انواع سررسید اختصاصی تبلیغاتی

انواع سررسید اختصاصی تبلیغاتی

با سلام و خسته نباشید خدمت شما کاربران عزیز، ما امروز آمده ایم که شما را با انواع سررسید اختصاصی تبلیغاتی آشنا کنیم و توضیحاتی در مورد آنها بدهیم، امیدواریم از این مطالب نهایت لذت و استفاده را ببرید. به دفترها و دفترچه هایی را که درون آنها اطلاعاتی مانند روز های سال، تعطیلی ها و تصاویر مربوط انها قرار دارند، سررسید یا سالنامه می نامند.

سررسید یکی از کالاهای پرطرفدار در سطح جامعه است زیرا اکثر افراد از آنها برای یادداشت های روزانه خود استفاده می کنند و افراد می توانند آنها را به عنوان هدایا به دیگران بدهند، همان طور که می دانید از سررسید ها برای تبلیغات برند های مختلف استفاده می کنند که بازدهی بسیار بلایی را نیز به شرکت تبلیغ شده می دهد، به همین دلیل هر ساله بیشتر شرکت ها برای تبلیغات خودشان به چاپخانه ها مراجعه می کنند و به چاپ سررسید خود می پردازند، به این گونه سررسید ها که شرکتی آنها را برای تبلیغات خودش سفارش می دهند سررسید اختصاصی تبلیغاتی می گویند.

بخش های سررسید اختصاصی

برای اینکه بخواهیم یک سررسید اختصاصی تبلیغاتی سفارش دهیم، بهتر است در کل بخش های سررسید دقت کافی را داشته باشیم تا بهترین سررسید تبلیغاتی را به خودمان اختصاص دهیم، در ادامه به هر یک از این بخش ها می پردازیم.

جلد سررسید اختصاصی

یکی از مهم ترین بخش های یک سررسید جلد روی ان می باشد زیرا وقتی کسی که سررسیدی را دریافت می کند، اول چشمش به جلد ان می افتد و بعد به دیگر قسمت های سررسید، پس حتما در انتخاب جلد بسیار دقت کنید و شیک ترین، زیبا ترین جلد را برای خودتان انتخاب کنید.

صفحات سررسید اختصاصی

در چاپ سررسید اختصاصی تبلیغاتی شما این قابلیت را دارید که در درون صفحات  سررسید نیز تبلیغات خود را چاپ کنید مانند چاپ لوگو در بالا صفحات که به زیبایی کار نیز کمک شایانی می کند و حتی می توانید جزییاتی مثل تصاویر، شعر و… را درون صفحات سررسید جای دهید.

نوع کاغذ سررسید اختصاصی

جنس کاغذ هایی که در داخل هر سررسید ها به کار می رود هر یک با دیگری متفاوت است و شما این توانایی را دارید که جنس کاغذ سررسید خود را انتخاب کنید که در زیبایی سررسید نیز نقش موثری دارد، علاوه تفاوت جنس های کاغذ در سررسید، آستر بدرقه و برگ گلاسه ها نیز از انواع مختلفی بهره مند هستند که آنها را هم می توانید بسته به سلیقه خود تغییر دهید.

انواع سررسید های اختصاصی

سررسید ها مانند کتاب ها و دفترهای معمولی در اندازه های مختلفی تولید می شوند که هر یک از آنها با دیگری متفاوت است، در سررسید ها این اندازه ها را نامگذاری کرده اند تا مشتری به راحتی بتواند سررسید خود را سفارش دهد مانند سررسید وزیری، پالتویی و… که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شوید.

صحافی سررسید اختصاصی

در چاپ سررسید سفارشی شما این قابلیت را دارید که به راحتی نوع صحافی خود را انتخاب کنید و بهتر است که نوع صحافی را انتخاب کنید که به سررسیدتان بخورد تا بتوانید سررسید زیباتری را به دیگران بدهید.

انواع سررسید

برای سفارشی سازی سررسید اختصاصی تبلیغاتی اندازه سررسید نقش بسیار مهمی را ایفا می کند که توصبه ما این است در انتخاب انها دقت زیادی را به خرج بدهید.

سررسید مدیران

بزرگ ترین ابعاد سررسید میان بقیه سررسید ها سررسید مدیران می باشد، ابعاد این سررسید ۲۱×۲۸ است.

سررسید وزیری

یکی از محبوب ترین و معروف ترین سررسید داخل بازار سررسید وزیری است، این سررسید در ابعاد ۱۶/۵×۲۳ تولید می شود.

سررسید رقعی

یک سررسید بسیار مناسب برای همه افراد این سررسید فضای مناسبی را به نویسنده می دهد که در داخل آن یادداشت کند، ابعاد این سررسید  نیز ۱۴×۲۱ می باشد.

سررسید پالتویی

این سررسید اندازه متغیر دارد و در ابعاد ۱۱/۵×۱۷ و ۱۲×۲۲/۵ به دست مشتریان خود می رسد.

سررسید خشتی

یک سررسید مربعی شکل که در اندازه های مختلف تولید می شود، ابعاد این سررسید ۱۹×۱۹ و ۲۲×۲۲ می باشد.

سررسید اروپایی

این سررسید نیز در اندازه های متغیر تولید می شود و ابعادش ۱۰×۱۴ و ۱۲×۲۱ است.

سفارش سررسید اختصاصی تبلیغاتی

برای اینکه شما بتوانید یک سررسید اختصاصی تبلیغاتی عالی را سفارش دهید باید به دنبال یک چاپخانه به روز و با تجربه کاری عالی بگردید که ما به شما چاپخانه جریان توصیه می کنیم. چاپخانه مجریان با سابقه زیادی که در تولید هدایای تبلیغاتی دارد می تواند هرگونه سفارش هدایای تبلیغاتی را بر عهده بگیرد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
ادامه مطلب
چرا به لیوان میگویند ماگ ؟ تفاوت آن ها در چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *