مزایای سازه نمایشگاهی|چاپخانه مجریان

سازه نمایشگاهی در جذب مخاطب موثر است

سازه نمایشگاهی چیست ؟ مزایای سازه نمایشگاهی چیست ؟ نمایشگاه مکانی است که در آن فن ‏آوری ها، تکنیکهای جدید ، کالاها و خدمات در یک حوزه معین معرفی و در معرض عموم قرار ‏می‌گیرد.‏ سازه نمایشگاهی ابزار معرفی، جلب توجه ، تبلیغ و نمایش کلیه محصولات و فناوری ها و خدمات ‏عرضه شده در نمایشگاه است و ویژگی های آن مختص شرایط نمایش عمومی و موقت نمایشگاهی است.

خلاقیت و نوآوری در طراحی سازه نمایشگاهی

سازه های نمایشگاهی همواره مهم ترین رکن مارکتینگ برندهای مختلف در همایش ها به شمار می آیند. از این رو، طراحان و فعالان حوزه تبلیغات و برندینگ می کوشند تا حد امکان خلاقیت را در طراحی سازه نمایشگاهی چاشنی کار کرده و زیباترین سازه های نمایشگاهی ممکن را بیافرینند. در صورتی که می خواهید در یک همایش، اجلاس یا نمایشگاه، همچون الماس بدرخشید و چشم تمام بازدیدکنندگان، متوجه نام و نشان برند شما باشد، ما را تا انتهای این نوشته همراهی کنید زیرا مجموعه ای از بهترین سازه نمایشگاهی های طراحی شده در سراسر دنیا را گرداوری کرده ایم.

سازه نمایشگاهی در جذب مخاطب موثر است

زمانی که افراد در فضای یک نمایشگاه قرار می گیرند، قضاوت خود را بر اساس مشاهدات بنا کرده و سپس در فرایندی خودگاه یا ناخودآگاه، صاحب ذهنیت می شوند. مخلص کلام اینکه، ظاهر و شیوه حضور شما در نمایشگاه، به طور مستقیم و غیرمستقیم، هویت برندی که صاحب آن هستید را شکل می دهد. در نتیجه، طراحی سازه نمایشگاهی عنصری است حیاتی و غیرقابل مصالحه.

ادامه مطلب
معرفی بهترین مراکز فروش حافظ و قرآن نفیس در تهران

غرفه نمایشگاهی چیست

غرفه سازی نمایشگاه فضایی است که شرکت کننده برای ارائه و نمایش دستاوردهای خود و بازاریابی و ‏فروش آنها در اختیار دارد و چیدمان و شکل آن، به خصوص نحوه قرارگیری سازه های نمایشگاهی در آن اهمیت ‏زیادی دارد. جلوه بصری، و تاثیر روانی بر اذهان بازدیدکنندگان، توسط انواع محصولات چاپی و سازه های ‏نمایشگاهی به کار رفته در غرفه حاصل می شود. سازه نمایشگاه باید متناسب با محدودیت های ‏فضا و اکران کوتاه مدت، بهترین کیفیت و قابلیت را از نظر چشم نوازی، جلب توجه و ارائه اطلاعات ‏داشته باشند. ‏این سازه ها به طور کلی باید دارای قابلیت ارائه در فضای محدود و سهولت در جابجایی و انتقال باشند. ‏انواع مدیاهای به کار رفته در سازه های نمایشگاهی با بهترین کیفیت و جلوه بصری در ‏دستگاه های چاپ دیجیتال ، تولید و لمینت می شوند.

انواع سازه نمایشگاهی

هرچند که سازه های نمایشگاهی مصداق های مختلفی دارند، اما تمامی آن ها در دو دسته کلی طبقه بندی می شوند؛

  • Modular exhibition

  • Pop-up exhibition 

 

Modular exhibition: 

این نوع از سازه های نمایشگاهی قابلیت انعطاف بالایی دارند و می توان آن ها را در نمایشگاه های مختلف، در طرح ها و پلان های مختلفی جای داد. به طور ویژه، می توان در آن ها از قابلیت هایی نظیر نورپردازی بهره گرفت و جلوه هایی منحصر به فرد پدید آورد. این نوع سازه نمایشگاهی ساختاری شبیه به اسپیس فریم دارد و از سرهم شدن قطعاتی مختلف پدید می آید.

Pop-up exhibition :

این دسته از سازه های نمایشگاهی اگر چه قابلیت نصب و جمع آوری دارند، اما نمی توان در ساختار و ظاهر آن ها تفاوتی ایجاد کرد. به بیان دقیق، همواره یک طرح و پلان مشخص را ارائه می دهند و امکان پیاده سازی یا هماهنگی با طرح های ثانویه را ندارند.

ادامه مطلب
پاور بانک ارزان و مناسب برای تبلیغات چه ویژگی هایی دارد؟

جهت دریافت خدمات مشاور تبلیغاتی، خدمات دیگر مجموعه مجریان نظیر هدایای تبلیغاتی مانند : خودکار تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، لیوان حرارتی، خرید تقویم رومیزی، ست مدیریتی زنانه و … می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما، با مشاوران و کارشناسان مجموعه مجریان در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *