راهنمای خرید فلش تبلیغاتی|چاپخانه مجریان

راهنمای خرید و سفارش فلش مموری تبلیغاتی +کاربرد آن ها در تبلیغات ⚡

در این مقاله میخواهیم به راهنمای خرید فلش تبلیغاتی بپردازیم .فلش تبلیغاتی چیست ؟ یکی از صدها محصولاتی است که میتوان از آن به عنوان هزینه تبلیغاتی استفاده نمود. اما اینکه فلش مموری در دنیای تبلیغات چه جایگاهی دارد و چرا از آن استفاده میشود در این مقاله بدان پرداخته میشود. فلش مموری نوعی وسیله است که از آن برای ذخیره سازی و انتقال فایل و برخی اطلاعات مورد استفاده قرار میگیرد. این وسیله در دنیای امروز ما بسیار پر کاربرد است. از این رو استفاده از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی کاری بس هوشمندانه است. هدایای تبلیغاتی تاثیر بسیار زیاد و مستقیمی در دنیای بازاریابی و تبلیغات دارند. به طوری که نمیتوان به هیچ وجه از اهمیت آن صرف نظر کرد. بنابراین ما مقاله ای ترتیب دادیم که به این مسئله به طور مفصل تری بپردازیم. در بخش های بعدی از کاربرد هدیه تبلیغاتی و کاربرد فلش مموری در این زمینه توضیح خواهیم داد. پس تا انتها با ما باشید.

 

انواع فلش مموری تبلیغاتی

فلش های تبلیغاتی نیز در انواع مختلفی به تولید میرسند، این طبقه بندی میتواند از نوع جنس فلش تبلیغاتی و یا برند آن و یا ظرفیت حافظه آن باشد. فلش های تبلیغاتی که به عنوان هدیه تبلیغاتی قرار است به مخاطبان و مشتریان ارائه شود، باید دارای کیفیت مناسب باشد تا بتواند مشتری را نسبت به برند شما جذب کند و همچنین اعتماد آها را بدست بیاورد. فلش های تبلیغاتی از نظر جنس به انواع فلش تبلیغاتی فلزی، فلش تبلیغاتی چرم، فلش کریستالی، فلش پلاستیکی و… تقسیم میشوند. و همچنین از نظر ظرفیت حافظه نیز معمولا در ظرفیت های ۲ گیگابایت، ۴ گیگابایت، ۸ گیگابایت، ۱۶ گیگابایت، ۳۲ گیگابایت، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت به تولید میرسند. اغلب فلش مموری های تبلیغاتی را در ظرفیت های ۴ گیگابایت، ۸ گیگابایت و یا ۱۶ و ۳۲ گیگابایت بسته به اندازه سرمایه و هزینه ای که قرار است صاحب کسب و کار متحمل شود انتخاب و به تولید و چاپ میرسند.

ادامه مطلب
سالنامه رقعی 1402 چیست؟ | چاپ سررسید رقعی تبلیغاتی

 

 

 

فلش مموری تبلیغاتی چه کاربردی دارد؟

فلش مموری تبلیغاتی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی است که کاربرد بسیار زیادی در تبلیغات دارد. ابزارهای الکترونیکی از جمله وسایلی هستند که امروزه کاربرد بسیار زیادی دارد‌. وسایل نظیر پاوربانک، فلش مموری، هندزفری، هدفون، گوشی همراه، هدست و غیره میتوانند در دسته محصولات الکترونیکی قرار بگیرند. ست هدیه الکترونیکی از محبوب ترین ست ها در میان مشتریان است. زیرا زندگی امروزه استفاده رومزه و مستمر از این محصولات را میطلبد. در نتیجه میتوان در راستای تهیه هدیه تبلیغاتی از این محصولات استفاده نمود. ست محصولات اکترونیکی از جمله ابزاری هستند که تمامی اقشار جامعه از آن استفاده میکنند.از دانش آموزان و دانشجویان گرفته تا مدیران، رانندگان، کارمندان، بازاری هاو غیره. پس میتوان نتیجه گرفت ابزار الکترونیکی میتوانند کاندید مناسبی برای هدیه تبلیغاتی باشند.

 

 

 

چرا فلش مموری گزینه مناسبی برای تبلیغات است؟

در بخش قبل به این موضوع اشاره کردیم که فلش تبلیغاتی یک گزینه بسیار کاربردی در تبلیغات است. اما علت این امر به چند نکته بستگی دارد. درواقع یک هدیه تبلیغاتی باید از چند نظر مورد تایید باشد. اولین نکته از که باید در هنگام تهیه هدیه در نظر داشت کاربردی بودن آن است. یعنی اگر میخواهید هدیه شما در جذب مخاطب تاثیر داشته باشد باید محصولاتی را تهیه کنید که در زندگی روزمره به طور مستمر مورد استفاده قرار بگیرد. دومین نکته ای که باید حین خرید بدان توجه کنید زیبایی و جذابیت محصول است. سومین نکته نیز هزینه مناسب است. اگر دقت کنید یک فلش مموری میتواند هر سه این نکات را با یکدیگر داشته باشد. این محصول علاوه بر کاربردی بودن در انواع مدل ها، طرح ها و رنگ های مختلفی توزیع میشود. درنهایت نیز این محصول بسته به کیفیت آن در قیمت های گوناگونی تولید و عرضه میشود. پس تا اینجا متوجه شدید که علت محبوبیت فلش مموری در بازاریابی چیست.

ادامه مطلب
سفارش و چاپ آفتابگیر تبلیغاتی

 

 

 

چاپ لوگو روی فلش 

فلش مموری یکی از ابزار های مهم در زندگی روزمره همه رده های سنی در هر موقعیت شغلی که هستند است. با این ابزار اطلاعات مهم و یا درسی و کاری را هرروزه جابجا میکنیم و یا در ساده ترین حالت برای پخش موسیقی در ماشین و یا محل کرا خود و یا حتی در منزل در حالی که درحال نوشیدن چای و قهوه مان هستیم استفاده میکنیم. بسیاری از هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت بعد از یک مدت استفاده ممکن از دیگر کارکردی نداشته باشند، اما فلش تبلیغاتی از آن دسته از هدایای تبلیغاتی موثر است که میتواند تبلیغات و بازاریابی شما را بطور دائمی به جان بخرد!

 

 

 

علاوه بر فلش مموری چه محصولاتی برای تبلیغات مناسب هستند؟

علاوه بر فلش مموری تبلیغاتی محصولات بسیار زیادی وجود دارند که برای تبلیغات مناسب هستند. ست رومیزی تبلیغاتی، ست مردانه، تقویم رومیزی، تقویم دیواری، جاکارتی تبلیغاتی، جاکلیدی، سررسید، خودکار، ماگ و غیره میتوانند در این حوضه مورد استفاده قرار گیرند. تمامی محصولات نام برده هر سه پارامتر برای کاندید شدن را دارند. یعنی علاوه بر کاربردی بودن دارای ظاهری جذاب و زیبا و قیمت بسیار مناسب هستند. بنابراین علاوه بر ست هدیه الکترونیکی شما میتوانید بر اساس بودجه و توان مالی خود یک کدام از این محصولات را انتخاب کرده و در راستای تبلیغات، خصوصی سازی کنید. اما شاید برایتان سوال باشید که این محصولات را از کجا میتوانید تهیه کنید؟ در ادامه مقاله به این موضوع اشاره خواهیم کرد. پس چنانچه مایل هستید تا انتها با ما باشید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *