لیوان شیشه ای تبلیغاتی|چاپخانه مجریان

استفاده از لیوان شیشه ای تبلیغاتی راهی برای جذب مشتری

لیوان شیشه ای تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی چیست ؟ لیوان شیشه ای تبلیغاتی چیست ؟ با نزدیک شدن به مناسبت های خاص مانند اعیاد و یا مناسبت های دیگر، مدیران به  فکر خرید هدایای تبلیغاتی برای مشتریان و مخاطبان جدید خود می افتند. این تفکر و عمل کاملا منطقی و هوشمندانه است چراکه بهترین استراتژی تبلیغاتی امروزه استفاده از هدایای تبلیغاتی است. هدیه های تبلیغاتی زیادی وجود دارند که میتوان روی آنها نام و لوگوی خود را چاپ و به مخاطبان زیادی هدیه کرد، هدایای تبلیغاتی نفیس مانند سررسید، ست مدیریتی، هدایای تبلیغاتی چرم، هدایای تبلیغاتی الکترونیکی ، روان نویس های تبلیغاتی و…

و هدایای تبلیغاتی ارزان مانند خودکار تبلیغاتی، لیوان های تبلیغاتی و دیگر هدایای ارزان قیمت دیگر…. در این مقاله میخواهیم به لیوان تبلیغاتی و همچنین مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی برای بازاریابی کسب و کار بپردازیم.

استفاده از لیوان تبلیغاتی راهی برای جذب مشتری

در کل استفاده از هدایای تبلیغاتی میتواند یک برند را تا اندازه ی بسیار زیادی برجسته کند و به سرزبانها بیاندازد. طبیعتا شما نمیتوانید این موفقیت و نتایج را با استفاده از روش های تبلیغاتی دیگر کسب کنید، مانند چاپ بیلبر د ها، تبلیغات رسانه ای و یا تبلیغات کاغذی دیگر… اگرچه این روش های تبلیغاتی تا حدودی میتوانند به شناخته شدن بیشتر یک کسب و کار کمک کنند اما جدا از پرهزینه بودنشان به محض قطع تبلیغات در رسانه ها و بیلبرد ها و… ممکن است در مدت کوتاهی نام و نشان آن کسب و کار از ذهن مردم پاک شود. از این رو استفاده از هدایای تبلیغاتی با توجه به ماندگار بودن هدیه تبلیغاتی و استفاده مکرر از آن توسط مشتری و مخاطب موردنظر موجب شناخته شدن دائمی آن نام و برند میشود.

ادامه مطلب
نقش مهم بسته بندی تیوب در صنایع آرایشی و بهداشتی

این تصور را داشته باشید که با ارائه یک لیوان یا ماگ تبلیغاتی که نام و لوگوی شما بر روی آن حک شده باشد، با هربار استفاده آن توسط مخاطب نام و برند شما را میبیند، و اگر یک لیوان تبلیغاتی باکیفیت و شکیل باشد با هر بار استفاده حس رضایت در مخاطب ایجاد شده و همین امر موجب جلب اعتماد مخاطب نسبت به نام و برند شما میشود و قطعا به یک مشتری وفادار و همیشگی برای شما تبدیل خواهد شد.

حالا که تا حدودی اهمیت استفاده از هدیه تبلیغاتی را بررسی کردیم به انواع ماگ های تبلیغاتی میپردازیم؛

انواع لیوان تبلیغاتی

لیوان های تبلیغاتی دارای انواع مختلفی هستند از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لیوان فلزی تبلیغاتی

این نوع لیوان ها با توجه به کم حجم بودن و مقاوم بودنشان میتوانند جزو هدایای تبلیغاتی باشند که دائما مورد استفاده قرار گیرند و توسط مخاطب به مکان های مختلفی حمل شوند.

  • لیوان سرامیکی تبلیغاتی

این گونه لیوان ها با ظاهر و جنس شکیلی که د ارند میتوانند در مناطل و اداره ها نیز مورد استفاده قرار گیرند و هر به طور روزانه مورد دید افرار بیشتری نیز قرار گیرند.

  • لیوان کاغذی تبلیغاتی

این نوع لیوان ها نیز به دلیل سبک لو.دن وبهداشتی بودنشان به وفور مورد استفاده قرار میگیرند. و همچنین به دلی قابل تجزیه بودنشان در طبیعت نیز مورد توجه ویه دوست داران طبیعت قرار گرفته اند.

  • لیوان پلاستیکی تبلیغاتی

این گونه لیوان تبلیغاتی نیز به دلیل سبک و قاتبل حمل بودنشان میتوانند گزینه خوبی برای تبلیغات و بازاریابی باشند.

  • فنجان تبلیغاتی

فنجان تبلیغاتی نیز میتواند گزینه مناسبی برای تبلیغات باشد، و همچنین در بسیاری از سازمان ها نیز از فنجان تبلیغاتی برای جلسات و استفاده کارمندانشان استفاده میکنند که این مورد میتواند فرصت مناسبی برای شناخته شدن و دیده شدن هرچه بیشر نام و برند شما شود.

  • لیوان حرارتی تبلیغاتی

لیوان های حرارتی با توجه به جادویی بودنشان و همچنین امکان چاپ اختصاصی بر روی آنها، این نوع هدیه تبلیغاتی را از سایرین متمایز ساخته است.

  • لیوان شیشه ای یا ماگ یخی تبلیغاتی

ماگ ها و لیوان شیشه ای نیز امکان چاپ تبلیغات را بر روی بدنه خود داند و با توجه به ساده و شکیل بودنشان میتوانند مورد مناسبی برای انتخاب به عنوان هدیه تبلیغاتی باشند.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *