ست مدیریتی

ست مدیریتی یک هدیه نفیس و جذاب برای مدیران

مدیران و صاحبان کسب و کارها همواره به دنبال رشد، آشنایی با سازمان های همکار، عقد قرارداد ها و همکاری های بیشتر هستند. از این رو ابزارهایی برای شروع این همکاری ها وجود دارد، با استفاده از برخی هدیه های تبلیغاتی نفیس و مناسب مدیران و صاحبان برند، میتوان به راحتی وارد همکاری های بسیار موثر و موفق شد. ست مدیریتی تبلیغاتی یکی از بهترین راهکارهای شروع همکاری ها و بستن قرارداد های مهم و سرنوشت ساز هر برند و کسب و کاری است.

از ین رو میتوان گفت که یکی از بهترین هدیه های  تبلیغاتی مناسب مدیران، ست های مدیریتی نفیس است.

ست مدیریتی تبلیغاتی

پک های مدیریتی تبلیغاتی میتوانند شامل اقلام و به اصطلاح آیتم های مختلفی باشند. این نوع ست ها، شامل برخی هدیه های تبلیغاتی الکترونیکی، گاها شامل یک سررسید نفیس، روان نویس، کیف پول و یا جاکارتی چرم، جاسوئیچی های نفیس و…

در واقع میتوان گفت که ست هدیه تبلیغاتی مدیریتی میتوانند از ۲ تکه تا ۶ تکه و یا حتی بیشتر نیز باشند.

ست مدیریتی

با توجه به این که این هدیه های مدیریتی باید نفیس باشند، از این رو تمامی آیتم ها و جعبه ست، از بهترین جنس و بهترین کیفیت هستند. اغلب در صورت عدم وجود فلش مموری در این نوع ست ها، امکان اضافه نمودن یک عدد فلش تبلیغاتی ۸ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایتی، ۳۲ و یا ۶۴ گیگابایتی نیز وجود دارد.

ادامه مطلب
تاثیر و نقش چاپخانه ها در تبلیغات و بازاریابی یک کسب و کار

سفارش ست مدیریتی سررسید

ست مدیریتی سررسید یکی از بهترین نوع ست های مدیریتی است که قصد ارائه آن را در روزهای پایانی سال و یا اوایل سال نو دارید. چرا که سررسید یکی از بهترین هدیه های تبلیغاتی در سال نو است. کسب و کارها، سازمان ها و برند ها همگی در ماه های پایانی سال اقدام به سفارش و چاپ انواع سررسید ها مینمایند.

اگر قصد سفارش هرگونه پک مدیریتی تبلیغاتی را دارید، بهترین راه همکاری با آژانس های تبلیغاتی که خود دارای چاپخانه مستقل نیز هتسند میباشد.

چاپ سررسید و ست مدیریتی

سررسید و ست مدیریتی تبلیغاتی از جمله هدیه های تبلیغاتی نفیس و مدیریتی هستند که باید در هنگام چاپ و  سفارش آنها نهایت بررسی را داشته باشید. انتخاب چاپخانه یکی از مهمترین اقداماتی است که باید انجام دهید.

چاپخانه مجریان یکی از باسابقهه ترین چاپخانه های تهران است، امکانات  بروز و مدیریت اصولی این پاچخانه موجب شده تا یکی از بهترین چاپخانه ها در تهران شناخته شود و بشترین رضایتمندی مشتریان را بدست آورد.

از این رو میتواند یکی از بهترین انتخاب ها برای انجام امور چاپ و تبلیغات باشد.

اهمیت کیفیت چاپ هدیه ای تبلیغاتی

شاید برایتان این سوال بوجود آید که چرا کیفیت چاپ در هدیه های تبلیغاتی انقدر دارای اهمیت است. پاسخ به این سوالات و ابهامات به راحتی با دقایقی تمرکز و برررسی روشن میشود. فرض کنید هدیه تبلیغاتی که به مشتری و یا مخاطب یا یک مدیر ارائه میدهید فاقد کیفیت باشد، فکر میکنید چه عواقبی را بهمراه خواهد آورد؟ آیا متوانید در این مسیر تبلیغاتی و بازاریابی موفق شوید؟

ادامه مطلب
یک تقویم رومیزی ارزان میتواند هدیه ای موثر باشد

قطعا خیر، با توجه به نظرات کارشناسان امور تبلیغاتی و بازاریابی میتوان گفت که ارائه هدیه تبلیغاتی بی کیفیت میتوند وجهه سازمان و برند ارائه دهنده هدیه را خراب کند و موجب سلب اعتماد مشتری شود.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۱]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *