پاوربانک تبلیغاتی

برای هدیه تبلیغاتی چه پاوربانکی را خریداری کنیم

پاوربانک یک دستگاه نگهداری ذخیره انرژی است که باتری را در دستگاه تلفن همراه شما شارژ می کند. البته پاوربانک تبلیغاتی نیز نوعی از پاوربانک ها می باشند که شما می توانید در ادامه اطلاعات کامل تری از این محصول به دست آورید.

این روزها با توجه به فراوانی استفاده از تلفن همراه و تکنولوژی، استفاده از پاوربانک هم زیاد شده است، هر کسی میتواند از پاوربانک تبلیغاتی استفاده کند، ما هر روز از تلفن همراه خود در عکس های سلفی، ایمیل، رسانه های اجتماعی، موسیقی و پخش ویدئو، بازی، ناوبری و موارد دیگر استفاده می کنیم. از آنجا که ما اغلب در حال حرکت هستیم و نمی توانیم به یک پریز برق وصل شویم پاوربانک برای اتصال به سیستم ضروری است.

نکته ای که در پاوربانک ها مهم است اول ظرفیت باتری داخلی آن است که مدت شارژ شدن دستگاه نیز با توجه به ظرفیت پاور بانک تغییر میکند البته این بدین معنا نیست که پاوربانک هایی که دیر شارژ میشوند ظرفیت بالایی دارند بلکه تکنولوژی هایی که در ساخت آن استفاده شده است نیز در آن دخیل است.

نکته دیگری که در خرید پاوربانک تبلیغاتی باید به آن توجه شود وزن و ابعاد آن است پاوربانک ها امروزه در اکثر اوقات در خارج از منزل و مکان هایی که دسترسی به برق نداریم همراه ما است پاوربانک هایی که وزن زیاد و ابعاد بزرگی دارند کمی دست و پا گیر هستند و وجود ابعاد بزرگ حمل آنرا سخت میکند بطوریکه شخص ترجیح میدهد پاوربانک را با خود بیرون نبرد!

ادامه مطلب
استفاده از لیوان شیشه ای تبلیغاتی راهی برای جذب مشتری

چگونه پاوربانک را شارژ کنیم و از آن استفاده کنیم

پاوبانک تبلیغاتی از ماندگارترین هدایای تبلیغاتی نزد کاربران است و به دلیل کاربردی بودن آن، برند سازی صورت گرفته توسط آن به خوبی انجام می پذیرد. پاور بانک ها دارای ظرفیت ها و طرح بندی های متفاوتی هستند که ویداک طیف گسترده ای از آنها را به شما ارائه می دهد

هر پاوربانک دارای یک سیم میکرو USB است که شما به یک درگاه USB استاندارد متصل می شوید. برای شارژ کردن پاوربانک خود از کانکتور تلفن هوشمن، لپ تاپ یا هر پورت مناسب دیگری استفاده کنید.

برای شارژ دستگاه خود از طریق پاوربانک، انتهای USB کابل شارژ خود را به پاوربانک وصل کرده و انتهای دیگر را به دستگاه خود وصل کنید. نیازی به خروجی یا کابل مخصوص دستگاه نیست.

برای هدیه تبلیغاتی چه پاوربانکی را خریداری کنیم

همیشه بعد از تصمیم گرفتن برای ارائه هدایای تبلیغاتی، اولین دغدغه ای که بوجود می آید این است که چه هدیه تبلیغاتی را تهیه کنیم؟ در این مقاله که به پاوربانک تبلیغاتی پرداخته ایم بهتر است بپرسیم چه پاوربانکی را خریداری کنیم؟

چه از نظر جنس، سایز، برند، ظرفیت و رنگ و… .به طور کلی این گونه سوالات مطرح میشود.

در بازار برند های مختلفی در زمینه ارائه پاوربانک شروع به فعالیت کرده اند، اما معروف ترین آنها برند شیائومی یا همان mi است، این نوع پاوربانک ها را برای حکاکی با لیزر میتوان مناسب دید.

در صورتی که در ارائه هدیه تبلیغاتی و یا لانتخاب یک هدیه تبلیغاتی یا نوع انها دچار مشکل شدید، قبل از تهیه و سفارش با کارشناسان فروش مجریان  مشورت نمایید و مشاوره های بسیار کاربردی دریافت نمایید.

ادامه مطلب
چرا در نمایشگاه خودکار تبلیغاتی هدیه میدهند ؟

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *