ست مدیریتی تبلیغاتی

ست مدیریتی تبلیغاتی و سفارش آن

پک مدیریتی تبلیغاتی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی مدیریتی است که میتواند یک هدیه نفیس به مدیران و کارمندان خاص برای سال نو نیز باشد. از این رو میتوان گفت که ارائه یک ست مدیریتی نفیس به مدیران مستلزم رعایت فاکتور های مهمی به جهت گرفتن نتیجه مثبت است.

مطلب پیشنهادی: “سفارش و چاپ ست مدیریتی

سفارش و خرید پک هدیه مدیریتی تبلیغاتی یکی از مهمترین اقدامت یک سازمان به جهت همکاری بیشتر و با مدیران ارشد خود است. این امر مهم را باید با رعایت تمامی نکات حائز اهمیت و مهم انجام داد. سفارش پک مدیریتی باید از یک شرکت تبلیغاتی وارد کننده یا تولید کننده انواع هدایای تبلیغاتی بدون واسطه باشد. همچنین چاپ روی ست های مدیریتی نیز باید به گونه ای باشد که از نفیس بودن آن هدیه کاسته نشود. این امر مهم را باید به بهترین تولیدکننده و چاپخانه در تهران بسپارید!

ست مدیریتی تبلیغاتی

پک هدیه مدیریتی ها نیز بر اساس نوع و تعداد آیتم ها به انواع مختلفی تقسیم میشوند، این ست های ممکن است بصورت دو تکه تا شش تکه و یا بیشتر نیز به تولید برسند.

بهترین نوع پک هدیه مدیریتی ست هدیه سررسید است، که با داشتن یک سررسید نفیس و میتواند تاثیر این هدیه تبلیغاتی را دو چندان نماید. ست های هدیه مدیریتی نیز وجود دارند که با داشتن یک کیف سمینار و یا کیف دستی ها و یا روان نویس نفیس میتوانند توجه هدیه گیرنده را به خود جلب کنند.

ادامه مطلب
پک تبلیغاتی چیست و چگونه از آن برای برندسازی در کسب و کار استفاده کنیم؟

در این میان ست هایی نیز هستند که تنها شامل آیتم های الکترونیکی هستند، مانند پاوربانک، فلش مموری، اسپیکر، شارژر فندکی، هندزفری و… این نوع ست ها را ست های الکترونیکی مینامند. این ست ها نیز داری چند تکه هستند، دو یال سه تکه تا نهایتا شش و هفت تکه!

این نوع پک های هدیه را نیز میتوان بصورت سفارشی و اختصاصی خرید، برای این کار میتوانید خود آیتم های درون جعبه هدیه را گزینش و در نهایت سفارش دهید، که البته ترجیحا انجام این کار با توجه به هزینه های نسبتا بالایی که دارد توصیه نمیشود. مجموعه تبلیغاتی مجریان با داشتن انواع متنوعی از پک های هدیه مدیریتی، میتواند نیاز های این سطح از تبلیغات را برای سازمان ها و کسب و کارها برطرف نماید.

ست مدیریتی

هدیه تبلیغاتی مدیریتی سررسید ۱۴۰۲

اهمیت این نوع پک هدیه را میتوان با بررسی بیشتر این پک ها لمس نمود. از این رو بهتین انتخاب همانطور که پیش تر نیز گفتیم، پک مدیریتی سررسید است. این ست ها حاوی سررسید نفیس به همراه یک روان نویس نفیس مناسب مدیران هستند، در کنار این دو دیگر اقلام نیز ممکن است وجود داشته باشند، مانند جاکارتی، جاسوییچی، فلش مموری و…

ست مدیریتی 1402

هدیه جایگزین پک هدیه مدیریتی

بسیاری از مدیران کسب و کارها به دنبال خرید هدایای تبلیغاتی جایگزین برای ست ها و پک های هدیه مدیران میباشند، بعد از بررسی ها و جستجوهای زیاد به این نتیجه میرسند که ست های مدیریتی به نوعی جایزگین هم سطحی ندارند، با این وجود میتوان برخی از سررسید ها را به عنوان هدیه مدیریتی نیز برگزید، مانند سررسید ۱۴۰۲ وزیری، سررسید های ارگانایزر و…

ادامه مطلب
کاربرد های سررسید پالتویی 1402 + نکات مهم در قطع سررسید پالتویی

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *