بهترین چاپخانه سررسید تبلیغاتی

بهترین چاپخانه سررسید تبلیغاتی

با سلام و وقت بخیر به شما کاربران عزیز، ما امروز آمده ایم که به شما بهترین چاپخانه سررسید تبلیغاتی و انواع آنها را توضیح دهیم و امیدواریم از این مطالب لذت کافی را ببرید. به دفترچه ها و دفتر هایی که در درون آنها اطلاعاتی مانند روز های سال ، ایام تعطیل و تصاویر مرتبط آنها قرار دارند، سالنامه یا سررسید می نامند، سررسید ها یا سالنامه ها برای یادداشت های روزانه نیز استفاده می شوند. از سررسید ها برای چاپ تبلیغات روی آنها و درون ها نیز استفاده می کنند و می توانند آنها را به عنوان هدایای تبلیغاتی به دیگران بدهند و قیمت هدایای تبلیغاتی نیز نسبت به تبلیغات درون تلویزیون و رادیو بسیار ناچیز است.

انواع سررسید

سررسید انواع مختلفی دارد تا همگان بتوانند از این کالا کاربردی استفاده کنند، تفاوت آنها در ظاهر و اندازهایشان است که در درون چاپخانه های سررسید تبلیغاتی به تولید آنها می پردازند، در ادامه هر یک از انواع سررسید به شما کاربران توضیح می دهیم.

سررسید وزیری

یکی از معروف ترین و کاربردی ترین نوع سررسید، سررسید وزیری نام دارد، یک سالنامه با اندازه بسیار مناسب که به نویسنده یک فضای خوبی را میدهد تا نکات روزانه خود را بنویسد.

سررسید رقعی

یک نوع سررسیدی که در طول روز زیاد با آنها سروکار داریم سررسید رقعی می باشد، ابعاد این سررسید در ابعاد ۱۴×۲۱ است که به عنوان خوش دست ترین سررسید نیز از آن یاد می شود.

سررسید رحلی

نوعی از سررسید که وقتی آن را با بقیه سررسید ها مقایسه می کنیم از اندازه بزرگ تری بهره مند می باشد و کسانی که به دنبال یک سررسید بزرگ هستند ما به انها این نوع را پیشنهاد می کنیم.

سررسید خشتی

یک نوع از سررسید که به شکل مربعی تولید می شود که از نظر ابعاد شباهت زیادی با کتاب های داستان دارد.

سررسید جیبی

از کوچک ترین نوع سررسید میتوان به سررسید جیبی اشاره کرد که در ابعاد ۱۰×۱۴/۵ تولید می شود.

سررسید پالتویی

سررسید پالتویی یکی از ارزانترین سررسید های داخل بازار می باشد که در ابعاد ۱۱×۱۷/۵ تا ۱۲×۲۲/۵ تولید می شود و فروش نسبتا خوبی نیز دارد.

سررسید اروپایی

یکی از خوش دست ترین سررسید ها سررسید اروپایی می باشد که در ابعاد ۱۰×۱۴ و ۱۲×۲۱ به فروش می رسد.

انواع جلد سررسید

برای تولید سررسید انتخاب جلد بسیار مهم می باشد، هر سررسید و یا کتابی نیاز به جلد های مختلفی دارند که به زیبا و ماندگاری آنها کمک زیادی می کند و ما در ادامه به انواع جلد سررسید تبلیغاتی می پردازیم. انتخاب بهترین چاپخانه سررسید تبلیغاتی نیز در امر چاپ و تولید جلد سررسید تبلیغاتی موثر است. پس در این انتخاب و گزین بررسی های لازم را انجام دهید.

جلد برجسته

یک نوع روش جلد نوین که طرح های روی جلد به صورت برجسته می باشد و بیشتر از طرح های ایرانی و اصیل استفاده می کنند.

جلد چرمی

برای جلد چرمی از دو نوع چرم استفاده می کنند، جلد چرمی طبیعی و جلو چرمی مصنوعی که جلد چرمی طبیعی که قیمت بالاتری نسبت به جلد چرمی مصنوعی دارد.

جلد سلفونی

یکی از زیبا ترین نوع جلد سررسید جلد سلفونی می باشد که در آن از کاغذ گلاسه استفاده می کنند و قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.

جلد گالینگور

یک نوع جلد بسیار زیبا که برای سررسید های ویژه طراحی می شوند و برای تهیه این گونه سررسید در چاپخانه های سررسید تبلیغاتی از کاغذ، پلاستیک و رنگ استفاده می کنند.

نحوه چاپ سررسید

امروزه چاپ سررسید به این گونه است که در چاپخانه های سررسید تبلیغاتی در مرحله اول به حک کردن و ثبت لوگو مورد نظر میپردازند و بعد از نوبت به تولید صفحات سررسید می رسد و در مرحله بعد کاغذهای گلاسه را در ابتدا و آخر سررسید قرار می دهند که ب طول عمر سررسید کمک شایانی می کند و در آخرین مرحله نیز صحافی سررسید را انجام میدهند و بعد از آن نوبت به فروش آنها میرسد که خریداران، آن ها را از چاپخانه های سررسید تبلیغاتی میگیرند و به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند و یا آنها را به فروش میرسانند.

معرفی بهترین چاپخانه سررسید تبلیغاتی

چاپخانه های زیادی در درون کشور و شهر های مختلف ایران مانند چاپخانه تهران وجود دارند که دست به تولید سررسید های تبلیغاتی می زنند .

چاپخانه های سررسید تبلیغاتی باید بتوانند هرگونه مشتری را راضی نگه دارند تا جز بهترین ها در این حرفه قرار بگیرند، یکی از بهترین چاپخانه های سررسید تبلیغاتی در کشور چاپخانه مجریان می باشد، این چاپخانه با انواع و اقسام دستگاهی که دارد این قابلیت را به مشتری می دهد تا هرگونه سررسیدی را برای تولید انتخاب کند.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
ادامه مطلب
معرفی آفتابگیر تبلیغاتی ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *