طراحی بسته بندی محصولات آرایشی|چاپخانه مجریان

استراتژی طراحی بسته بندی حرفه ای یک بازاریاب قدرتمند

بسته بندی محصولات اولین چیزی است که یک مشتری آن را به عنوان معرف آن محصول میبیند، بنابراین طراحی بسته بندی حرفه ای محصولات میتواند به نوعی یک استراتژی بازاریابی نیز به حساب آید. به همین جهت باید در انتخاب طراح و یا تیم طراحی برای بسته بندی محصولات نهایت دقت و بررسی های لازم را داشته باشیم. اولین فروشنده محصولات بسته بندی آن است که با استفاده از یک ساختار خوب مناسب محصول و همچنین یک طرح زیبا میتوانید یک بسته بندی خاص و منحصر به فرد خود را داشته باشید از این رو بهترین راه برای رسیدن به هدف که بالا بردن میزان فروش است باید از طراحانی استفاده کنید که ساختار و روانشناسی رنگ ها را بشناسند تا بهترین طرح را برای محصول خود انتخاب کنید.

البته به گفته کارشناسان امور تبلیغات و بازاریابی و همچنین کارشناسان گرافیک شناخته شد در زمینه تبلیغات و بازاریابی همکاری با یک تیم تبلیغاتی بسیار بهتر از همکاری با یک گرافیست است. این بحث بر این اساس است که یک تیم طراح به مراتب خلاق تر و ایده پرداز تر از یک شخص طراح هستند. در مقاله ای این موضوع را بطور کاملا شفاف مورد بررسی قرارداده ایم که میتوانید در لینک زیر آن را مطالعه نمایید.

طراحی و چاپ بسته بندی

همانطور که در بالا نیز گفتیم، استراتژی طراحی بسته بندی حرفه ای یک محصول میتواند به نوعی یک شیوه بازاریابی محسوب شود. بنابراین میتوان اهمیت این امر را درک و لمس نمود. بنابراین همانطور که تاکید نمودیم در انتخاب یک شرکت تبلیغاتی دارای یک تیم حرفه ای طراحی و ایده پردازی نهایت دقت و بررسی ها را لحاظ نمایید. در تیم طراحی باید کارشناس گرافیک و طراحی صنعتی وجود داشته باشند که در هر دو زمینه ساختار و گرافیک بتوانید به نتیجه مطلوب برسید. اگر به اکثر بسته بندی های موجود در بازار توجه کنید شاهد عدم استحکام بسته بندی و آسیب دیدن محصول هستیم یا بسته بندی های به کار رفته مشابه هم هستن و هیچ ساختار شکنی در آن مشاهده نمیشود و اغلب از قالب های آماده برای ساخت بسته بندی استفاده میکنند.

ادامه مطلب
هرآنچه که باید از مسکات لوگو بدانید | چه تاثیری در برندینگ و تبلیغات دارد ؟

شما میتوانید با ساخت بسته بندی مناسب محصول خود احتمال اشتباه خریدن مشتری بخاطر مشابه بودن بسته بندی را به صفر برسانید و سرعت خرید را بالا ببرید. زیرا مشتریان ابتدا به نام های تجاری که از قبل آنها را خریداری کردند توجه میکنند با داشتن یک بسته بندی خاص پیدا کردن محصول شما از باقی محصولات ساده تر میشود.

بهترین شرکت طراحی بسته بندی در تهران

شرکت تبلیغاتی مجریان با داشتن چاپخانه ای با سابقه ای بیست ساله با تجهیزات و ماشین آلات بروز و همچنین در کنار آن یک مجموعه تبلیغاتی فعال و قدتمند توانسته است بالاترین نرخ رضایتمندی مشتریان را در میان رقبای خود کسب نماید. بنابراین این شرکت تبلیغاتی میتواند در زمینه بااهمیت طراحی جعبه محصولات بهترین گزینه برای برند، سازمان یا کسب و کار شما باشد. شما میتوانید قبل از انتخاب هر شرکت تبلیغاتی برای خود با کارشناسان ما مشورت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. زیرا هدف ما بالا بردن میزان فروش شماست.

طراحی بسته بندی, بسته بندی مواد غذایی, بسته بندی جعبه

فاکتور های مهم در طراحی جعبه محصول

در طراحی بسته بندی محصولات باید به فاکتور هایی توجه نمود که در کنار حرفه ای بودن طراح ها نتایج موثرتری داشته باشد. از جمله این فاکتور ها میتوان به عکاسی حرفه ای صنعتی برای محصولات و استفاده در طراحی ها اشاره نمود.

از دیگر فاکتور ها میتوان موضوع روانشناسی رنگ ها در  طراحی را مطرح نمود. هارمونی رنگها و رعایت رنگ بندی در طراحی بسته بندی ها به گونه ای تاثیر بسزایی در نتیجه طراحی ها خواهد داشت.

داشتن ساختار مناسب و استفاده از متریال های مناسب با محصول شما، از این جهت مهم و حیاطی است که مشتریان شما چنانچه محصول آسیب دیده را خریداری کنند نسبت به برند شما یک تجربه بد را داشته اند و ممکن است برند شما را در بین دوستان و آشنایانشان به عنوان یک برند بد معرفی کنند.

ادامه مطلب
انواع کاغذ سررسید را قبل از تهیه محصول بشناسید

بسته بندی خلاقانه, بسته بندی خاص, بسته بندی ویژه

تبلیغات با طراحی جعبه محصول

با داشتن یک بسته بندی حرفه ای میتوان به نوعی یک معرف خوب و گویا برای محصولات و خدمات یک کسب و کار داشت. به نوعی که مشتری با وارد شدن به یک فروشگاه با نگاه اول ذهن را درگیر خود نماید.

دقیقا استراتژی طراحی بسته بندی شما اینجا وارد عمل میشود تا مشتری محصول شما را در میان دیگر محصولات رقبای انتخاب کند.

با توجه به اینکه این امر یک روش بازاریابی و جذب مشتری است، میتوان به نوعی روی این مورد سرمایه گذاری نمود. به نوعی این شناخت اولیه محصول است که میتواند ماندگاری آن را در ذهن مخاطب ایجاد نماید. بنابراین با توجه به فاکتور هایی که پیش تر نیز گفتیم، باید در انتخاب یک شرکت تبلیغاتی باسابقه و حرفه ای جهت طراحی و چاپ انواع بسته بندی ها و یا دیگر امور تبلیغاتی و چاپ نهایت دقت را داشته باشید. از آنجایی که این مهم دارای اهمیتی بیش از این گفته ها میباشد باید در این زمینه پیش از انجام هر امری با کارشناساسن امور تبلیغاتی و بازاریابی نیز مشورت نموده و اطلاعات لازم رد این زمینه را نیز دریافت نمایید.

هزینه ای که برای بسته بندی میشود در کمترین زمان با فروش بالای محصول بر خواهد گشت در صورتی که این هزینه را نکنید با فروش کم محصولاتتان ضررهای زیادی خواهید کرد. زیرا رقبای تجاری شما همیشه در حال رشد هستند و شما باید خودتان را هر سال بروز کنید. بسته بندی یک فروشنده حرفه ای است که میتواند محصول شما را به سادگی بفروش برساند.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *