تقویم زیردستی ارزان 1402|چاپخانه مجریان

چاپ انواع تقویم زیردستی ارزان۱۴۰۲ +کاربردها و مزایا

تقویم زیردستی ارزان ۱۴۰۲ چیست؟ ویژگی‌های تقویم زیردستی چیست؟ تقویم زیردستی چه کاربردهایی دارد؟ چاپ تقویم زیردستی اختصاصی چه مزیتی برای کسب و کارها دارد؟ تقویم زیردستی در چند نوع تولید می‌شود؟ هزینه چاپ تقویم زیر دستی ارزان به چه صورت است؟ در این مطلب از مجریان قصد معرفی یکی از بهترین و کاربردی‌ترین ابزارهای تبلیغاتی یعنی تقویم زیردستی را داریم. تقویم‌های زیردستی همیشه جلوی چشم هستند و بهترین هدیه برند شما برای سال جدید می‌باشند. با ما همراه باشید تا با شرایط و نحوه چاپ انواع تقویم زیردستی ارزان ۱۴۰۲ آشنا شوید.

تقویم زیردستی ارزان ۱۴۰۲ چیست؟

همه ساله نزدیک سال نو یا در ایام و مناسبت‌های خاص شرکت‌ها، سازمان‌های بزرگ و حتی کسب و کارهای کوچکی که به دنبال معرفی خود به مشتریان هستند، وسایل و محصولات مختلفی را با برند خود به عنوانان هدایای مجموعه برای مشتریان خود ارسال می‌کنند. این محصولات انواع مختلفی دارند، از خوراکی‌هایی مانند شکلات گرفته تا انواع تقویم که رایج‌ترین نوع محصولات تبلیغاتی است. یکی از انواع تقویم‌ها که در چند سال اخیر جز پرطرفدارترین لوازم تبلیغاتی هم بوده است، تقویم زیردستی است که نسبت به دیگر انواع تقویم‌ها قیمت مناسب‌تری هم دارد.  این تقویم ها که در بعضی انواع ممکن است چندان ارزان هم نباشد یکی از انواع تقویم‌هایی است که برای تبلیغ یک برند یا کسب و کار استفاده می‌شود. این تقویم که دارای انواع مختلفی است، شبیه به دیگر تقویم‌ها است که ممکن است روزشمار یا ماه شمار باشد که کاربرد آن مانند دفتر یا کتاب است. تقویم‌های زیر دستی دارای پایه‌ای برای قرار دادن روی میز یا بخشی برای آویزان کردن روی دیوار نیستند و می‌توان آن‌ها را مانند کاغذ، کتاب یا مجله روی میز قرار داد.

 

 

تفاوت تقویم زیردستی با تقویم رومیزی

آنها شباهت زیادی به تقویم رومیزی دارند و در بسیاری از موارد با این تقویم اشتباه گرفته می‌شود، بنابراین اگر قصد سفارش این نوع تقویم برای تبلیغات کسب و کار خود را دارید ابتدا باید با تفاوت تقویم زیردستی با تقویم رومیزی آشنا باشید. از مهم‌ترین تفاوت‌های این تقویم‌ها می‌توان به کاربرد آن‌ها اشاره کرد. تقویم رومیزی در بیشتر موارد صرفا برای مشاهده روز و تاریخ است اما تقویم زیردستی معمولا به عنوان کاغذ یادداشت هم استفاده می‌شود. همچنین تقویم‌های رومیزی دارای استند یا پایه‌ای هستند که امکان قرار دادن تقویم به صورت ایستاده روی میز را فراهم می‌کند اما تقویم‌های زیردستی این ویژگی را ندارند و به صورت خوابیده روی میز قرار می‌گیرند. اندازه تقویم‌ها دیگر تفاوت تقویم زیردستی با تقویم رومیزی است. تقویم زیردستی در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود اما تقویم رومیزی معمولا اندازه متوسطی دارد، تقویم بزرگ میز را شلوغ می‌کند و تقویم کوچک به درستی قابل مشاهده نیست.

 

 

انواع تقویم زیردستی

تقویم‌های زیردستی انواع مختلفی دارند که یکی از آن‌ها تنوع و تفاوت در اندازه آن‌ها است. تقویم‌های زیردستی هم در اندازه کوچک مانند کاغذ یادداشت و هم در اندازه‌های بزرگ‌تر مانند دفتر یا کتاب تولید می‌شوند که کاربری آن‌ها در هر نوع متفاوت است. همچنین انواع تقویم زیردستی از نظر نوع نمایش تاریخ هم متفاوت است. بعضی تقویم‌های زیر دستی صرفا روزهای هفته را نمایش‌ می‌دهند و نوعی دفتر برای برنامه‌ریزی هر روز هستند که به آن‌ها روزشمار گفته می‌شود و بعضی تقویم‌های زیر دستی ماه شمار هستند و حداقل دارای ۱۲ برگه هستند که هر کدام به یک ماه از سال اختصاص دارد و تعدادی برگه اضافه یا بخشی در زیر هر برگه موجود است که برای یادداشت‌های روزانه استفاده می‌شود.

ادامه مطلب
چاپخانه خوب برای چاپ هدایای تبلیغاتی

 

 

مزایای تقویم زیردستی

انواع تقویم زیردستی ارزان یا گران‌قیمت یکی از بهترین محصولاتی هستند که برای تبلیغات می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. حتی اگر قصد تبلیغ برند خود را ندارید و به دنبال هدیه‌ای متفاوت برای عزیزان خود هستید، تقویم زیردستی انتخابی مناسب است. این تقویم‌ها عموما کم‌جا هستند و امکان قرار دادن آن‌ها روی هر میزی وجود دارد. به علاوه این تقویم‌ها وزن مناسبی هم دارند و به راحتی می‌توان آن‌ها را حمل کرد. از دیگر مزایای تقویم زیردستی می‌توان به امکان ایجاد تنوع در طرح و کاربرد آن‌ها اشاره کرد. بسته به اینکه قصد استفاده از این تقویم را به چه منظوری دارید، امکان چاپ و تولید آن در انواع مختلف وجود دارد. برخلاف تقویم‌های رومیزی یا دیواری که مصرف کنندگان خاصی دارند، این نوع از تقویم برای همه کاربردی است و این مورد از دیگر مزایای تقویم زیردستی است. این تقویم هم برای دانش آموزان و دانشجویان و هم برای کسب و کارهای مختلف قابل استفاده است. حتی زنان خانه دار هم می‌توانند این تقویم را برای یادداشت کارهای روزمره و اطلاع از تاریخ در منزل داشته باشند.

 

 

کاربردهای تقویم زیردستی ارزان ۱۴۰۲

کاربردهای تقویم زیردستی هم مانند مزایای آن، بسیار زیاد است و همین موضوع آن‌ها را به یکی از بهترین محصولات تبلیغاتی تبدیل کرده است. این تقویم‌ها بر اساس نوع و نحوه تولید برای استفاده روزمره، استفاده صرفا به عنوان تقویم، دفتر یادداشت و بسیاری موارد دیگر به کار گرفته می‌شوند. کاربردی بودن این وسیله در کنار قیمت مناسب، این نوع از تقویم‌ها را به انتخابی مناسب برای انواع کسب و کارهای بزرگ و کوچکی که به دنبال معرفی هر چه بیشتر خود هستند، تبدیل می‌کند. از جمله کاربردهای انواع این تقویم ها یا گران‌قیمت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱. استفاده برای برنامه‌ریزی روزانه

اولین کاربرد آنها که معمولا از جنس کاغذ تولید می‌شود، استفاده برای برنامه‌ریزی روزانه است. این کاربرد تقویم‌های زیردستی حتی برای افرادی که به دنبال تقویم خانگی هستند هم مناسب است. با استفاده از این تقویم می‌توان برنامه تمام کارهای روزانه را به طور دقیق مشخص کرد و همه کارها را بدون فراموشی انجام داد. اگر کسب و کاری دارید که مشتریان آن افرادی مانند نوجوانان و دانشجویان هستند و به طور کل تمام افرادی که زیاد یادداشت می‌کنند، مشتری اصلی شما هستند، چاپ یک تقویم از نوع کاغذی به شکل دفترچه، جهت استفاده برای برنامه‌ریزی روزانه بسیار کاربردی و مناسب است.

۲. نکته برداری فوری

یکی دیگر از کاربردهای تقویم زیردستی نکته‌ برداری فوری و یادداشت در لحظه یک مطلب است. برای همه ما پیش آمده که حین یک تماس تلفنی یا مشاهده یک فیلم یا مطلب آموزشی ناگهان به مطلبی می‌رسیم که نیاز به یادداشت فوری آن داریم، در این شرایط پیدا کردن کاغذ یا وسیله‌ای که بتوان نکات لازم را روی آن یادداشت کرد سخت‌ترین کار است. تقویم‌های زیردستی با توجه به شکل و ظاهر خاص خود برای این منظور بسیار کاربردی هستند. با چاپ تقویم‌های زیردستی با این هدف و اختصاص دادن محلی برای یادداشت در آن‌ها، برند و کسب و کار خود را همیشه جلوی چشم و در دسترس مشتریان مختلف قرار خواهید داد.

ادامه مطلب
علت از کار افتادن فلش مموری چیست؟ با n دلیل آن آشنا شوید

۳. استفاده برای مدیریت جلسات

یکی از مهم‌ترین کاربردهای تقویم زیردستی، استفاده برای مدیریت جلسات است. یک جلسه مهم را تصور کنید که تمام شرکت‌کنندگان آن نیاز به فضایی برای یادداشت نکات لازم در جلسه یا توضیحی از شرح وظایف و اتفاقاتی که در جلسه می‌افتد، دارند. تقویم زیردستی در این شرایط می‌توان وسیله‌ای باشد که صورت‌جلسه را در آن یادداشت کرده و جزئیاتی که برای جلسه باید از آن مطلع باشید را از از روی آن مشاهده کنید. برندها و محصولات مختلف با چاپ تقویم زیردستی برای چنین کاربردی می‌توانند خود را به مهم‌ترین اعضای یک مجموعه معرفی کنند.

 

 

نحوه چاپ تقویم زیردستی

در اولین قدم برای چاپ این محصول مشتری باید درخواست‌های خود را مشخص کند. نوع تقویم از نظر نحوه نمایش روز و ماه یا استفاده، برند یا لوگویی که روی تقویم مشخص می‌شود، رنگ و اندازه آن از مسائلی هستند که توسط مشتری مشخص می‌شوند. بعد از تعیین این موارد چاپ تقویم آغاز می‌شود. این کار با استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های امروزی بسیار ساده است و در کمترین زمان انجام می‌شود.

 

 

هزینه چاپ تقویم زیردستی ارزان ۱۴۰۲

عوامل مختلفی در تعیین هزینه چاپ تقویم تاثیر دارند و امکان مشخص کردن یک قیمت ثابت برای چاپ این محصول وجود ندارد. نوع و کیفیت کاغذی که برای چاپ تقویم زیردستی استفاده می‌شود، مهم‌ترین مسئله در تعیین هزینه چاپ این محصول است. به علاوه اندازه و تعداد چاپ تقویم هم در قیمت آن تاثیر دارد. بعضی افراد برای داشتن ظاهر جذاب‌تر، تقویم خود را با چرم یا جلدی خاص چاپ می‌کنند که این موضوع هم در افزایش قیمت این محصول تاثیر دارد.

 

 

نتیجه‌گیری 

علاوه بر تبلیغات و برندینگ این محصول را به همراه سررسید می‌توان به عنوان وسیله‌ای کاربردی برای کسب و کار خود نیز چاپ و آماده کرد. این محصول امروزه توسط مراکز مختلفی تولید می‌شود که مجریان یکی از آن‌ها است. در مجموعه ما تمام محصولات قابل استفاده برای تبلیغات با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت تولید می‌شوند و مشتریان در صورت داشتن هرگونه سوال در زمینه خرید هدایای تبلیغاتی نظیر فلش مموری تبلیغاتی، تقویم رومیزی، کیف مدارک ، خودکار تبلیغاتی و … و نیز سایر خدمات طراحی و چاپ تنها با یک تماس می‌توانند محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

مطلب پیشنهادی: سررسید چیست ؟

 

 

سوالات متداول 

۱. تقویم زیردستی ارزان ۱۴۰۲ چیست؟

یکی از انواع تقویم‌ها است که بدون پایه یا وسیله‌ای برای اتصال به دیوار ساخته می‌شود و مانند یک کتاب یا دفتر همیشه در دسترس و قابل استفاده است و با پایین‌ترین قیمت چاپ می‌شود.

۲. مزایای استفاده از تقویم زیردستی ارزان ۱۴۰۲ چیست؟

با توجه به اینکه تقویم زیردستی برای همه افراد قابل استفاده است و حتی زنان خانه‌دار هم گاهی به آن نیاز پیدا می‌کنند، این محصول بهترین نوع از کالاهایی است که برای تبلیغات از آن‌ها استفاده می‌شود. چاپ این محصول با کاغذ ارزان امکان‌پذیر است و برای استفاده از مزایا و کاربردهای آن نیازی به صرف هزینه بالا نیست.

۳. مهم‌ترین کاربردهای تقویم زیردستی چیست؟

تقویم زیردستی را می‌توان برای یادداشت مطالب مهم و مفید، نکته‌ برداری فوری، مدیریت و تهیه صورتجلسه و بسیاری موارد مشابه دیگر مورد استفاده قرار داد.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *