خرید ست مدیریتی تبلیغاتی جدید

خرید ست مدیریتی تبلیغاتی جدید

برای خرید ست مدیریتی تبلیغاتی جدید ابتدا باید بدانیم که ست مدیریتی چیست و چه کاربردی دارد؟ ست مدیریتی پک هایی می باشد که از دو تا شش تکه از وسلیه های مورد نیاز ادارات و مدیران تشکیل شده است. از جمله لوازمی که در ست مدیریتی به کار می رود سررسید، خودکار فلزی ، جا سویچی، روان نویس،جا کارتی، کیف پول، و غیره می باشد. ست مدیریتی به عنوان هدایای تبلیغاتی هم می توان استفاده شود و در بخش بعدی با هدایای تبلیغاتی و کاربرد آن بیشتر آشنا خواهیم شد. خرید ست مدیریتی تبلیغاتی جدید برای هدایای تبلیغاتی با استفاده شخصی باید در جای درست و از جنس با کیفیت باشد.

یکی از شرکت های مطمئن و با تجربه برای خرید ست مدیریتی تبلیغاتی جدید چاپخانه مجریان می باشد.

چاپخانه مجریان با تولید سر رسید با کیفیت و مناسب و شرکت مجریان با پخش هدایای تبلیغاتی با کیفیت بهترین انتخاب برای خرید ست مدیریتی تبلیغاتی جدید می باشد.

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی محصولاتی هستند که شرکت ها،سازمان ها و کسب و کار کاهای کوچک و بزرگ لوگوی خود را جهت تبلیغات روی آن ها حک میکنند و به منظور تبلیغات به افراد مختلف هدیه می دهند.

انواع هدایای تبلیغاتی شامل پاور بانک تبلبغاتی،هندزفری تبلیغاتی،ماسک تبلیغاتی، تقویم تبلیغاتی، روان نویس تبلیغاتی و……      می باشد .

ست مدیریتی از دسته هدایای تبلیغاتی مناسب برای مدیران و کارمند ها می باشد ، خرید ست مدیریتی تبلیغاتی جدید به عنوان هدیه تبلیغاتی باید در جای مناسب و با قیمت مناسب باشد.

ادامه مطلب
صنعت چاپ برای کارت ویزیت

از جمله هدایای تبلیغاتی ارزان و پر بازده شامل خودکار پلاستیکی تبلیغاتی، تقویم تبلیغاتی، ماسک تیبیغاتی و ….. می باشد.

مثلا خودکار تبلیغاتی چون استفاده روزمره اکثر افراد می باشد و توسط افراد زیادی جابه جا می شود و در معرض دید قرار می گیرد میتواند یک ابزار تبلیغاتی پر بازده باشد.

یا اینکه تقویم تبلیغاتی به علت عمر یکساله و ماندگاری که دارد هر روز در معرض دید مشتری ها قرار می گیرد و بازار یابی مفقی خواهد داشت .

و امروزه با توجه به اینکه بیماری کرونا باعث شده است که استفاده از ماسک عمومی شود و همه مردم از آن استفاده کنند و همین امر باعث میشود که ماسک تبلیغاتی در معرض دید زیاد باشد و بازاریابی موفقی داشته باشد.

چاپخانه مجریان

چاپخانه مجریان از سال هزار و سیصد و هشتاد فعالیت رسمی خود را آغازکرد، نوعی واحد ایده پردازی و طراحی مجتمع چاپ مجریان است .

چاپخانه مجریان از ماشینالات پیشرفته استفاده می کنند که چند نمونه از آن ها را اینجا نام می بریم  که شامل

دستگاه پنج و چهر دهم ورقی چهار رنگ پشت و رو زن ، دستگاه پنج و دو دهم ورقی هشت رنگ پشت و رو زن،

دستگاه پنج و دو دهم ورقی پنج  رنگ دو هزار و دوازده ،دستگاه پنج و دو دهم ورقی دو رنگ و …….

در چاپخانه  مجریان همه آثار با کیفیت از یک ایده دربخش ایده پردازی شروع می شود و با یک عکاسی طراحی حرفه ای در واحد تولید و چاپ ارسال میشود.

همان طور که در بالا گفتیم خرید ست مدیریتی تبلیغاتی جدید از چاپخانه مجریان بهترین انتخاب است مثلا خرید سر رسید تبلیغاتی یا تقویم رو میزی تبلیغاتی.

ادامه مطلب
چاپ آرم روی ست مدیریتی نفیس

چاپخانه مجریان در بخش هدایای تبلیغاتی به طور مستقیم و بدون واسطه نیاز های مشتری ها را تونسته است براورده کند و در سریع ترین حالت ممکن تحویل دهد.

ست مدیریتی

در قست پیش توضیح دادیم که ست مدیریتی چیست و خرید ست مدیریتی تبلیغاتی جدید چگونه باید باشد همچنین توضیح دادیم که ست مدیریتی از چه چیزی تشکیل میشود.

باید توجه داشته باشیم که اگر می خواهیم از ست مدیریتی به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنیم باید بدانیم که این هدیه برای فرد مورد نظر مناسب است یا مناسب نیست.

به فرض مثال ست مدیریتی برای یک کارمند بسیار کاربردی می باشد و می تواند بهترین هدیه باشد اما یک ست مدیریتی برای یک خانم خانه دار کاربرد آنچنانی نخواهد داشت.

پس همانطور که گفته شد باید بدانید کی و برای چه کسی از هدایای تلیغاتی استفاده کنید .

دوتا از محصولاتی که بهتر است همیشه در ست مدیریت قرار داده شود و بسیار کاربردی می باشد سررسید تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی می باشد.

در چاپخانه مجریان سررسید با طراحی اختصاصی انواع سررسید و تولید مستقیم توانسته است هزینه های جانبی را کاهش دهد .

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *