تی شرت تبلیغاتی چیست و چرا از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنیم؟

تی شرت تبلیغاتی چیست؟

تی شرت تبلیغاتی چیست ؟ تی شرت های تبلیغاتی شکلی جدایی ناپذیر از لباس های تبلیغاتی هستند که تعداد زیادی از افراد اطراف شما به خوبی آن را می شناسند و می پوشند. این تیشرت‌ها، تیشرت‌هایی با طراحی سفارشی هستند که برای یک فرد، سازمان یا برای یک شرکت/کسب و کار برند طراحی شده‌اند. ویژگی‌های اصلی که در یک تیشرت‌ تبلیغاتی پیدا می‌کنید کلمات، طرح‌های هنری، تصاویر یا لوگوی تجاری است. تی شرت تبلیغاتی همچنین می تواند نشان دهنده کالاهای مارک دار باشد که می تواند با یک برند، سازمان یا شخصیت (معمولاً یک فرد مشهور یا شخصیت عمومی) مرتبط باشد. تیشرت های تبلیغاتی عموما برای کارهای برندسازی توسط سازمان ها و یا شرکت های بزرگ استفاده می شود. در ادامه بیشتر با مفهوم تی شرت تبلیغاتی چیست؟ آشنا خواهیم شد.

 

 

تاریخچه تی شرت های تبلیغاتی

فن آوری ایجاد تی شرت های تبلیغاتی به دوره سلسله سونگ (۹۶۰-۱۲۷۹) در چین باستان با توسعه “چاپ صفحه” برمی گردد. چاپ اسکرین / غربالگری ابریشم راهی برای ایجاد طرح ها یا تصاویر روی پارچه بود و این تکنیک توسط سایر نقاط آسیا، بیشتر ژاپن، پذیرفته شد. در اواخر دهه ۱۷۰۰، این فناوری توسط اروپایی ها اصلاح و بهبود یافت زیرا روش های مختلف چاپ روی صفحه در دهه ۱۹۰۰ توسعه یافت که تی شرت های تبلیغاتی را به عنوان نوعی هنر تشویق می کرد. به طور ناخواسته، تا دهه ۱۹۶۰ بود که تی شرت های مارک دار به عنوان اشیایی برای هنر، تبلیغات، مد، اعتراض و سوغاتی محبوبیت پیدا کردند.

 

 

تبلیغات موثر با تی شرت 

تی شرت های تبلیغاتی اغلب به عنوان «بیلبوردهای پیاده روی» نامیده می شوند. این مرجع بر اساس تأثیری است که آنها بر زندگی مردان می گذارند. به عنوان پوشاک تبلیغاتی، آنها در ایجاد انگیزه برای کمپین های سیاسی، تأیید یک محصول، افزایش فروش و تکرار چشم انداز/ماموریت شرکت بسیار مهم هستند. این تیشرت‌های تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی ارزان ، کوچک و در عین حال کاربردی هستند که در کمپین‌های تبلیغاتی استفاده می‌شوند، زیرا طیف وسیعی از امکانات برندسازی را برای چاپ پیام‌ها و طرح‌های تبلیغاتی ارائه می‌دهند. عموماً توسط مردم با اشتیاق بسیار تأیید و پذیرفته می شوند، به خصوص اگر به عنوان جزوه توزیع شوند یا به عنوان اقلام جایزه برای خرید پیوست شوند. تی شرت های تبلیغاتی یک کالای کلاسیک، انحصاری و جاودانه هستند. آنها ماندگاری بالایی دارند زیرا هرگز از مد نمی افتند، و حتی برخی ممکن است در طول زمان آنها را قدیمی در نظر بگیرند. بنابراین، برندها تی‌شرت های تبلیغاتی را به مشتریان بالقوه خود می‌دهند تا احساس مطلوبی در آنها ایجاد کنند و با هزینه‌های کم، مشتریان پرباری را حفظ کنند. یک تی‌ شرت تبلیغاتی برای شروع مکالمه و تقویت دسترسی در رسانه‌های اجتماعی به عنوان یک استراتژی برندسازی مقرون‌به‌صرفه است. بنابراین، کسب‌وکارها و برندها نباید نتایجی را که لباس‌های تبلیغاتی می‌توانند به همراه داشته باشند، از قبیل افزایش سود، افزایش در معرض دید، ارتقای شناخت برند و گسترش دسترسی مشتریان، دست کم بگیرند. همچنین، تی‌ شرت های تبلیغاتی برای لباس‌های برند تجاری مناسب هستند تا ارزش پیشنهادی را به اشتراک بگذارند، فرهنگ کاری و اشتیاق را در بین اعضای تیم و کارمندان یک شرکت تقویت کنند. بنابراین، این ماموریت و چشم انداز را به طور موثر به تیم می فروشد.

ادامه مطلب
مواد مصرفی چاپ افست کدام است؟

 

 

با کیفیت ترین تیشرت ها برای چاپ 

اگر  تا به اینجای مقاله با ما همراه بودید معولم است که به دنبال این هستید که تی شرت تبلیغاتی دقیقا چیست؟ما تعداد زیادی تی شرت و تولید کننده تی شرت تبلیغاتی داریم تا آنچه را که می خواهید به شما ارائه دهیم، اما شما باید بتوانید تی شرت های با کیفیت را قبل از تولید انتخاب کنید و پس از تولید آن را بشناسید. حتی زمانی که محدود به بودجه است، باید کیفیت را بر کمیت اولویت دهید، به خصوص اگر آن را به عنوان یک لباس برند تجاری ترکیب کنید. ۳ پارچه توصیه شده پنبه، پلی استر و مواد ترکیبی هستند. پنبه معمولی یا پنبه حلقه تابیده برای چاپ روی صفحه و رنگ آمیزی قابل توجه بسیار توصیه می شود، در حالی که پلی استر، ترکیب پنبه-پلی استر، و Tri-Blend (50٪ پلی استر، ۲۵٪ پنبه و ۲۵٪ ریون) نیز انتخاب های عالی هستند.

 

 

بهترین تی شرت برای گلدوزی 

به غیر از چاپ، گلدوزی نیز یک تکنیک خوب برای برندسازی تی شرت برای تجارت یا کالاهای شخصی است. گلدوزی شامل هنر تزیین یک ماده با ساختن طرح های تزئینی با سوزن دوزی یا ماشین با استفاده از نخ، مروارید، مهره، قلاب و پولک است. گیلدان، رولی، سول، آنویل و کاریبان بهترین انتخاب ها برای خرید پارچه و چاپ یا گلدوزی هستند، زیرا کیفیت بالایی دارند و طیف وسیعی از امکانات را برای گلدوزی ارائه می دهند.

 

 

تاثیر رنگ در فروش تی شرت ها

جالب است که رنگ نقش مهمی ایفا می کند زیرا می تواند تلاش های بازاریابی شما را بهبود بخشد یا خراب کند. از آنجایی که می‌خواهید به اهداف بازاریابی یا تبلیغات خود برسید، همیشه بهتر است به سراغ رنگ‌هایی بروید که بیشترین فروش را دارند، مخصوصاً زمانی که تی‌شرت های خود را برای لباس‌های تجاری سفارشی یا خرده ‌فروشی تنظیم می‌ کنید. مطالعات نشان داده است که رنگ‌های خنثی مانند سیاه، سفید، قهوه‌ای و خاکستری بیشترین فروش را دارند، زیرا این رنگ‌ها توسط تعداد زیادی از مردم پذیرفته شده، خریداری و پوشیده می‌شوند. این رنگ های خنثی پس زمینه خوبی برای لوگو، طرح ها، چاپ و گلدوزی شما ارائه می دهند. این رنگ ها همچنین شیک، مد روز، همه کاره و به راحتی پوشیده می شوند. مشکی یک انتخاب عالی است زیرا ویژگی‌ها و معنی زیادی را به تصویر می‌کشد که ممکن است مصرف‌کنندگان ناخودآگاه خود را با آن‌ها مرتبط کنند و ترجیح دهند آن را خریداری کنند. این ویژگی ها شامل اعتماد به نفس، کنترل، قدرت، نظم، استقلال، اراده، قدرت و هوش است. رنگ های دیگری مانند قهوه ای، سفید و خاکستری نیز از رنگ های پرطرفدار و متداول به عنوان انتخابی برای تی های تبلیغاتی هستند. از اینکه وقت خود را به جهت مطالعه این مقاله با موضوع تی شرت تبلیغاتی چیست؟ گذاشتید کمال تشکر را داریم. شرکت مجریان افتخار دارد تا بهترین مطالب را برای شما دوستان عزیز ارائه کند تا با ایجاد بستری مناسب روز به روز آگاه تر شوید.

ادامه مطلب
چاپ لوگو روی هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت

 

 

چگونه یک تی شرت تبلیغاتی خوب انتخاب کنیم؟

گاها با نزدیک شدن به سال جدید، یک تی شرت تبلیغاتی خوب به همراه سررسید باید بتواند از طریق تأثیر ماندگار در ذهن مخاطبان به اهداف بازاریابی شما دست یابد. باید بتواند مخاطبان شما را مجذوب خود کند و تأثیر ماندگاری از خود به جای بگذارد، که این امر به دلیل استفاده از آن چند بار و مدت طولانی تقویت می شود. عوامل تعیین کننده برای انتخاب دوام و قابلیت استفاده هستند که معمولاً به رنگ، طرح، نوع مواد، بافت، وزن و گلدوزی بستگی دارد. ترجیحاً ترجیح داده شده معمولاً پنبه است زیرا یک ماده طبیعی است، پوشیدن آن راحت است، برای اکثر شرایط آب و هوایی مناسب است، پوشیدن و نگهداری آسان است. همچنین، باید تی شرت هایی را در نظر بگیرید که به راحتی جمع نمی شوند، مخصوصاً در هنگام کار با پنبه. مطمئن شوید که به سراغ افرادی می روید که با فناوری پیشرفته توسط سازنده تی شرت تبلیغاتی موفق شده اند. قبل از خرید، اندازه های تخمینی مورد نظر خود را داشته باشید. طراحی شما نیز اهمیت دارد، زیرا تیشرت‌های شما باید از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر باشند تا مورد استقبال دیگران قرار گیرند. در نهایت، یک تی شرت تبلیغاتی خوب باید دارای یقه ۴ لایه، درزهای تقویت شده در یقه و شانه ها، روکش فشرده روی آستین ها و درز کناری باشد. مطمئن شوید که به دنبال اقلام تبلیغاتی خوب به عنوان گزینه های مناسبی هستید که کیفیت خوبی دارند، اما باید مقرون به صرفه باشند. علاوه بر ارائه خدمات چاپ تی شرت تبلیغاتی در این مجموعه خدمات مشاوره برای تهیه و انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی نظیر : پاوربانک تبلیغاتی،ست مدیریتی زنانه ، ست مدیریتی تبلیغاتی،سالنامه و …  هم به مشتریان ارائه می‌شود.همچنین خدمات طراحی لوگو و دریافت تمام اطلاعات از مشتری قبل از اقدام به سفارش از دیگر خدمات مجریان در زمینه تبلیغات و بازاریابی کسب و کار شما عزیزان است.

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *