مزایای یادداشت تبلیغاتی|چاپخانه مجریان

استفاده از یادداشت تبلیغاتی برای جذب مشتری بیشتر

مزایای یادداشت به عنوان هدیه در تبلیغات

استفاده از این دفترچه یادداشت تبلیغاتی در کسب‌وکار موجب بهره‌وری بیشتر شده و نام تجاری را  به افراد بیشتری معرفی می‌کند. زمانی که صحبت از برندسازی می‌شود، انتخاب‌های زیادی برای این کار وجود دارد. از سررسید تا اقلام دیگر اما راه دیگری هم برای جلوه برند وجود دارد و آن دفترچه یادداشت تبلیغاتی مارک‌دار شخصی‌سازی‌شده است که روشی منحصربه‌فرد برای تبلیغ برند شرکت و از دیگر روش‌های تبلیغ چشمگیر محسوب می‌شود. پس مزایای یادداشت تبلیغاتی برندسازی آن است و مزیت‌های دیگر استفاده از یادداشت‌های تبلیغاتی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • مناسب همه سلیقه‌ها

در سفارش این دفترچه‌ها می‌توانید بدون محدودیت هر چیزی را که می‌خواهید در آن اضافه کنید و یک برند شخصی بسازید که متفاوت باشد و احساسی‌تر ‌شود و چیزی را می‌سازید که هیچ‌کس ندارد.

  • از جمله تبلیغات رایگان است

ایجاد یک لوگو یا نام تجاری قابل‌مشاهده در روی دفترچه یادداشت آن را حرفه‌ای کرده و اولین چیزی که مخاطب روی میز شما می‌بیند، این دفترچه با برند شرکت است و در ذهن‌ها ماندگار می‌شود.

  • مقرون‌به‌صرفه است

مزایای یادداشت تبلیغاتی این است که گران نیستند و از وسایل ارزانی هستند که می‌توان برای برند شرکت خود ساخت و خرید عمده آن هم در مدت‌زمان موجب کمترشدن هزینه‌ها می‌شود.

  • کیفیت خوبی دارد

اگر در سفارش این دفترچه‌ها از کاغذهای گران‌تر استفاده کنید، نشان‌دهنده تجارت مهم و جدی شما

 است. شرکت باید حرفه‌ای بودن و شایستگی خود را چشمگیر کند و با این فرصت‌های عالی برای برندسازی شرکت استفاده کرده و آن را گسترش دهد و تاثیر همیشگی خود را بیشتر کرده کیفیت برند شما را به خطر نمی‌اندازد.

مطلب پیشنهادی: یادداشت تبلیغاتی چیست ؟

معرفی تعدادی از هدایای تبلیغاتی پرکاربرد

هدیه های تبلیغاتی زیادی وجود دارند که میتوان از آن ها به عنوان یک روش تبلیغاتی قدرتمند استفاده کرد، از جمله خودکار تبلیغاتی، فلاسک تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی، فنجان تبلیغاتی، ماگ تبلیغاتی، سررسید، تقویم دیواری، تقویم رومیزی، لوازم الکترونیکی تبلیغاتی، لوازم سفر تبلیغاتی، هدایای مدیریتی مانند ست مدیریتی تبلیغاتی، ست های هدیه، فلش تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، لوازم های جانبی و ابزارآلات تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی جدید مثل یادداشت تبلیغاتی و… در مورد هر کدام از هدیه هایی که میتوان به عنوان تبلیغات از آنها استفاده کرد میتوان با کمی جستجو در اینترنت اطلاعات کسب کرد، که البته برای این منظور با ارتباط گرفتن با مشاور تبلیغاتی شرکت مجریان نیز میتوان به نتایج خوبی رسید.

ادامه مطلب
معرفی شرکت های برتر خدمات نمایشگاهی در ایران

 

تاثیر متن‌های تبلیغاتی برای جذب مشتری

هر سازمان و شرکتی از مزایای یادداشت‌های تبلیغاتی آگاه است و برای اینکه فروش خود را بالا ببرد و در بازار ماندگار شود، به یک متن مناسب تبلیغاتی نیاز دارد. این متن باید طوری باشد که مشتری را جذب کرده و حتی می‌توان گفت یکی از ویژگی‌های کیفیتی محصول هم محسوب می‌شود. همان‌طور که می‌دانید کلمات قدرت جادویی دارند و معجزه می‌کنند و اصلا نباید از تاثیر آن غافل شد.

متن‌های یادداشت تبلیغاتی بر خلاف فروش فقط یک فرصت برای جذب مشتری دارند که باید به بهترین شکل از آن استفاده کرد. از ضروریات هر شرکتی داشتن یک شعار تبلیغاتی خاص است که مشتری را از آن طریق جذب کند. می‌دانید که هر شعاری نمی‌تواند تاثیرگذار باشد. پس باید یک متن منحصربه‌فرد برای خود انتخاب کنید.

استفاده از یادداشت تبلیغاتی در جذب مشتری بیشتر

در مطالب گذشته در مورد خرید هدایای تبلیغاتی توضیحاتی داده شد و از مزایای یادداشت تبلیغاتی هم صحبت شد. هدایای تبلیغاتی می‌تواند کسب‌وکارها را رونق دهد و هرکدام از روش‌های تبلیغاتی کاربرد و نتیجه‌های خاص دارد که در اینجا در مورد تاثیر یادداشت تبلیغاتی در جذب مشتری بیشتر صحبت می‌کنیم. بیشتر کارمندان، دانشجویان و دانش‌آموزان کارهایی که در طول روز، هفته یا ماه انجام می‌دهند را طبق برنامه‌ریزی و یادداشت‌های خود انجام می‌دهند.

افراد دیگر با کسب‌وکارهای متنوع هم با یادداشت‌های روزانه کارهای خود را پیش می‌برند. پس یادداشت‌های تبلیغاتی می‌تواند یک انتخاب مناسب برای بازاریابی یک کالا و خدمات باشد. می‌توان با حک و چاپ برند و لوگوی خود و معرفی محصولات و کالاها روی یادداشت تبلیغاتی آن را به مشتریان خود ارائه دهد که با هر بار استفاده از آن نام برند را یادآور می‌شوند و در ذهن ماندگار می‌شود. طبق تحقیقات مزایای یادداشت تبلیغاتی این است که با هر بار استفاده از این هدیه به سمت آن برند کشیده شده و یکی از مشتریان بالفعل شما خواهند بود؛ البته بستگی به کیفیت هدیه نیز دارد.

ادامه مطلب
سفارش ماسک تبلیغاتی

 

انواع دفتریادداشت‌های تبلیغاتی

پیشرفت‌های بسیار زیادی که در تکنولوژی و وسایل دیجیتالی مانند گوشی و… صورت‌گرفته است؛ اما مزایای یادداشت تبلیغاتی را نمی‌توان منکر شد و این هدیه هنوز جایگاه خود را حفظ کرده است. این دفترچه تبلیغاتی در طرح‌ها و سایزهای متنوعی چاپ می‌شود و از چاپ‌های صحافی و… روی آن‌ استفاده می‌شود. هر شرکتی طبق هزینه خود می‌تواند آن را سفارش دهد.

این هدیه‌های تبلیغاتی بر اساس اندازه و طرح‌های متفاوتی که دارند، می‌توانند کاربردهای مختلفی هم داشته باشند. از انواع مختلف این دفترچه یادداشت‌های تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دفترچه یادداشت جلد مقوایی
  • جلد پلاستیکی
  • یادداشت تبلیغاتی جلد چرمی
  • جلد طلقی
  • یادداشت جلد سیمی
  • دفتر تبلیغاتی دکمه‌دار
  • رومیزی
  • دفترچه یادداشت نوع سالنامه‌ای
  • نوع کوچک و جیبی

 

دفترچه یادداشت تبلیغات باید چطور باشد؟

دفترچه‌های یادداشت تبلیغاتی در انواع مختلف و طرح و شکل متفاوتی سفارش داده می‌شوند. از انواع این یادداشت‌های تبلیغاتی نوع سیمی آن است؛ زیرا به‌راحتی تا می‌شود. اگر در فکر تهیه این نوع هدایای تبلیغاتی هستید، از نوع سیمی آن تهیه کنید.

البته باید به کیفیت طراحی و چاپ این یادداشت‌های تبلیغاتی هم توجه شود؛ زیرا اگر این محصول باکیفیت مناسبی طراحی نشود، نمی‌تواند یک تبلیغ یا معرفی از محصول یا برند باشد و کاربردی نمی‌شود. از مزایای یادداشت‌های تبلیغاتی رنگ‌بندی زیبا و چشم نوازی است که دارند و اینکه از کاغذهای باکیفیت تولید می‌شوند؛ زیرا نوع کاغذ هم می‌تواند در کیفیت این یادداشت‌های تبلیغاتی موثر باشد.

 

کلام پایانی

با توضیحاتی که در مورد یکی از هدایای تبلیغاتی موثر داده شد با مزایای یادداشت تبلیغاتی هم آشنا شدید. این هدیه یک روش تاثیرگذار و کاربردی است که می‌تواند طبق بودجه و سلیقه خاصی طراحی شود و هرگز تکراری نمی‌شود. چه خوب است که هر شرکتی روش خاصی برای شخصی‌سازی دفترچه یادداشت‌های تبلیغاتی خود انتخاب کند تا تصویری زیبا و برجسته از برند خود ایجاد کنید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *