جاکارتی تبلیغاتی چیست |چاپخانه مجریان

جاکارتی به عنوان هدیه پرکاربرد در تبلیغات چه تاثیری دارد ؟

جاکارتی تبلیغاتی چیست ؟

جاکارتی تبلیغاتی چیست ؟ به جرات می توان گفت انواع جاکارتی تبلیغاتی ، یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت و پرکاربرد هستند ,  امروزه استفاده از هدایای تبلیغاتی در بین سازمان ها و شرکت ها یک روش تبلیغاتی جا افتاده شده است. بسیاری از شرکت ها اقدام به دادن هدیه به مشتریان و کارمندان خود میکنند که این امر باعث برند سازی و همچنین نگهداشتن مشتری های قدیمی و حتی جذب مشتری جدید میشود. استفاده از جاکارتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی کاربردی میتواند انتخاب مناسبی باشد.

 

استفاده از جاکارتی تبلیغاتی چگونه میتواند اعتماد مشتری را جلب کند

همه مردم به نوعی از کارت های بانکی و یا حتی کارت ویزیت هایی که برایشان مهم است محافظت میکنند و استفاده از کارت ها به نوعی روزانه میباشد ، از این رو اکثر مردم از جاکارتی برای محافظت از کارت های مهم و پر کاربرد خود استفاده میکنند ،اگر میخواهید به پراستفاده بودن جاکارتی ها در بین مردم پی ببرید کافیست سری به مترو های تهران بزنید حتما صدای دست فروشانی که در حال فروش جاکارتی میان مردم و حجم بالای خرید ها از این فروشندگان هستند را میبینید .حال به این فکر کنید که همین مردم جاکارتی حاوی نام و برند شما را روزانه در دست داشته باشند ، همین امر موجب ایجاد حس خوب بین نام شما و مخاطب میشود . البته به این نکته هم توجه کنید که کیفیت جاکارتی تبلیغاتی یک امر مهم است و به نوعی میتواند پر اهمیت تر از ظاهر جاکارتی ها باشد ، از این رو انتخاب یک تولید کننده هدیه تبلیغاتی بسیار مهم است و باید دقت لازم را در این زمینه داشته باشد چرا که اگر قرار باشد هدیه شما بسرعت خراب یا کهنه شود دیگر نباید از مشتری ها انتظار اعتماد کردن را داشت.

ادامه مطلب
چرا در نمایشگاه خودکار تبلیغاتی هدیه میدهند ؟

انواع جا کارتی ها

از انواع جاکارتی های تبلیغاتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
  • جاکارتی با جنس چرم طبیعی
  • جاکارتی با جنس چرم مصنوعی
  • جاکارتی تولیدی با جنسی از تلفیق چرم و استیل
  • جاکارتی مگنت دار (آهنربایی)
  • جاکارتی دکمه دار
  • جاکارتی با درب چسبی
  • جاکارتی سه لت
  • جاکارتی دو لت
  • جاکارتی برگه دار
  • جا کارتی فلزی
  • جا کارتی پلاستیکی

همانگونه که در بالا ذکر گردید جاکارتی تبلیغاتی انواع مختلفی دارند. آلوما ولت ها نمونه از جا کارتی های فلزی و پلاستیکی بودند که توانستند در بازه های زمانی خاصی در بازار ایران برای خود سهم فروش بالایی دست و پا نمایند.
فروش این محصول بقدری بالا بود که روزهای اول سودهای فوق العاده ای را نصیب تولید کنندگان این محصول نمود. ابتدا آلوما ولت های فلزی به بازارها تزریق شدند و بعد از گذشت مدتی نمونه های ارزان قیمت تری از آنها به بازار ورود پیدا کرد. دلیل کاهش قیمت جنس بدنه آلوما ولت ها بود.این جا کارتی ها از حالت فلزی به حالت پلاستیکی نزول کرده بودند. نمونه بعدی که امروزه نیز از طرفداران بالایی برخودار می باشد جا کارتی های چرمی می باشد. عموم جاکارتی های تبلیغاتی از نوع چرم سفارش داده می شوند و دلیل این امر چاپ بهتر متون تبلیغاتی بر روی آنها می باشد. شما می توانید به راحتی، طرح ها و متون مورد نظر خودتان را بر روی جاکارتی های چرمی درج نماید.شرکتهای تولیدو عرضه هدیه تبلیغاتی ارزان برای انواع سلیقه ها و بودجه در نظرگرفته شده ، پاسخگوی مشتریان می باشد.

سفارش جاکارتی تبلیغاتی

این هدایا در تیراژ بالا و با کیفیت مطلوب، هزینه ی سنگینی بر روی دوش شرکت ها نمی گذارد و همین امر می تواند سبب شود شرکت ها بازده بیشتری نسبت به هزینه صرف شده کسب نمایند. شرکت هایی که فعال در حوزه های پوشاک می باشند می توانند از این محصولات برای هدیه به مشتریان خود استفاده نمایند.ابتدا رنگ و طرح خود را انتخاب نمایید. بعد از این مورد به بودجه ی تبلیغاتی خود نگاهی بیاندازید. اگر وضعیت مالی شرکت اجازه می دهد، ۱۰۰۰ عدد جاکارتی برای سفارش اول می تواند مفید به فایده باشد. بعد از این امر تنها یک تماس تلفنی با شرکت مجریان کافی بوده و اپراتورهای ما سایر امور را انجام خواهند داد.جهت دریافت خدمات مشاور تبلیغاتی، خدمات دیگر مجموعه مجریان نظیر هدیه تبلیغاتی مانند : خودکار تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، لیوان حرارتی، خرید تقویم رومیزی، ست مدیریتی زنانه و … می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما، با مشاوران و کارشناسان مجموعه مجریان در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *