خودکار تبلیغاتی چیست | چاپخانه مجریان

خودکار تبلیغاتی هدیه ای کاربردی و ارزان

خودکار تبلیغاتی چیست ؟ حتما تمام افراد از سن کم تا سن زیاد حداقل یک بار برای خرید خودکار به فروشگاه یا مغازه های مربوط رفته اند. خودکار به خاطر قیمت مناسبی که دارد همیشه افراد را وسوسه می کند که در انواع و اقسام متفاوت با رنگ های متفاوت این محصول را خریداری کرده و از آن استفاده کنند. در جامعه امروزی همه‌ی آدم ها از خودکار استفاده می کنند. و اجبارا جز نیاز و انتظارات هر فردی در جامعه است. در این مقاله قرار است به این مساله پرداخته شود که خودکار تبلیغاتی چیست و چرا هدیه ای ارزان و کاربردی به حساب می آید.

خودکار تبلیغاتی جیست ؟ 

خودکار تبلیغاتی ابزاری بسیار پر کاربرد و پربازده در صنعت تبلیغات برای سازمان ها و شرکت ها می باشد. پاسخ خودکار تبلیغاتی چیست یا چه تفاوتی با یک خودکار معمولی دارد این است که خودکار تبلیغاتی با خودکار معمولی تفاوت کاربردی ندارد. در واقع در ساختار کاملا یک شکل هستند. تنها تفاوت خودکار ساده با خودکار تبلیغاتی در این است که این خودکار در جهت تبلیغات سازمان ها استفاده می شود و در سبد هدایای تبلیغاتی ارگان ها قرار می گیرد. حالا این به چه معناست؟ برای جواب دادن به این سوال باید هدایای تبلیغاتی و کاربرد آن در تبلیغات سازمان ها بررسی شود. هر سازمانی برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی خود از استراتژی های متفاوتی استفاده می کند. یکی از این استراتژی های پر بازده استفاده از هدایای تبلیغاتی برای فروش بیشتر و برند سازی بین مخاطبان است. هدایای تبلیغاتی عموما محصولاتی هستند که کاربرد زیادی بین مخاطبان دارند. و افراد از این محصولات در طول زندگی خود به صورت مداوم استفاده می کنند.  در واقع جز نیاز و انتظارات هر فرد می باشد. مانند ماگ، فنجان، تقویم و … یکی از این محصولات پرکاربرد تبلیغاتی خودکار تبلیغاتی است. خودکار تبلیغاتی، ابزاری پر کاربرد، سبک و قابل حمل است که در محیط کار، جلسات و شرایط مختلف به کار می آید. بخاطر همین موضوع به آن یکی از پرکاربردترین محصولات تبلیغاتی هم می گویند. و یکی از بهترین ابزارها برای تبلیغات سازمان ها و شرکت ها می باشد. خودکار تبلیغاتی ساختار یک خودکار معمولی را دارد تنها تفاوت آن با یک خودکار ساده این است که سازمان یا شرکت از طریق خودکار تبلیغات خود را انجام می دهد. عموما روی بدنه خودکار، لوگو، نشانه و یا سایت الکترونیکی شرکت قرار می گیرد و به مخاطب و مشتری هدیه داده می شود. اصلا مرسوم نیست که خودکار تبلیغاتی با طرح های مختلف و شلوغ پر شود. تنها استفاده از لوگو و اسم، انتخاب خیلی از سازمان ها برای تبلیغات خود می باشد.

 

خودکار تبلیغاتی هدیه ای کاربردی برای تبلیغات:

در محصول تبلیغاتی‌ای مانند خودکار تبلیغاتی یک مساله‌ی بسیار مهم وجود دارد. خودکار محصولی کاربردی برای همه‌ی اقشار جامعه است و تقریبا همه‌ی افرد از خودکار استفاده می کنند. نمی توان گفت مثلا خودکار برای این جامعه هدف از مشتریان مناسب است. چون مانند ماگ و فنجان همه برای نوشتن نیز نیاز به خودکار دارند. در نتیجه این محصول برای تبلیغات اهمیت زیادی دارد. و به خاطر قیمت پایینی که تولید خودکار دارد محصولی است که می توان در جشنواره ها و مراسمات مختلف به صورت انبوه به مخاطبان هدیه داد. و بودجه‌ی زیادی نیز از شرکت نمی گیرد. اما با این حال برای اینکه استراتژی خودکار تبلیغاتی، بهترین بازدهی را ایجاد کند لازم است که به چند مورد توجه شود.

ادامه مطلب
بهترین زمان سفارش سررسید

خودکار تبلیغاتی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی می باشد که مورد توجه بسیاری از افراد در موسسات تبلیغاتی قرار می گیرد. به دلیل اینکه خودکار تبلیغاتی از لحاظ اندازه و قیمت و کاربرد زیادی که دارد، برای تمام گروه های مختلف افراد در نظر گرفته می شود، میتواند یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی به شمار آید. خودکار تبلیغاتی در جنس ها و نوع های مختلفی عرضه می شود. از جمله خودکار تبلیغاتی پلاستیکی و خودکار فلزی و یا خودکار تبلیغاتی لوکس. کارشناسان تبلیغاتی با قرار دادن نام برند و کالا روی خودکار به صورت چاپ شده، موجب می شوند که محصولات و برندها بیشتر دیده شوند و مورد توجه افراد مختلف قرار گیرند. اساتید دانشگاه، دانشجویان و دانش آموزان از جمله افرادی هستند که جهت مخاطبان اصلی خودکار تبلیغاتی به شمار می آیند. خودکار تبلیغاتی را میتوان در نمایشگاه ها، فروشگاه ها، مدارس، دانشگاه ها، موسسات، اداره ها، شرکت ها، کارخانه ها و مراکز مختلف دیگر به افراد حاضر در مکان اهداء نمود.

خودکار تبلیغاتی چگونه می تواند فروش را بالا ببرد

در واقع با اهداء خودکار تبلیغاتی به افراد مختلف، میتوان امیدوار بود که فروش محصولات و کالاهای تبلیغ شده افزایش یابد. خودکار تبلیغاتی دارای رنگ ها، نوع ها و مدل های مختلفی می باشد. برخی از خودکارهای تبلیغاتی به دلیل جنس مناسبی که دارند، جهت چاپ نام برند و کالا بسیار مناسب می باشند. هدایای تبلیغاتی شامل انواع کالاهایی است که به نحوی مشکلات مردم را رفع مینماید. با توجه به این که کاربردی بودن هدایای تبلیغاتی دارای اهمیت زیادی می باشد، پیشنهاد می شود از خودکار تبلیغاتی جهت استفاده افرادی که به نحوی با نوشتن، تدریس و علم آموزی در ارتباط هستند. مشاهده نام برند و کالاهایی که روی خودکار تبلیغاتی درج شده است، موجب می شود که مخاطبان تمایل داشته باشند از محصولات تبلیغ شده استفاده بیشتری کنند. خودکار تبلیغاتی وسیله ای مناسب جهت اهداء به افراد مختلف در شرایط گوناگون می باشد. استفاده از انواع خودکار تبلیغاتی، آن را وسیله ای کاربردی جهت نمایش نام برند کرده است.بنابر این اگر یک خودکار تبلیغاتی با کیفیت و یا یک سررسید تبلیغاتی را جهت هدیه دادن انتخاب کنید موجب جلب اعتماد بیشتر مخاطبان میشود و میتواند تاثیرات مثبتی را به دنبال داشته باشد پس بهتر است در این زمینه با ارتباط با یک مشاور تبلیغاتی اطلاعات مورد نیاز را به صورت رایگان دریافت کرده و همچنین در انتخاب تولید کننده هدایای تبلیغاتی مورد نظر نیز دقت لازم را داشته باشید.

 

کیفیت خودکار تبلیغاتی:

یک خودکار تبلیغاتی باید کیفیت مناسبی را داشته باشد تا بتواند نتیجه مدنظر را ایجاد کند. منظور از کیفیت عواملی است مانند کیفیت جوهر، بدنه و وزن خودکار تبلیغاتی. برای در نظر گرفتن خودکار به عنوان محصول تبلیغاتی باید به این مساله توجه کرد که مخاطب کیفیت محصول را به سازمان گره می زند. اگر محصول کیفیت مناسبی نداشته باشد برای مخاطب نمادی از سازمان است که کیفیت ندارد و این استراتژی تبلیغاتی شکست خواهد خورد. درست است که سفارش خودکار تبلیغاتی برای سازمان ارزان در می آید. اما به هرحال بودجه ای صرف می شود تا نتیجه بخش باشد. پس بهتر است که حتما سازمان ها و ادارات مختلف برای انتخاب خودکار به کیفیت آن توجه کنند. مساله اصلی خرید هدایای تبلیغاتی این موضوع است که مخاطب بتواند در دوره ای طولانی از هدایای تبلیغاتی استفاده کند تا برند در تکرار استفاده از محصول در ذهن بماند. محصول تبلیغاتی بی کیفیت  را مخاطب استفاده نمی کند تا کارایی لازم را برای تبلیغات داشته باشد.

 

جای گذاری مناسب لوگو روی خودکار :

با توجه به این سوال که خودکار تبلیغاتی چیست حال لازم است بدانیم چگونه خودکار، محصولی مناسب برای تبلیغات است؟ مهم ترین بخش در خودکار تبلیغاتی جای گذاری درست تبلیغاتی است که در نظر گرفته شده است. باید حتما لوگو و آدرس را در جا مناسبی قرار داد تا بیشترین ارتباط را با مخاطب برقرار کند. در عین حال طراحی ساده ای داشته باشد و سایز آن بیش از اندازه بزرگ نباشد تا مخاطب احساس بدی نسبت به برند پیدا نکند. بیش از حد هم نباید لوگو کوچک باشد تا اصلا دیده نشود.

ادامه مطلب
ایده های طراحی لیبل حرفه‌ای محصولات در سال 2023

 

مزایای خودکار تبلیغاتی به عنوان هدیه ای ارزان:

خودکار تبلیغاتی در سبد هدایای تبلیغاتی یکی از مهم ترین و پر استفاده ترین هدایای تبلیغاتی می باشد. و می توان گفت پرفروش ترین محصول تبلیغاتی است. همین امر نشان می دهد که چقدر خودکار تبلیغاتی محصولی مهم است. حال که توضیح داده شد خودکار تبلیغاتی چیست وقت آن رسیده است که مزایای این نوع هدایای تبلیغاتی گفته شود. تا نقش تاثیر گذار این محصول در تبلیغات سازمان ها مشخص شود.

  • بودجه‌ی کم:

هر شرکت یا سازمانی با هر سرمایه ای که برای اول کسب و کار خود در نظر گرفته است، می تواند از خودکار تبلیغاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کند. چرا که سفارش و تولید این محصول تبلیغاتی اصلا زیاد نیست و بسیار ارزان است. مخصوصا اگر در تعداد بالا سفارش داده شود قیمت آن نیز پایین تر خواهد آمد. تقریبا هر سازمانی چه کوچک و چه بزرگ بخاطر این علت مهم از خودکار تبلیغاتی به عنوان محصول تیبلیغاتی استفاده می کند.

  • تنوع در انتخاب:

برای انتخاب خودکار تبلیغاتی بسیار مدل ها و جنس های مختلفی وجود دارد و دست سازمان ها و ادارات برای انتخاب بسیار باز است. مثلا  انواع خودکار پلاستیکی با شکل های مختلف، یا خودکارهای فلزی. می توان با توجه به سرمایه و سلیقه ای که سازمان در نظر دارد بهترین انتخاب را کرد.

  • کارکرد و کاربرد:

خودکار تبلیغاتی محصولی است که برای تمام اقشار جامعه کارکرد دارد و این مساله بسیار مهمی است و همینطور تمام افراد جامعه از آن اسفاده می کنند که این موضوع خودکار تبلیغاتی را تبدیل به محصولی پر کاربرد می کند. از یک نوجوان تا مدیر یک کمپانی بزرگ، همه نیاز به خودکار دارند. و خودکار تبلیغاتی همیشه دم دست مخاطب قرار می گیرد تا در مواقع ضروری از آن استفاده کند. این یک موضوع بسیار مهم برای تبلیغات می باشد. هیچ محصولی اندازه یک خودکار تبلیغاتی دم دست افراد نیست. و همین مساله مهم ترین مزیت خودکار تبلیغاتی نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی می باشد.

  • احساس خوب:

هدیه دادن به مخاطب و مشتری سازمان همواره یک عمل نیک محسوب می شود و مشتری را نسبت به برند خوش بین می کند. مخاطبانی که خودکار تبلیغاتی را از سازمان هدیه می گیرند احساس می کنند که برای سازمان مهم هستند و نیازهای مشتری ها و مخاطبان خود را می شناسند. در نتیجه احساس نزدیکی بیشتری با سازمان می کنند. و همواره به عنوان هدیه ای ارزشمند خودکار را با خود جابه جا می کنند و در زمان مناسب هر وقت که نیاز به خدمات یا محصولات سازمان داشتند حتما به سراغ آن می روند و خرید می کنند تا احساس خوبی که به آن ها منتقل شده را جبران کنند.

 

سفارش چاپ خودکار تبلیغاتی:

چاپ روی خودکار تبلیغاتی اصلا زمان بر نیست و به سادگی انجام می گیرد. تنها مساله ای که وجود دارد تعداد خودکارهایی است که سازمان برای هدایای تبلیغاتی خود سفارش می دهد. اگر سازمان سفارش تعداد زیادی از خودکار تبلیغاتی را بدهد مسلما زمان بیشتری برای چاپ لازم است. عموما چاپ خودکار تبلیغاتی از ۱ تا ۳ روز زمان می برد.

مطلب پیشنهادی: تفاوت خودکار فلزی و پلاستیکی

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *