ساعت تبلیغاتی چیست |چاپخانه مجریان

نقش ساعت به عنوان هدیه ای ارزنده و لوکس در تبلیغات آخرسال چیست؟

ساعت تبلیغاتی چیست ؟

ساعت تبلیغاتی چیست ؟ استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از راهبردهای بازاریابی و جذب مشتریان است. با ارائه این موارد، چندین کسب و کار و سازمان نتایج مثبتی در حوزه بازاریابی کسب می کنند. اما انتخاب این هدایا به همان اندازه مهم است. یکی از جایگزین های این دسته که در این مقاله می خواهیم به آن بپردازیم ساعت دیواری تبلیغاتی است. در ادامه خواهید فهمید که ساعت تبلیغاتی چیست؟

 

 

مزایای استفاده از ساعت در تبلیغات

بدون شک محصولات و مطالبی را دیده اید که برند خاصی را معرفی کرده اند و برای تاثیرگذاری، تبلیغات خوبی انجام داده اند. تجزیه و تحلیل مواد و تجهیزات مورد استفاده در رسانه ها از استفاده بیش از حد از دارایی های بسیار مهم پشتیبانی می کند. هیچ برندی محصولی را انتخاب نمی کند که تنها چند بار در سال از آن برای تبلیغات استفاده شود، زیرا دیده شدن برند و قرار گرفتن آن در ذهن بیننده تاثیر مثبتی بر خرید دارد. اگر بیننده برای اولین بار بدون تجربه قبلی وارد بازار شود و بخواهد محصولی بخرد، بیشتر جذب برندی می شود که دیده و شنیده است. پس لوازم التحریر، لیوان و ماگ حرارتی، کیف دستی و … از جمله اجناسی هستند که در روز به دفعات مورد استفاده قرار می گیرند. در این میان از قدرت ساعت پشتیبانی نیز نباید غافل شد. ساعت محصولی است که مدام از آن استفاده شده است و می توان  ان را برای تبلیغات  خود در نظر گرفت. اینها متداول ترین محصولاتی هستند که در طول روز بارها توجه ما را به خود جلب می کنند و بنابراین تبلیغ برند را در ذهن بیننده قرار می دهند. یک ساعت خوب می تواند بیش از ده سال دوام بیاورد و دیدن آن به مدت ده سال هر روز بیشترین تاثیر را بر ذهن بیننده دارد.

ادامه مطلب
چاپ لیبل بهداشتی و نکات مهمی که باید رعایت کنیم

 

 

سفارش ساعت تبلیغاتی

اگر به دنبال این هستید که نتیجه بسیار خوبی از تبلیغات کسب نمایید، باید به دنبال چاپ تبیلغ خود بر روی اشیا باشید. یکی از بهترین اشیایی که بسیار در بازاریابی تبلیغاتی تاثیر به سزایی دارد ساعت است. پس از درک این موضوع که ساعت تبلیغاتی چیست باید حال به سراغ چاپ و یا سفارش ساعت تبلیغاتی باشید. بدین جهت اگر به دنبال این هستید که این ساعت ها را با بهترین قیمت و کیفیت ممکن دریافت کنید، می توانید از خدمات شرکت هدایای تبلیغاتی مجریان استفاده نمایید. ما به دنبال دیده شدن هر چه بیشتر تبلیغات کسب و کار شما هستیم تا بتوانیم بهترین نتایج را برایتان رقم بزنیم. همچنین باتوجه به نزدیک شدن به سال جدید، برای تهیه هدایای تبلیغاتی مناسب و جذاب، شما می توانید برای دریافت مشاوره در زمینه طراحی و چاپ سررسید اختصاصی و دیگر خدمات این مجموعه ،نظیر تهیه هدایای تبلیغاتی شامل :ست حافظ ، پاوربانک ، لیوان تبلیغاتی، ست مدیریتی لوکس ، فلش مموری تبلیغاتی و… با مشاوران و کارشناسان مجریان از بخش تماس با ما ، در ارتباط باشید

 

 

انواع ساعت های تبلیغاتی

  • ساعت تبلیغاتی شنی
  • ساعت مچی
  • ساعت دیواری
  • ساعت دیجیتالی
  • ساعت رومیزی

 

 

چاپ روی ساعت

فرزند دلبند شما دوست دارد ساعت اتاق خوابش کارتون مورد علاقه اش باشد! بچه‌های بزرگتر عکس‌های شخصی یا طرح‌های خاص را دوست دارند و شعرهای چاپ شده روی ساعت را می پسندد. شما میتوانید طرح و رنگی را انتخاب کنید که کاملاً با محیط خانه هماهنگ باشد. پدر خانواده به یک ساعت رومیزی نیاز دارد و البته روشی هوشمندانه برای زیبا کردن اوقات دور میزجلسه و تجارت شما استفاده از یک ساعت تبلیغاتی است. به نظر شما چگونه می توان شرکت خود را با لوگوی اختصاصی معرفی کرد که و تاثیر خوبی بر کسب و کار گذاشت. آیا می خواهید به مشتریان خود یک پیشنهاد تبلیغاتی ویژه ارائه دهید؟ آیا می خواهید به دانش آموزان خود هدیه ای ماندگار و موثر بدهید و دوست دارید تا عکس دانش آموز را چاپ کنید؟ زمان های قدیم و نسل جدید چاپ و ساعت را فراموش کنید، دیگر نیازی به نگرانی در مورد طراحی و عکاسی ندارید. کافی است این کار را به دست کاردان بسپارید.  اما مهم ترین و البته بهترین قسمت، چاپ عکس مورد نیاز و طرح روی ساعت است. ساعت های دیواری و رومیزی زیادی در بازار وجود دارد، اما هیچ کدام دارای طرح های تبلیغاتی نیستند. پس بهتر است که به دنبال چاپ ساعت با طرح های روز باشید. و سپس کسب وکار خودتان را روی آن معرفی نمایید.  چاپ ساعت به شما این امکان را می دهد که فضای شخصی خود را دقیقاً مطابق میل خود تزئین کنید. چاپ ساعت ام دی اف خاطرات زیبای شما را برای همیشه حفظ می کند و لحظات زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد. شما به راحتی می توانید سبک مورد نظر خود را از بین انواع ساعت دیواری و ساعت رومیزی انتخاب کنید و عکس دلخواه خود را بر روی ساعت چاپ کنید. مجریان با توجه به نیاز بازار و نبود ساعت های شیک و مدرن اقدام به ساخت ساعت های متفاوتی کرده است. از جمله مزایای این نوع ساعت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس: ام دی اف
  • چاپ مستقیم روی اشیا
  • کیفیت چاپ عالی
  • امکان نسخه های ویژه و فیگورها
  • مناسب برای هدایای تبلیغاتی یا برای استفاده شخصی
  • طراحی مدرن و شیک
  • امکان چاپ عکس و طرح مورد نظر بدون محدودیت رنگ در طرح وجود دارد
  • حداکثر طول نیرو
  • قیمت های مناسب
ادامه مطلب
چگونه از سررسید استفاده کنیم تا یک برنامه ریزی درست داشته باشیم؟

از اینکه مقاله ما را با موضوع ساعت تبلیغاتی چیست مورد مطالعه قرار دارید از شما سپاسگذاریم.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *