای تهیه ست هدیه الکترونیکی به چه چاپخانه ای مراجعه کنیم؟

برای تهیه ست هدیه تبلیغاتی نفیس لازم است به چاپخانه ای مراجعه کنیم که ابزار های مناسب جهت چاپ برروی این قطعات را داشته باشد.

اما چه بهتر است برای اینکار چاپخانه ای را انتخاب کنید که علاوه بر چاپ، در زمینه فروش محصولات تبلیغاتی را نیز فعالیت داشته باشد.

چرا که در چنین شرایطی در وقت و هزینه صرفه جویی میشود. به طوری که شما میتوانید با بستن یک قرار داد کاری با چاپخانه مذکور تمامی کارهای تهیه و چاپ هدیه تبلیغاتیتان انجام شود.

 

 

بهترین اقلام در ست هدیه الکترونیکی

پاوربانک: پاور بانک یکی از بهترین اقلام از ست هدیه الکترونیکی محسوب میشود. بنابراین سعی کنید در تهیه این ست ها از پاوربانک غافل نشوید.

هندزفری یا ایرپاد: هندزفری یا ایرپاد جز ابزار هایی است که همه افراد به صورت روزمره و مستمر از آن استفاده میکنند. بنابراین انتخاب هندزفری، انتخابی بسی هوشمندانه است.

موس: امروزه همه افراد دارای لپ تاپ یا سیستم کامپیوتر خانگی هستند. داشتن موس برای تمامی این افراد الزامی است. بنابراین موس میتواند یک هدیه کاربردی و مفید باشد.

اسپیکر: امروزه درصد بالایی از افراد اهل گوش دادن موزیک، پادکست، کتاب های صوتی و غیره هستند. بنابراین انتخاب اسپیکر تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی میتواند یک انتخاب مفید و موثر باشد. پس در تهیه ست هدیه الکترونیکی از این مورد غافل نشوید.

 

 

حرف آخر

در دنیای پر رقابت امروز بدون انجام تبلیغات، کاری بسیار سخت و یا حتی غیر ممکن است.

به همین دلیل بزرگترین کمپانی های دنیا نیز سالانه هزینه بسیار زیادی را در این زمینه پرداخت میکنند.

پس سعی کنید از هزینه کردن در زمینه تبلیغات نترسید. زیرا با تبلیغات درست و اصولی میتوانید تا چندین برابر هزینه تان، سود دریافت میکنید.

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

One thought on “ست هدیه الکترونیکی شامل چه اقلامی است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *