تقویم رومیزی 1402

سفارش تقویم رومیزی ۱۴۰۲

چاپ و سفارش تقویم رومیزی ۱۴۰۲ برای هر برند، سازمان و یا کسب و کاری ضروری است. در واقع یکی از استراتژی ها قدرتمند بازاریابی هر برند، چاپ و خرید هدایای تبلیغاتی است. استفاده از هدیه های تبلیغاتی به نوعی باید با توجه به شرایط جامعه و یا مناسبت ها باشد. این انتخاب وابسته به نوع کسب و کار و یا برند نیز هست. به عنوان نمونه استفاده از تقویم رومیزی ها و یا انواع سررسید ها اعم از سالنامه های عمومی و یا سررسید های اختصاصی، بهترین انتخاب برای هدیه تبلیغاتی سال نو میباشند.

در این مطلب میخوایم به بررسی بیشتر تقویم رومیزی و انواع آن بپردازیم. همچنین بررسی این مورد که استفاده از تقویم ها چگونه میتواند ذهن مخاطب را درگیر کند!

تقویم رومیزی 1400

تقویم رومیزی ۱۴۰۲

تقویم های رومیزی از نوع اختصاصی میتوانند به مراتب تاثیر بیشتری روی ذهن مخاطب داشته باشند. البته این تاثیر ها نیز مستلزم رعایت فاکتورهایی است که در ادامه به بررسی هر یک میپردازیم.

این فاکتورها شامل طراحی و چاپ تقویم ها میشود.

طراحی تقویم رومیزی

یکی از مهمترین مراحلی که باید در مسیر سفارش تقویم رومیزی اداری و دیگر تقویم ها رعایت شود و دارای اهمیت بالایی است، طراحی تقویم رومیزی است. تقویم رومیزی را باید با نهایت خلاقیت و حرفه طراحی کرد. برای رسیدن به این نتیجه باید یک طراحی حرفه ای یا بهتر بگوییم یک شرکت تبلیغاتی که دارای تیم حرفه ای طراحی باشد را برگزینید.

ادامه مطلب
تاثیر بسته بندی با چاپ زیبا بر جذب مشتریان و افزایش فروش

یک شرکت تبلیغاتی که دارای تیم طراحی است میتواند به مراتب نتیجه کار را چندین برابر نسبت به کاربا یک طراح هر چند هم حرفه ای نماید. شاید به این مسئله که چرا انتخاب یک تیم طراحی نبسیت به یک شخص طراح بهتر است فکر کنید، یک شخص ممکن است هرچقدر هم که خلاق باشد، نتواند نیاز مشتری را رفع نماید، از این رو کار با یک تیم حرفه ای میتواند به مراتب بازدهی بیشتری داشته باشد، چرا که اگر یک طراح از تیم نتواند هم سو و سلیقه مشتری باشد، کار را به طراح دیگر سپرد و یا بصورت گروهی اقدام به ایده پردازی نمایند.

چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۲

یکی دیگر از فاکتورهای حائز اهمیت در رابطه با تاثیر گذاری در نتیجه تبلیغات با استفاده از تقویم، چاپ آن است. بنابراین در انتخاب یک چاپخانه معتبر و با سابقه، همچنین دارای تجهیزات و ماشین آلات بروز نهایت دقت و بررسی را داشته باشید. چاپخانه مجریان با سابقه ای بیست ساله در زمینه چاپ انواع سررسید و تقویم ها و همچنین دیگر امور تبلیغات و چاپ توانسته است طی سالهای اخیر و بصورت پیاپی، بالاترین نرخ رضایتمندی مشتری را در میان همکاران و رقبای خود کسب نماید. از این رو میتوان انتخاب مناسبی جهت چاپ انواع تبلیغات و تقویم ها باشد.

انواع تقویم رومیزی ها

تقویم ۱۴۰۰ ها نیز مانند دیگر هدایا و یا سررسید ها دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه هر یک را معرفی مینماییم؛

تقویم رومیزی اداری یا پایه دار

این نوع تقویم ها را برای اداره ها و قراردادن روی میز کارمندان و… استفاده میکنند، پایه این نوع تقویم ها دارای جنس های مختلفی است. تقویم رومیزی با پایه کاغذی، تقویم رومیزی با پایه پلاستیکی، تقویم با پایه شیشه ای رومیزی و یا تقویم هایی که دارای پایه های چوبی هستند.

ادامه مطلب
چگونه یک تقویم رومیزی میتواند یک برند را برجسته کند

تقویم زیردستی یا تقویم منشی

این نوع تقویم ها که در واقع نوعی از تقویم های رومیزی بدون پایه هستند دارای برگه های جهت یادداشت برداری روزانه هستند. این نوع تقویم ها به تقویم رومیزی منشی نیز معروف هستند.

تقویم رومیزی بایادداشت

تقویم های یادداشت دار، اصولا یکی از جذابترین نوع تقویم ها و پرطرفدارترین تقویم ها هستند، سایز و اندازه این نوع تقویم ها به گونه ای است که روی هر سطح یا میزی قابل قرارگیری هستند. از این رو میتوانند گزینه های مناسبی برای چاپ تبلیغات باشند.

 

 

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *