بهترین چاپخانه بسته بندی محصول

بهترین چاپخانه بسته بندی محصول

یکی از رکن های مهم در صنعت تولید، بسته بندی محصولات می باشد و همه ی تولید کنندگان و کسب و کارها در جست و جوی بهترین چاپخانه بسته بندی محصول هستند. بسته بندی محصولات در آخرین مرحله تولید اجرا می شود و نقش بسیار کلیدی ای در بازاریابی و تبلیغات و فروش محصولات دارد چون مشتریان در نگاه اول با بسته بندی و اطلاعات درج شده روی این بسته بندی ها مواجه می شوند و اگر در نگاه اول جذب شوند نسبت به خرید آن اقدام می نمایند. بهترین چاپخانه بسته بندی محصولات در سراسر کشور می دانند که بسته بندی و فروش ارتباط مستقیم با یکدیگر دارند و زمان قابل توجهی را برای طراحی و چاپ آن صرف می کنند.

بسته بندی

بسته بندی هویت نام تجاری محسوب می شود مانند مک دونالد که دارای برند ام لاتین با رنگ های زرد و قرمز می باشد و کسی نیست که این را نداند، در واقع این همان اثری است که بسته بندی در ذهن افراد ایجاد می کند. هر صنعتی اعم از غذایی و لباس و فناوری و… نیاز دارند بسته بندی هوشمندانه و مخصوص به خود را داشته باشند و از این جهت با هم رقابت می کنند و هر کدام در پی یافتن بهترین چاپخانه بسته بندی محصول است تا این کار بهتر انجام شود. علاوه بر جنبه ی تبلیغاتی، بسته بندی ها برای حفاظت از محصول در جعبه نیز نقش اساسی دارند. در نتیجه طراحی بسته بندی ضروری می باشد.

 وظایف مهم بسته بندی

بسته بندی محصولات وظیفه های مهمی دارد که به اختصار به توضیح درباره ی آن می پردازیم:

حفاظت از محصول: در تمامی مراحل تولید اعم ازفرآیند تولید تا انبارداری، جا به جایی، قرار دادن در قفسه های فروشگاه ها، خرید توسط مصرف کننده و حمل توسط مصرف کننده تا مقصد مورد نظر، نیاز به وسیله ای دارند تا از کالا در برابر عوامل مختلف محافظت نمایند و کار بسته بندی همین است. بهترین چاپخانه بسته بندی محصولات سعی می کند تا با استفاده از ایده و خلاقیت بسته بندی ای تولید کند که کاربردی بوده و مانع خرابی و فاسد شدن محصول شود و استفاده از آن را راحت تر کند. اگر به بسته بندی خرما دقت کنید طوری طراحی بسته بندی را انجام داده اند تا بعد از خوردن خرما، هسته را در محفظه بگذارید.

ادامه مطلب
چاپ روی ماسک فیلتردار

اطلاعات محصول: لازم است هنگام طراحی بسته بندی اطلاعاتی در باره محصول برای آگاهی خریدار بر روی آن درج شود مانند: تاریخ تولید و انقضا، استانداردها، طراحی لیبل محصول، نحوه ی استفاده از محصول، مواد تشکیل دهنده و قیمت. مصرف کننده با مطالعه این موارد تصیمی می گیرد نسبت به خرید اقدام نماید یا خیر.

بازاریابی: بازاریابی و تبلیغات هزینه بر است و یکی از موثر ترین راه ها برای تبلیغ محصول طراحی بسته بندی به صورت خلاقانه است. بهترین چاپخانه بسته بندی محصول این را می دانند که هر چه محصول دارای بسته بندی بهتری باشد، نسبت به انبوه محصولات دیگر بهتر می تواند توجه مخاطب را به خود جلب نماید و تمایل آنان را به خرید افزیش می دهد.

متریال های مورد استفاده در بسته بندی

بهترین چاپخانه بسته بندی محصولات از متریال های متعددی استفاده می نماید تا بسته بندی را با توجه به نوع محصول انجام دهد. متریال های مورد استفاده استفاده شامل این موارد هستند: شیشه، چوب، پلاستیک، فلز، مقوا که پلاستیک بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. هدف اساسی و مهم حفظ محتویات بسته در برابر خرابی و شکستگی و… است به طوری که مانع از نفوذ رطوبت نیز شود.

کاغذ و مقوا

یکی از متریال های ارزان قیمت کاغذ می باشد که شکل خود را حفظ کرده و به راحتی می توان به آن شکل داد. کاغذ هایی که توسط شرکت تبلیغاتی ها استفاده می شود از الیاف سلولز چوب خرد شده است اما از پنبه و کنف و سیزال و کاه نیز تولید می شوند و همگی قابلیت بازیافت دارند. کسانی که به محیط زیست اهمیت می دهند می توانند این گزینه را برای طراحی بسته بندی خود استفاده نمایند.

شیشه

شیشه یکی از متریال های محبوب بشمار می رود چون قابل استریل شدن است و از نفوذ هوا و رطوبت جلوگیری می کند، در برابر فشار مقام بوده و شکل پذیری دارد و شفاف است و قابل بازیافت می باشد. در کنار این مزایا معایبی نیز دارد مانند خطر شکسته شدن و از بین رفتن شفافیت آن در مقابل نور.

ادامه مطلب
سررسید اروپایی 1402 چیست و چه کاربردی دارد؟

فلز

بهترین چاپخانه بسته بندی محصول از فلزات حلبی و آلومینیومی استفاده می کنند تا مواد غذایی و آشامیدنی را بسته بندی کنند. فلزات قابلیت بازیافت دارند.در برابر دما و خوردگی مقاومت دارند و می توان آن ها را استریل نمود و بادوام و سفت و سخت می باشند. از محدودیت های این بسته بندی سنگین بودن و شکل پذیری آن است.

 پلاستیک

از رایج ترین مواد مورد استفاده در بسته بندی می باشد و قابل بازیافت نمی باشد.  به راحتی شکل پذیر می شوند ولی در برابر ضربه مقاومت دارند و منعطف و مستحکم هستند.

تولید بسته بندی محصولات

طراحی لیبل محصول و بسته بندی از گام های مهم و ضروری برای یک کالا محسوب می شود. بسته بندی وظیفه ی محافظت از محصول و شناساندن نام تجاری کسب و کار به مصرف کننده را به عهده دارد. بسته بندی مراحل مختلفی دارد مانند طراحی، ارزیابی و در نهایت تولید جعبه ها به طوری که مطابق با سلیقه مشتری باشد و از محصول محافظت نماید. کسب و کارهای زیادی به دنبال بهترین چاپخانه بسته بندی محصول هستند چون می دانند تنها کیفیت کافی نیست چون اگر محصول از لحاظ ظاهری و بسته بندی نتواند توجه افراد را به خود جلب نماید محصول آنان به فروش نمی رود، از همین رو به دنبال بهترین چاپخانه هستند.

شرکت مجریان به عنوان یکی از بهترین چاپخانه بسته بندی محصول در سراسر ایران به شمار می رود که ازبسیاری از کارخانه ها و تولید کنندگان سفارش گرفته و با دارا بودن تیم با سابقه و حرفه ای و مجرب در تلاش است تا بهترین بسته بندی ها را با کیفیت بالا تولید نماید. در صورت تمایل به سفارش با همکاران ما تماس بگیرید.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *