ست مدیریتی K1404

ست مدیریتی نفیس

یکی از هدیه های تبلیغاتی که میتواند نظر مدیران کسب و کارها، صاحبان برند، کارمندان خاص و یا حتی پزشکان و… را به خود جلب کند، ست مدیریتی تبلیغاتی است. از این رو بهتر است اگر میخواهید اقدام به سفارش این نوع هدیه مدیریتی نمایید، اطلاعاتی را در این زمینه کسب نمایید.

یکی از مهمترین اقداماتی که قبل از سفارش هرنوع هدیه تبلیغاتی باید انجام دهید، کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش، انواع آن، نحوه چاپ و… است.

در ادامه میخواهیم به شرح بیشتر ست‌های مدیریتی بپردازیم؛

ست مدیریتی

ست‌های مدیریتی تیلیغاتی دارای انواع مختلفی از نظر نوع جنس، تعداد آیتم ها و نوع اقلام آن هستند. یکی از بهترین شیوه جلب نظر مدیران استفاده از ست های مدیریتی است، آن هم از نوع نفیس!

نفیس به معنای این است که آیتم های پک هدیه مدیریتی از بهترین نوع جنس و کاربردی ترین لوازم مدیریتی باشند، همچنین جعبه ست هدیه نیز بسیار بااهمیت است، چرا که شخص هدیه گیرنده اولین موردی که میبیند، جعبه ست هدیه مدیریتی است.

معمولا پک مدیریتی ها در اقلام دو تکه تا نهایتا شش تکه به تولید میرسند، این نوع آیتم ها میتوانند هر نوع هدیه مدیریتی باشند، هدایای تبلیغاتی الکترونیکی از محبوب ترین و کاربردی ترین این آیتم ها هستند، گاه در میان آیتم های پک هدیه، سررسید های نفیس نیز جایگذاری مینمایند.

ست های مدیریتی سررسید از بهترین و شکیل ترین انواع سررسید های تبلیغاتی هستند، اغلب یک سررسید نفیس در پک مدیریتی قرار میگیرد، سررسید ارگانایزر نیز میتوانند گزینه مناسبی برای قرارگرفتن در پک های مدیریتی باشند.

ادامه مطلب
بهترین شرکت غرفه سازی نمایشگاه

نحوه سفارش ست‌مدیریتی تبلیغاتی

اگر قصد سفارش ست هدیه مناسب مدیران هستید، بهترین آنها ست مدیریتی است، خصوصا ست مدیریتی سررسید!

ست‌های مدیریتی سررسید از نفیس ترین انواع پک های مدیریتی هستند که میتوانند به مراتب کاربردی تر نیز باشند، بنابراین میتوانید با مراجعه به وبسایت مجریان با آدرس mojrian.net و یا با جستجوی ست مدیریتی در گوگل وارد سایت شرکت تبلیغاتی مجریان شده و نمونه کارهای موجود در این سایت را مشاهده نمایید.

از آنجایی که مجریان تولیدکننده انواع هدیه های تبلیغاتی از جمله پک هدیه مدیریتی است، با جستجو در اینترنت قطعا اولین فروشنده ای که مشاهده مینمایید نیز مجریان است.

پس از وارد شدن به سایت، از قست سررسید ها، ست مدیریتی را انتخاب و مجموعه نمونه های پک های مدیریتی را مشاهده مینمایید. باید به قیمت، نوع آیتم ها، تعداد آیتم ها و قیمت و حداقل سفارش ها توجه نمایید.

انتخاب چاپخانه مناسب

یکی از بهترین چاپخانه ها در تهران، چاپخانه ای است که دارای سابقه بالا است، و هم دارای امکانات بروز و ماشین آلات باکیفت باشد. یکی دیگر از گزینه هایی که نشاندهنده یک چاپخانه خوب است، داشتن میزان بالای رضایت مشتری است، شما با دیدن نمونه کارهای یک چاپخانه میتوانید به کیفیت آن پی ببرید اما بهترین گزینه داشتن میزان بالای رضایت مشتری است.

چاپخانه مجریان با داشتن سابقه ای بیش از بیست سال در زمینه چاپ و تولید هدیه های تبلیغاتی توانسته است طی سالهای اخیر و بصورت پیاپی موفق به کسب بالاترین میزان رضایتمندی مشتری بوده است.

شاید این سوال برایتان بوجود بیاید که چرا انتخاب چاپخانه تا این میزان اهمیت دارد؟ اگر میخواهید به این پاسخ برسید در ادامه نیز ما را همراهی نمایید.

ادامه مطلب
بهینه‌سازی زمان شما با تقویم رومیزی

اهمیت کیفیت چاپ هدیه تبلیغاتی

فرض کنید ست هدیه خود را سفارش دهید و نام و لوگوی تجاری خود را روی آن لیزر نمایید اما این چاپ لوگو بدون کیفیت باشد، نوع جعبه و… هدیه مدیریتی تان بدون کیفیت و ظرافت باشد، با ارائه این نوع هدیه چه حسی به گیرنده هدیه تبلیغاتی تان دست خواهد داد؟ آیا با ارائه یک هدیه بدون کیفیت میتوانید اعتماد و نظر طرف مقابل را جلب نمایید؟! قطعا خیر!!

بنابراین انتخاب تولید کننده هدیه تبلیغاتی و چاپخانه اهمیت بالایی دارد. پس حتما پیش از هر کاری در مورد شرکت و چاپخانه که قصد همکاری با آنها را دارید تحقیق نمایید.

 

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *