تاثیر طراحی بسته بندی حرفه ای | چاپخانه مجریان

تاثیر طراحی بسته بندی حرفه ای در فروش

تاثیر طراحی بسته بندی حرفه ای در فروش چگونه است ؟ 

تاثیر طراحی بسته بندی حرفه ای در فروش محصول یکی از سوالات متداولی است که ذهن بسیاری از برند ها و صاحبان کسب و کار و همچنین تولید کننده ها را درگیر خود کرده است.

طبق نظر کارشناسان فروش و بازاریابی، یکی از قدرتمند ترین ابزارهای بازاریابی، علاوه بر تبلیغات و روش های بازاریابی تبلیغاتی، داشتن یک بسته بندی حرفه ای و خوب است.

در ادامه همین مطلب به شرح بیشتر این مهم خواهیم پرداخت.

بسیاری از مدیران و صاحبان برند هنوز به معجزه شگفت انگیز تبلیغات و بازایابی دائمی پی نبرده اند. کلمه دائمی بدین معنا نیست که یک روش تبلیغاتی را بطور مداوم تکرار نمایید.

بلکه منظور، استفاده از روش ها و استراتژی بازاریابی است، خوب از این این نظر که بازدهی و ماندگاری بالایی داشته باشد، نه صرفا فقط یک معرفی!

یکی از روش های تبلیغاتی دائمی و موثر استفاده از هدایای تبلیغاتی است، هدیه های تبلیغاتی در انواع مختلفی به تولید میرسند، که در این میان میتوان به برخی از انواع آن ها اشاره کرد.

 

 

 

افزایش فروش با هدایای تبلیغاتی

همانطور که گفتیم، هدایای تبلیغاتی میتوانند روش های بازاریابی مناسبی برای افزایش فروش و شناخته شدن بیشتر یک محصول، برند یا کسب و کار باشند.

این موضوع میتواند کمی ساده تر بیان شود، به این صورت که شما بارارئه یک هدیه تبلیغاتی حاوی نام و برند خود، آغازگر یک تبلیغات دائمی میشوید.

ادامه مطلب
بازاریابی موثر با چاپ تبلیغات روی ساعت دیواری تبلیغاتی

هدیه های تبلیغاتی میتوانند در انواع مختلفی به تولید برسند، مانند انواع هدیه های تبلیغاتی الکترونیکی، انواع ست های مدیریتی، هدیه های تبلیغاتی مثل لیوان ها و ماگ های تبلیغاتی، انواع آفتابگیر ها، سالنامه ،انواع سررسید ها و یادداشت های تبلیغاتی، خودکارها و…

یکی از مباحثی که باید مفصل به آن پرداخته شود، بحث استفاده از سررسید ها به عنوان هدیه های تبلیغاتی است.

 

 

 

چاپ سررسید ۱۴۰۲

یکی از ویژه ترین هدیه های تبلیغاتی استفاده از انواع سررسید ها است. درحال حاضر کسب و کارها برای چاپ سررسید ۱۴۰۲ برنامه ریزی میکنند.

این درحالی است که تا زمان آغاز چاپ انواع سالنامه ها، حدود سه ماه باقی مانده است.

اما این موضوع آنقدر حائز اهمیت است که نمیتوان از آن چشم پوشی کرد و باید ماه ها پیش از آغاز زمان چاپ آنها برای آنها برنامه ریزی کرد.

در ماه های ابتدای نیمه دوم هر سال طراحی، تولید و چاپ انواع سررسید ها آغاز میشود، کسب و کارها و برند های مختلف، سازمان ها و شرکت ها و همچنین تولید کنندگان و…

اقدام به سفارش انواع سررسیدها و تقویم ها جهت چاپ تبلیغات و استفاده به عنوان هدیه تبلیغاتی مینمایند.

 

 

 

تاثیر طراحی بسته بندی حرفه ای و خلاقانه

بهتر است کمی نیز در مورد مبحث اصلی یعنی تاثیر طراحی بسته بندی محصول حرفه ای در فروش صحبت نماییم؛

چرا که بهترین و ساده ترین گام برای بازاریابی و تبلیغات موثر برای فروش یک محصول یا ارائه خدمات؛ بسته بندی منحصر بفرد و خلاقانه است.

ادامه مطلب
طراحی بسته بندی و جعبه خلاقانه

طراحی بسته بندی، یکی از بهترین و کارآمدترین روش های تبلیغاتی برای یک برند است.

هرچقدر بسته بندی خلاقانه تر و حرفه ای تر باشد، بیشتر میتواند مورد توجه مخاطب قرار گیرد، آن هم در یک نگاه!

پس قطعا میتواند یکی از موثر ترین روش ها برای بازاریابی باشد.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *