تفاوت خودکار فلزی و پلاستیکی تبلیغاتی | چاپخانه مجریان

 ۵ مورد از مهمترین تفاوت های خودکار فلزی و پلاستیکی تبلیغاتی + ویژگی ها

تفاوت خود کار فلزی و خودکار پلاستیکی تبلیغاتی

تفاوت خودکار فلزی و پلاستیکی در چیست ؟ خودکار ها با یکدیگر تفاوت دارند ، تفاوت های آن ها را باید بدانیم تا بهترین و مناسب ترین خودکار را برای خود تهیه کنیم . خودکار تبلیغاتی: نیاز ما به نوشتن در شبانه ‌روز امری انکار ناپذیر است. حتی امروزه با وجود پیشرفت علم و تکنولوژی و وجود ابزارهای الکترونیکی برای یادداشت کردن، همچنان خودکار صدرنشین این مقوله است.تحقیقات نشان میدهد که قلم و خودکار بعد از کیف پول و موبایل، محبوب‌ ترین ابزار محسوب می‌شود.همچنین خودکار از رایج ترین هدیه‌ های تبلیغاتی به شمار می رود و در انواع و اقسام کالاها نیز تولید می‌شود مانند خودکار های پلاستیکی، خودکار های فلزی و …صاحبان مشاغل و شرکت‌های بزرگ نیز از این محبوبیت استفاده کرده و از خودکار به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می‌کنند .خودکار های تبلیغاتی پلاستیکی و فلزی هر دو دارای محبوبیت بالایی در میان هدایا تبلیغاتی دارند.اما برای اینکه بهترین تصمیم را برای سازمان و شرکت خود بگیرید شاید لازم باشد تفاوت خودکار فلزی و پلاستیکی را بدانید .

 

در زیر به ۵ تا از مهمترین تفاوت های خودکار تبلیغاتی فلزی و خودکار پلاستیکی اشاره شده است:

  1. اولین تفاوت آن ها در جنس آن‌ها می‌باشد. یکی از جنس فلز، استیل، آلومینیوم و یا هر نوع آلیاژ  نقره و طلا است و دیگری از جنس پلاستیک با کیفیت های گوناگون است.
  2. دومین تفاوت قیمت خودکار ها است. مسلماً خودکار تبلیغاتی فلزی از خودکار تبلیغاتی پلاستیکی گران ‌تر می‌باشد. البته این صحبت به صورت کلی میباشد و مثال نقض برای آن به تعداد فراوان وجود دارد. مثلا خودکار فلزی که از خودکار پلاستیکی ارزان باشد ولی بطور معمول خودکار های پلاستیکی ارزان تر و قیمت مناسب تر از خودکار های فلزی هستند.
  3. سومین نکته کیفیت خودکار هاست. کیفیت بدنه خودکار فلزی و ساختار کلی آن بهتر از خودکار پلاستیکی است و میتوان گفت خودکار فلزی در رتبه بالاتری قرار دارد.
  4. وزن این دو نوع خودکار نیز با هم متفاوت است. خودکار فلزی وزن سنگین تری نسبت به خودکار پلاستیکی دارد.
  5. پنجمین تفاوت خودکار فلزی و پلاستیکی نوع چاپی آن ها است . (چاپ خودکار تبلیغاتی) که بر روی خودکار فلزی و پلاستیکی زده می‌شود با هم متفاوت است.در چاپ روی خودکار پلاستیکی از روش چاپ تامپو استفاده می‌شود اما خودکار های فلزی با چاپ لیزری، مزین می‌شوند.مسلماً ماندگاری چاپ لیزری بیشتر از تامپو است و چاپ لوگو به روش لیزری ماندگاری بیشتری دارد.البته غیر از روش‌های چاپ لیزری و تامپو، روش سیلک و یو وی نیز وجود دارد که میتوان گفت چاپ تامپو و سیلک کیفیت پایینی دارند و ماندگار نیستند اما کیفیت و هزینه چاپ لیزری به مراتب بهتر از سایر روش‌ها است.چاپ یو وی هم ماندگاری بالایی دارد اما مقرون به صرفه نیست و قیمت بالایی دارد .

 

مهمترین ویژگی خودکار تبلیغاتی فلزی

خودکار فلزی با توجه به بدنه ی فلزی و قابلیت تعویض مغزی خودکار این محصول را میتوان بارهای بارها استفاده نمود.اگر جوهر خودکار تمام شود میتوان مغزی خودکار را جایگزین آن نمود .پس خودکار های فلزی را میتوان گفت مرگ ندارد.در نتیجه پیام تبلیغاتی شما که حاوی چاپ و یا لیزر نام برند و اطلاعات شرکت شماست  برای مدت ها و شاید سالیان سال در معرض دید افراد قرار میگیرد.پس بهتر است که خودکار تبلیغاتی فلزی با کیفیت بالا خریداری نمایید ، تا در هزینه های شما صرفه جویی شود .

ادامه مطلب
آفتابگیر تبلیغاتی چیست ؟ انواع و مزایای آفتابگیر ماشین

 

ویژگی های خودکار تبلیغاتی خوب 

توجه داشته باشید که برای نوشتن مطالب، خودکار های تبلیغاتی با سطح مقطع سه‌ گوش از خودکار تبلیغاتی با سطح مقطع دایره ‌ای مناسب تر هستند.خودکار های تبلیغاتی باید دارای پوششی نرم لاستیکی باشند تا در هنگام نوشتن انگشتان دست اذیت نشود.کیفیت جوهر خودکار های تبلیغاتی نقش بسزایی در روان نویسی آن دارد.بنابراین در خودکار های تبلیغاتی لازم است که از جوهر های باکیفیت استفاده شود تا ماندگاری و طول عمر خودکار بیشتر بشود.همواره به این نکته توجه داشته باشید که بدنه خودکار باید جنس مرغوبی داشته باشد و مقاوم باشد و خیلی زود خراب نشود.ماندگاری بالای یک خودکار تبلیغاتی یعنی ماندگاری برند شما در ذهن مشتریان.علاوه بر موارد بالا، زیبایی ظاهری خودکار را نیز در نظر بگیرید.خودکاری که زیبایی و جذابیت ظاهری برای مخاطبان نداشته باشد باعث جلب توجه نخواهد شد. و حتی ممکن است تبلیغات شما بر روی این خودکار اصلا به چشم مخاطب هم نیاید.

پس همواره این نکته را مدنظر داشته باشید که زیبایی و جذابیت یک فاکتور بسیار حائز اهمیت برای یک هدیه تبلیغاتی محسوب می شود.یکی دیگر از تفاوت خودکار پلاستیکی با فلزی خوش دست بودن خودکار است .شرط تاثیرگذار بودن یک خودکار تبلیغاتی استفاده از آن است .پس خود کاری که قابل استفاده نباشد یا استفاده از آن سخت باشد تاثیر گذاری لازم در تبلیغات شما را نخواهد داشت.

 

خودکار های تبلیغاتی فلزی

خودکار های تبلیغاتی فلزی زیبا و پر کاربرد هستند و یک هدیه تبلیغاتی خوب برای معرفی برند شما به بازار محسوب می شوند.امروزه هر فردی در کیف خود برای یادداشت، معمولا یک خودکار فلزی تبلیغاتی به همراه دارد و از آن برای مصارف مختلف روزانه مانند پر کردن مدارک و رسید ها در بانک ها و … استفاده می کند.مزیت این خودکار ها این است که هر موقع فرد این خودکار فلزی تبلیغاتی که برند شما بر روی آن درج شده را از کیف خود بیرون می آورد، نام برند شما در ذهنش تداعی می شود.وقتی که شما خودکار های تبلیغاتی فلزی با کیفیت و ارزنده به مشتریان خود عرضه می کنید، در واقع با روشی کاملا هوشمندانه از آن ها نیز قدردانی می کنید.منظور از روش هوشمندانه این است که به واسطه اهدای این هدیه تبلیغاتی کاربردی هم از مشتریان خود تشکر می کنید و هم تا زمانی که از این خودکار های تبلیغاتی فلزی و باکیفیت که اسم و لوگوی کمپانی خویش را بر روی آنان قرار داده اید، استفاده می کنند نام تجاری شما در ذهن شان ماندگار می شود.البته توصیه میشود تا حد ممکن سعی کنید خودکار های تبلیغاتی فلزی شما ضمن زیبایی و شکیل بودن، از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد تا زمان بیشتری مشتریان شما این خودکار های تبلیغاتی را با خود حمل کنند و در معرض دید شان قرار گیرد.

ادامه مطلب
چاپ چیست و انواع روش های چاپ به چه صورتی انجام می شود؟

این نوع از خودکار ها از نظر جنس بدنه از نوع بدنه آلومینیومی یا استیل هستند و از جمله هدایای تبلیغاتی پرکاربرد و بادوام محسوب می شوند.خودکار های فلزی تبلیغاتی در دو مدل خودکار فشاری و خودکار کمر پیچ عرضه می شوند، نوع طراحی لوگو بر روی خودکار های تبلیغاتی فلزی لیزر است که روی قسمت فلزی آن حکاکی می شود.

 

خودکار تبلیغاتی پلاستیکی

خودکار های تبلیغاتی پلاستیکی به دلیل مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی، همیشه انتخاب اول شرکت ها و موسسات برای حضور در نمایشگاه ها هستند. و این هم تفاوت خودکار فلزی و پلاستیکی است .خودکار های تبلیغاتی پلاستیکی یکی از ارزان ترین هدایای تبلیغاتی هستند که هر روز در زندگی روزمره  افراد و کسب و کارشان قابل استفاده می باشند.این خودکار ها برای کسب و کارهایی که بودجه کمی بابت اهدای هدایای تبلیغاتی خود در نظر دارند، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.این شرکت ها می توانند با صرف هزینه ای کم، خودکار تبلیغاتی پلاستیکی موردنظر خود را با تیراژ بالا سفارش دهند و تبلیغات خود را با هزینه کم انجام دهند.مشتریان میتوانند اسم کمپانی و یا این که لوگوی خویش را برفراز مداد به ارتفاع یک یا این که دو سانتی متر بر روی خودکار های تبلیغاتی پلاستیکی و ارزان قیمت خود چاپ نمایند .جالب است بدانید که هر ساله تقاضا برای خودکار های تبلیغاتی پلاستیکی بالا است و این بدان معناست که این خودکار ها همیشه جزو هدایای تبلیغاتی ارزان محبوب به شمار می آیند.

 

چرا خودکار جز بهترین هدیه تبلیغاتی است ؟

میتوان گفت تفاوت خودکار فلزی و پلاستیکی یا خودکار های دیگر مهم نیست و هر نوع خودکار بازدهی خوبی دارد و همه افراد برای نوشتن اطلاعات مفید روزانه خود از آن استفاده میکنند.به طور مثال، یک حسابدار در محل کارش می تواند اطلاعات مهم حسابداری یا برنامه روزانه خود را با خودکار تبلیغاتی شما یادداشت کند و برند حک شده بر روی خودکار تبلیغاتی در ذهن افراد خواهد ماند.تنوع زیاد خودکار های تبلیغاتی، مخاطبان زیادی را به سمت خود می کشد.این خودکار ها از جمله وسایلی است که در کنفرانس ها و همایش ها همیشه مکمل هدایای دیگر بوده که به مخاطبان آن همایش اهدا می کنند. در این همایش ها هنگام سخنرانی در رابطه با یک موضوع، اولین واکنش شنونده ها یادداشت کردن نکات مهم توسط یک خودکار است و می توان ادعا کرد که یکی از لوازم ضروری در همایش ها استفاده از خودکار می باشد.

امروزه برای یادداشت کردن و نت برداری از وسایلی مانند تبلت، لپ تاپ و یا ویس رکورد و یا گوشی موبایل نیز بهره می برند.کاربرد مشترک در همه این ابزارها، نوشتن و ضبط کردن است.اما هنوز هم با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی افراد برای یادداشت کردن از خودکار استفاده میکنند .پس اهدای خودکار های تبلیغاتی به مخاطبان می تواند یک روش تاثیرگذار برای تبلیغ برند یا نام تجاری یک شرکت باشد  .

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۳]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *