انواع تقویم رومیزی 1402

انواع تقویم رومیزی ۱۴۰۲ اختصاصی

چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۲ یکی از بهترین روش های بازاریابی و تبلیغات در نیمه دوم سال است. تقویم های رومیزی میتوانند به صورت کاملا اختصاصی و سفارشی سازی شده. تقویم های رومیزی اصولا دارای انواع مختلفی هستند و اغلب برای استفاده روی میز ادارات و سازمان ها و یا فروشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرند. به همین دلیل یکی از موثر ترین و در معرض دید ترین روش های تبلیغاتی است که به نوع هدیه تبلیغاتی نیز محسوب میشود.

با توجه به اینکه میتوان این تقویم ها را بصورت اختصاصی طراحی و چاپ نمود میتواند هدیه تبلیغاتی مناسبی نیز در سال جاری باشد.

شما میتوانید با توجه به اینکه بودجه اختصاصی تان چه میزان است و هدف تبلیغاتی تان چیست، اقدام به سفارش و چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی نمایید.

تقویم رومیزی

تقویم رومیزی ۱۴۰۲ اختصاصی

با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، شما میتوانید با توجه به بودجه تان یک شرکت تبلیغاتی را به عنوان طراح و تهیه سررسید انتخاب کرده و بعد از طراحی سفارشی سررسید اقدام به چاپ آنها نمایید.

تفاوت تقویم رومیزی معمولی با تقویم رومیزی اختصاصی در طراحی سفارشی آن است.

در تقویم های رومیزی سفارشی سازی شده، به گونه ای تمامی برگه های آن و حتی پایه تقویم نیز حاوی نام تجاری یک کسب و کار و همچنین تصاویر و معرفی خدمات آن کسب و کار یا برند است.

با توجه به اهمیت موضوع تبلیغات با تقویم های رومیزی شما باید در انتخاب شرکت تبلیغاتی جهت سفارش انواع تقویم ها نهایت دقت را داشته باشید.

ادامه مطلب
چاپ سررسید 1402 همچنان ادامه دارد

سفارش تقویم رومیزی

همانطور که گفیتم شما باید یک شرکت تبلیغاتی مورد اطمینان و باسابقه در این زمینه را جهت سفارش لانواع تقویم ها انتخاب نمایید. سپس با توجه به بودجه تبلیغاتی تان و اینکه چه میزان بودجه برای این کار در نظر گرفته اید اقدام به سفارش و تعیین تعداد تقویم های رومیزی نمایید.

بعد از آن امر مهمی که وجود دارد، مرحله طراحی و سفارشی سازی تقویم رومیزی است که نوع آن را نیز خودتان انتخاب نموده اید.

به همین دلیل به اینکه شرکت تبلیغاتی مورد نظر باسابقه باشد اشاره نمودیم چون حرفه ای بودن طراح ها و همچنین تحویل به موقع سفارشات در این کار بسیار حائز اهمیت است.

بعد از آن نوبه به چاپ تقویم میرسد. شما باید در کنار یک شرکت تبلیغاتی معتبر یک چاپخانه قابل اطمینان را نیز شناسایی و برای این کار برگزینید.

بهترین راه انتخاب شرکت تبلیغاتی است که خود در کنار مجموعه طراحی و تبلیغات، یک چاپخانه مستقل نیز داشته باشد.

با کمی جستجو و تحقیق در این مورد در فضای اینترنت، قطعا با نام مجریان آشنا خواهید شد! شرکت تبلیغاتی مجریان دارای تیم حرفه ای طراحی و یک تیم ایده پرداز خلاق و همچنین کارشناسان امور تبلیغاتی و فروش است. این شرکت تبلیغاتی یک چاپخانه با سابقه بیش از ۲۰ سال نیز دارد، که دارای امکانات و دستگاه های بروز در این زمینه است.

این نکته را نیز در مورد شرکت تبلیغاتی مجریان و چاپخانه مجریان خاطر نشان شویم که، این چاپخانه و مجموعه تبلیغاتی طی سالهای اخیر و متوالی موفق به کسب بالاترین نرخ رضایتمندی مشتری در بین رقبای خود شده است.

ادامه مطلب
میز کانتر نمایشگاهی چیست + انواع و کاربردها

انواع تقویم رومیزی ۱۴۰۲

تقویم رومیزی ها نیز به چند دسته اصلی تقسیم بندی میشوند، برخلاق دسته بندی سررسید ها که بر طبق قطع و سایز آنهاست، دسته بندی تقویم ها بر اساس نوع استفاده آن است.

تقویم رومیزی اداری، تقویم های پایه دار رومیزی، تقویم رومیزی یادداشت دار، تقویم های زیردستی، تقویم های با پایه های چوبی، مقوایی، شیشه ای و یا پلاستیکی و امثال آن میتوانند از مهمترین انواع تقویم ها باشند.

شما با توجه به اینکه در چه مکان هایی قرار بر استفاده آنها را دارید و همچنین اینکه نوع مخاطبان شما برای ارائه تقویم ها به عنوان هدیه تبلیغاتی سال نوچه کسانی هستند نوع تقویم رومیزی تبلیغاتی خود را تعیین مینمایید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *