ساعت تبلیغاتی

تبلیغات دائمی با چاپ ساعت دیواری تبلیغاتی

کسب و کارهای زیادی در فضای فیزیکی و در دنیای اینترنت درحال گسترش هستند، از این رو باید برای پیشی گرفتن از رقبا در بازار فیزیکی و همچنین بازار اینترنتی، به دنبال تبلیغات همیشگی و پربازده باشیم. روش ها و استراتژی های تبلیغاتی و بازاریابی زیادی وجود دارند، چاپ تبلیغات مانند بیلبرد های تبلیغاتی، چاپ کارت ویزیت و… از جمله تبلیغاتی هستند که بازدهی تضمین شده ای ندارند. برند های بزرگ در دنیا از روش های تبلیغاتی هوشمندانه ای به نام هدایای تبلیغاتی استفاده میکنند، استراتژی که هرگز کهنه نخواهد شد و میتواند تاثیرات شگفت آوری را برای تبلیغات یک برند و یا یک کسب و کار در قالب سازمان و شرکت و یا حتی کسب و کارهای بازاری را به ارمغان آورد.

هدیه های تبلیغاتی بسیاری وجود دارند که میتوان از آنها جهت تبلیغات استفاده کرد، هدایای تبلیغاتی مدیریتی، هدایای تبلیغاتی الکترونیکی، فلش و پاوربانک تبلیغاتی، آفتابگیر تبلیغاتی، انواع خودکار تبلیغاتی، انواع ساک دستی و یا جعبه ابزار های تبلیغاتی و….

یکی از هدایای تبلیغاتی که میتواند بطور مداوم برای برند و کسب و کار شما جذب مخاطب و برندسازی داشته باشد ساعت تبلیغاتی است. ساعت های تبلیغاتی نیز دارای انواع هستند، ساعت مچی تبلیغاتی، ساعت رومیزی و ساعت چوبی تبلیغاتی و ساعت دیواری تبلیغاتی. در این مقاله قصد داریم به ساعت دیواری تبلیغاتی بپردازیم.

ساعت دیواری

کاربرد ساعت دیواری تبلیغاتی

ساعت های دیواری تبلیغاتی میتوانند همانند یک بیلبرد تبلیغاتی که هر فرد مجبور به تماشای لحظه ای آن است باشد. تصور این را داشته باشید که شما ساعت دیواری تبلیغاتی با نام و برند خود را به یک شرکت، یا شخص و یا یک اداره ای که تردد مشتری در آن زیاد است به عنوان هدیه ارائه داده اید، برای برند و نام کسب و کارشما چه اتفاقی میافتد؟

ادامه مطلب
10 نکته موثر تایپوگرافی برای تقویت طراحی چاپ شما

ساعت به دلیل اینکه زمان و لحظه ی ارزشمندترین دارایی هر فرد را نمایش میدهد، ابزاری است که هر فرد به طور شبانه روز در هر لحظه و زمان به آن نگاه می اندازد. حال اگر روی ساعت تبلیغاتی یک لوگو چاپ شده باشد، اتفاق بسیار شگفت انگیزی برای آن برند خواهد افتاد. اینکه با هر بار دیدن ساعت نام شما نیز در ذهن فرد هک شده و شما در ذهن ها و نگاه های صد ها و یا هزاران نفر ثبت خواهید شد.

این یعنی برند شدن! یعنی پیشی گرفتن از بازاریان و رقبا …

ساعت دیواری

سفارش ساعت دیواری تبلیغاتی

شما میتوانید از شرکت های تبلیغاتی که میشناسید و یا در گوگل جستجو کرده اید سفارش ساعت دیواری تبلیغاتی خود را به ثبت برسانید. اما سوال اینجاست که آیا میتوان به همه شرکت تبلیغاتی ها اعتماد کرد؟ آیا میتوان بعد از ثبت سفارش در مسیر تبلیغات پربازده گام برداشت؟

همه این موارد به نکاتی بستگی دارد که قبل از خرید هدیه تبلیغاتی و یا چاپ هدایای تبلیغاتی باید به آن توجه داشته باشید. ابتدا باید درمورد آژانس تبلیغاتی مورد نظر تحقیقات لازم را به عمل آورید، سپس به دنبال چاپخانه ای باسابقه و با امکانات بروز بگردید. بعد از اینها میتوانید خیال خود را از بابت دریافت هدایای تبلیغاتی باکیفیت راحت کنید. اما بهترین راه چیست؟ بهترین راهی که پیش پای شما وجود دارد، این است که شرکت تبلیغاتی را انتخاب کنید که خود دارای چاپخانه مستقل باشد. از این رو شما هم در صرفه جویی در زمان پیگیری ها و همچنین در کیفیت هدایای تبلیغاتی به قطعیت خواهید رسید.

ادامه مطلب
طراحی بسته بندی چیست ؟

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *