آفتابگیر ماشین

آفتابگیر تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی قدرتمند

در این مقاله قصد داریم به مزایا و قدرت تبلیغات با استفقاده از هدایای تبلیغاتی ارزان به ویژه آفتابگیر خودرو بپردازیم، همانطور که میدانید در فصل های گرم سال و همچنین دیگر فصل هایی که آفتاب ممکن است به محتویات درون خودرو آسیب برساند، آفتابگیر تبلیغاتی ماشین میتواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن به مشتری ها و مخاطبان باشد.

آفتابگیرهای اتومبیل یکی از بهترین و در معرض دیدترین انواع هدایای تبلیغاتی می باشند که علاوه بر طول عمر و ماندگاری بالایشان در بهترین مکان یعنی بر روی اتومبیل نصب گردیده و در تمامی مکانهای عمومی نام برند و لوگوی شما را به نمایش در می آورند. آفتابگیرهای ماشینی که پشت شیشه جلو نصب می شوند در اصل یک تابلوی تبلیغاتی به اندازه شیشه اتومبیل را به رایگان و در هر نقطه ای برای شما بوجود می آورند. انواع آفتابگیرهایی که بر روی شیشه های بغل نصب می شوند بطور دائم و همیشگی و حتی در حین حرکت اتومبیل تابلوهای تبلیغاتی دائمی و سیاری را برای شما ایجاد می کنند که با توجه به قیمت این هدایای تبلیغاتی یکی از اثرگذارترین و مقرون به صرفه ترین نوع تبلیغات را در میزان اثربخشی و گستردگی نمایش برای شما به وجود می آورند.

هدایای آفتابگیر

آفتابگیر ماشین میتواند به راحتی از سوختن و خراب شدن داشبورد ماشین، فرمان و صندلی های خودرو در برابر تابش مضر نور خورشید محافظت کند، همچنین آفتابگیر ماشین و شیشه بغل خود رو نیز علاوه بر ایجاد سایه بان برای سرنشینان خودرو موجب ایجاد حس امنیت نیز میشود.

ادامه مطلب
چاپ آفتابگیر ماشین برای تبلیغات

انواع آفتابگیر ماشین

آفتابگیر خود رو دارای انواع مختلفی نظیر آفتابگیر رودری ماشین، آفتابگیر شیشه بغل، آفتابگیر شیشه های جلو و عقب ماشین است. آفتابگیر های شیشه جلو و عقب خودرو میتوانند به صورت دو رو و یا یک رو در چاپ دو رنگ یا تک رنگ به چاپ برسند، که هر یک از این انواع چاپ بسته به نوع کسب و کار مخاطب و همچنین رنگ سازمانی مورد نظر دارد.

آفتابگیر کناری ماشین

آفتابگیر شیشه

یکی از مزایای آفتابگیر تبلیغاتی که از هدایای تبلیغاتی می باشد، این است که مورد توجه افراد مختلف به خصوص آقایان قرار می گیرد. کارشناسان در موسسات تبلیغاتی، از انواع هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند تا نام محصول و برند را نزد مردم معرفی نمایند. در صورتی که مخاطبان به درستی شناخته شود، میتوان بهترین هدایای تبلیغاتی را به افراد مختلف ارائه داد. برای نمونه آفتابگیر تبلیغاتی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی خاص و مقرون به صرفه است که مشتریان و مخاطبان خاص خود را دارد. هدایای تبلیغاتی تأثیر زیادی در میزان فروش محصولات دارد. در صورتی که از هدایای تبلیغاتی به درستی و مکان مناسبی استفاده گردد، میزان معرفی کالاها و تعداد مشتریان کالا و محصولات افزایش می یابد.

آفتابگیر ها از نظر کیفیت نیز به دو دسته درجه ۲ و درجه ۱ دسته بندی میشوند که این نوع طبقه بندی بر اساس کیفیت چاپ و یا جنس آفتابگیر میباشد.

چاپ آفتابگیر تبلیغاتی

هنگام چاپ آفتابگیر ماشین باید کیفیت چاپخانه مورد نظر را نیز در نظر بگیرید و به این موضوع اهمیت دهید، چراکه چاپ آفتابگیر بی کیفیت نه تنها به تبلیغات و بازاریابی برای برند و یا کسب و کار شما کمکی نمیکند، بلکه میتواند به مراتب مضر نیز باشد. پس با توجه به اتهمیت ویژه این موضوع کیفیت چاپخانه را نیز مد نظر داشته باشید و سعی کنید از نمو.نه کار های قبلی چاپخانه نیز دیدن کنیدذ تا خیالتان از این نظر راحت شود.

ادامه مطلب
چاپ آفتابگیر رودری تبلیغاتی ماشین

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *