خودکار تبلیغاتی

تاثیر خودکار تبلیغاتی ارزان بر فروش بیشتر

درواقع خودکار تبلیغاتی ارزان یکی از انواع هدایای تبلیغاتی می باشد که مورد توجه بسیاری از افراد در موسسات تبلیغاتی قرار می گیرد. به دلیل اینکه این هدیه تبلیغاتی از لحاظ اندازه و قیمت و کاربرد زیادی که دارد، برای تمام گروه های مختلف افراد در نظر گرفته می شود، میتواند یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی ارزان به شمار آید. این محصول در جنس ها و نوع های مختلفی تولید و عرضه می شود.

از جمله انواع این کالا خودکار پلاستیکی و  فلزی است. کارشناسان تبلیغاتی با قرار دادن نام برند و کالا روی خودکار به صورت چاپ شده، موجب می شوند که محصولات و برندها بیشتر دیده شوند و مورد توجه افراد مختلف قرار گیرند. اساتید دانشگاه، دانشجویان و دانش آموزان از جمله افرادی هستند که جهت مخاطبان اصلی این کالا به شمار می آیند. این محصول را میتوان در نمایشگاه ها، فروشگاه ها، مدارس، دانشگاه ها، موسسات، اداره ها، شرکت ها، کارخانه ها و مراکز مختلف دیگر به افراد حاضر در مکان اهداء نمود.

تاثیر خودکار تبلیغاتی بر فروش بیشتر

در واقع با اهداء این هدیه تبلیغاتی به افراد مختلف، میتوان امیدوار بود که فروش محصولات و کالاهای تبلیغ شده افزایش یابد. این محصول دارای رنگ ها، نوع ها و مدل های مختلفی می باشد. برخی از خودکارها به دلیل جنس مناسبی که دارند، جهت چاپ نام برند و کالا بسیار مناسب می باشند.

هدایای تبلیغاتی شامل انواع کالاهایی است که به نحوی مشکلات مردم را رفع مینماید. با توجه به این که کاربردی بودن هدایای تبلیغاتی دارای اهمیت زیادی می باشد، پیشنهاد می شود از خودکار تبلیغاتی جهت استفاده افرادی که به نحوی با نوشتن، تدریس و علم آموزی در ارتباط هستند.

مشاهده نام برند و کالاهایی که روی این محصول درج شده است، موجب می شود که مخاطبان تمایل داشته باشند از محصولات تبلیغ شده استفاده بیشتری کنند. این هدیه وسیله ای مناسب جهت اهداء به افراد مختلف در شرایط گوناگون می باشد. استفاده از انواع این محصول، آن را وسیله ای کاربردی جهت نمایش نام برند کرده است.

ادامه مطلب
چاپ فولدر تبلیغاتی با چه قالبی بهتر است ؟

در واقع مخاطبانی که هدیه تبلیغاتی را از شما دریافت میکنند با هر بار استفاده از آن و باتوجه به باکیفیت بودن آن هدیه تبلیغاتی نام وبرند شما در ذهنشان یاداوری شده و به نوعی به برندسازی و جذب مشتری بیشتر و در نهایت فروش بیشتر محصولات و خدمات شما کمک مینماید.

انواع خودکار تبلیغاتی ارزان

این محصولات با توجه به نوع و جنسی که دارند انواع گوناگونی دارند، راج ترین این انواع به شرح زیر است؛

  • خودکار تبلیغاتی پلاستیکی
  • خودکار تبلیغاتی فلزی
  • خودکار تبلیغاتی مدیریتی

در ادامه به شرح کاربر هر یک از این خودکار های تبلیغاتی میپردازیم؛

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی

این خودکار تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت می باشد ، با کمترین هزینه میتوانید تعداد زیادی خودکار پلاستیکی تبلیغاتی را در بین مخاطبان خود عرضه نمایید.

خودکار از جمله کارآمد ترین نوع تبلیغ است که تمام اقشار جامعه به آن نیاز دارند ، پس از این حیث از جمله هدایای تبلیغاتی مفید محسوب می شود.

معمولا نوع چاپ خودکار پلاستیکی چاپ تامپو و چاپ لیزر می باشد و غالبا چاپ روی بدنه ی خودکار پلاستیکی و یا گیره ی آن صورت می گیرد.

خودکار پلاستیکی های نقش ونگار از تنوع بالایی در کیفیت ، طرح ، رنگ و… برخوردار است.

با استفاده از خودکار پلاستیکی های چاپ شده در نقش و نگار می توانید تبلیغات خود را به بهترین نحو در جامعه ی هدف خود گسترش دهید و شاهد افزایش فروش خود باشید.

خودکار تبلیغاتی

خودکار فلزی تبلیغاتی

خودکار فلزی یکی دیگر از انواع خودکار تبلیغاتی های پرفروش است و به سبب بدنه ی فلزی که دارد از مقاومت خوبی برخوردار است در واقع از مقاومت بهتری نسبت به خودکارهای پلاستیکی برخوردار است.

ادامه مطلب
چاپ روی سالنامه سفارشی وزیری

این نوع خودکار به سبب مقرون به صرفه بودن نیز مورد توجه و خواست اکثر مشتریان است.

چاپ خودکار فلزی تبلیغاتی از نوع چاپ لیزری است که این نوع چاپ از کیفیت بالایی برخوردار است و تا مادامی که مخاطب از این خودکار استفاده می نماید نام تجاری شما را در ذهن او قرار خواهد گرفت.

با چاپ خودکار فلزی تبلیغاتی میتوانید تبلیغات خود را گسترش دهید و به همان میزان فروش خود را افزایش دهید.

روان نویس تبلیغاتی

خودکار مدیریتی تبلیغاتی

خودکار مدیریتی تبلیغاتی ارزان  از جمله پرطرفدار ترین هدایای تبلیغاتی است خودکار مدیریتی های موجود در نقش ونگار از تنوع رنگ ، مدل ، جنس های مختلفی برخوردار است .

چاپ خودکار مدیریتی تبلیغاتی مدیریتی از نوع چاپ لیزر است و این نوع چاپ از کیفیت خوبی برخوردار است پس تا مادامی که این خودکار در اختیار مخاطب شما قرار دارد نام تجاری شما در ذهن او حک خواهد شد.

همانطور که از نام آن مشخص است خودکار مدیریتی تبلیغاتی اکثرا برای هدیه دادن به مدیران مجموعه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

با چاپ خودکار مدیریتی تبلیغاتی و عرضه ی آن بین مشتریان خود به عنوان هدیه تبلیغاتی میتوانید تبلیغات خود را گسترش دهید.

چاپ خودکار مدیریتی با کیفیت و قیمت مناسب را از نقش و نگار بخواهید تا بهترین کیفیت هدایای تبلیغاتی را تجربه نمایید.

هدایای تبلیغاتی مدیریتی

جهت دریافت خدمات مشاور تبلیغاتی، خدمات دیگر مجموعه مجریان نظیر هدایای تبلیغاتی مانند : خودکار تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، لیوان حرارتی، خرید تقویم رومیزی، ست مدیریتی زنانه و … می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما، با مشاوران و کارشناسان مجموعه مجریان در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *