بهترین تولید کننده سررسید در تهران

بهترین تولید کننده سررسید در تهران

برای همکاری با بهترین تولید کننده سررسید در تهران باید ابتدا کمی در فضای وب جستجو و تحقیق کرده و با بررسی سوابق و نمونه های کاری آن شرکت میتوانید برای همکاری اقدام نمایید. نکته قابل توجه تری که در این میان وجود دارد، انتخاب چاپخانه برای چاپ سررسید نیز هست. با توجه به اینکه کیفیت چاپ و صحافی سررسید ها در تبلیغات و نتایج آن تاثیر مستقیم دارد، بهتر است یک چاپخانه مورد اعتماد را نیز برای همکاری انتخاب نمایید.

البته باید بگوییم که شرکت تبلیغاتی مجریان سالهاست که به عنوان بهترین تولید کننده سررسید در تهران شناخته شده و با داشتن یک چاپخانه مستقل در کنار خود توانسته است تا کنون با برند ها و کسب و کارهای زیادی همکاری نماید.

انتخاب بهترین تولید کننده سررسید در تهران

برای انتخاب بهترین تولید کننده سررسید در تهران باید کمی بررسی هایتان را جدی تر بگیرید، برای داشتن یک نتیجه مثبت و موثر از تبلیغات با هدیه های تبلیغاتی بهتر است با شرکت تبلیغاتی که خود دارای یک چاپخانه مستقل نیز باشد و بدون هیچگونه واسطه ای اقدام به چاپ انواع سررسید ۱۴۰۲، تقویم ها، هدایای تبلیغاتی و تمامی روش های بازاریابی دیگر نماید.

چاپ سررسید ۱۴۰۲

برای سفارش و چاپ سررسید ۱۴۰۲ در شهرستان ها و یا تهران میتوانید با شرکت تبلیغاتی مجریان که دارای بیش از دو دهه سابقه در زمینه تبلیغات و چاپ است همکاری نمایید. این شرکت تبلیغاتی خود تولید کننده انواع هدیه های تبلیغاتی بوده و توانسته است طی سالهای پیاپی بالاترین نرخ رضایتمندی مشتریان را در میان رقبای خود کسب نماید.

ادامه مطلب
تحولات و فرصت های کسب و کار در صنعت چاپ + معرفی چاپ آنلاین

معمولا چاپ سررسید ها به دو صورت دیجیتال و یا چاپ افست صورت میگیرد، چاپ دیجیتال برای تیراژ های کمتر از ۱۰۰۰ عدد و برای چاپ بالای ۱۰۰۰ عدد از چاپ افست استفاده میشود.

معمولا حک و چاپ لوگو روی سررسید به صورت چاپ روی پلاک استیل جلد سررسید است، در صورت عدم وجود این نوع پلاک ها بر روی جلد انواع سررسید ها، این چاپ و حک بصورت داغی یا لیزر روی جلد سررسید ها صورت میگیرد.

اگر سررسیدی که انتخاب کرده اید از نوع سفارشی باشد، یعنی دارای لت های سفارشی نیز باشد، چاپ این نوع لت ها نیز پس از انجام در ابتدای صفحات نواع سالنامه ها صحافی میشوند.

مراحل سفارش و چاپ سررسید

اگر قصد تبلیغات با استفاده از هدیه های تبلیغاتی بخصوص سررسید را دارید، ابتدا وارد وبسایت www.mojrian.net شده و از منوی سررسید انواع سررسید های موجود در شرکت را مشاهده و بررسی نمایید. همچنین اینکه میتوانید از طریق پل های ارتباطی با کارشناسان فروش این شرکت نیز تماس گرفته و اطلاعات لازم در این زمینه را نیز کسب نمایید.

از مهمترین مراحل سفارش یک سررسید ابتدا تعیین بودجه و سپس انتخاب نوع سررسید چه از نظر چنس و چه از نظر قطع و اندازه است، سپس میتوان با توجه به این موارد تیراژ برای چاپ را نیز انتخاب و برای سفارش سررسید مورد نظر اقدام کرد.

وقتی با یک شرکت تبلیغاتی که خود دارای چاپخانه مستقل باشد نیز همکاری نمایید، دیگر دغدغه کارهای چاپ و هماهنگی های از این قبیل را نخواهید داشت.

ادامه مطلب
تاریخچه ی چاپ و بسته بندی

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *